Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz norbert1998 #131506 üzenetére

    Multistradat ne vegyel, a regi 1000 es sztm egy szar. Az ujat egy vagyon idoszakos szervizre vinni. A blokkja jo, sokat megy, de a ds1000 esen mar fojtoszelep leptetomotor van, ami viszont sokszor beszarik.
    A 620 multi ugyanazzal a blokkal van, mint a monster, annak a befecs rendszere is jo, a blokkja is, viszont viszonylagosan gyenge.
    Ami pozitivum, hogy a terblanche multi tankjat ha megnezed benyulik az ules ala, mar a benzintankkal is a tomegkozpontositast vettek figyelembe. Ez nagyon keves motoron fordul elo. Meg a normalis fek-futomu.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

  • LustaDick123

    tag

    válasz norbert1998 #131506 üzenetére

    Az 1000/1100 Multistrada egy vidám kis motor, de szeretned kell ha meg akarod tartani. Van neki rajongótábora, így vagy kifogod azt aki pont ilyet keres vagy melléd temetik ha el akarod adni. Ha kifogsz egy szép piros példányt akkor azt mindenhol megnézik, feltűnő motor.
    Nem hibátlan és nem egy praktikus motor, de szerethető, van rajongótábora.

    Könnyű, jól fordul, jó sportos futóműve és féke van, a blokk inkább pörgős, mint nyomatékos. Jó vele motorozni, de nekem nagyon fárasztó volt egy japán motor után. Mindene nyers, kemény egy finom óraműszerű japán motorhoz képest. Kb. annyira terepképes, mint egy átlagos motor, hiszen 17-es kereke van. Inkább egy kényelmesebb sport-túra, mint túraenduró (kb. sportos motor azoknak, akik pl. a hasuk miatt már nem érik el a csutkakormányt).

    A japán motorokhoz szokott fülemnek mindig furcsa volt, ahogy beindult. Egyszer megnyomod egy pillanatra az indítógombot és komótosan elkezd tekerni az önindító, majd egyszer csak beröffen. Mindig beindult, téli állás után is gond nélkül, de soha nem tudtam eldönteni, hogy az akksi gyenge vagy a blokknak van-e baja. Ha beindul olyan hangok jönnek ki a blokkból, hogy azt hittem néha valami baja van. :))

    Nem praktikus (túra)motor. Pl. szélvédelem nem sok van rajta, nem is tudsz nagyon csinálni. Ha láncot akarsz kenni, akkor állvány kell. Ha túra közben csinálnád, akkor olyan pilincka az oldalsztender, hogy nem mered ráhúzni a motort. Kennéd a láncot, de nem tudod, mert a villa alján van egy láncterelő, hátulról pedig egy olajszórás elleni burkolat van, így nem nagyon férsz a lánchoz (kb. 10-10cm szabad felület van). Dobozolni kb. a gyári rendszer az egyetlen opció, mivel nem nagyon voltak utángyártók hozzá. A gyári dobozok inkább szépek, mint praktikusak a formájuk miatt.

    Pakolni tudsz a jobb oldalán a fejidomban lévő lenyitható kis rekeszbe, de az beázik. Tudsz pakolni a hátsó ülés alá, de az is beázik, meg is tud állni a víz benne. De el tud dugulni a tanksapka melletti lefolyó is, ott is megáll a víz. Ha bármit szerelni kell, le kell bontani a tankot, ami ez esetben végighúzódik az egész motoron, hiszen a jobb súlyelosztás miatt a tankon ülsz.

    Az akksi a jobb oldali fejidomban van, de annak a burkolatát meg könnyű rosszul visszarakni és eltörnek a fülei, így sokan elhagyják menet közben, eleve mindenféle utólagos csavarokkal, gyorskötözőkkel rögzítik.

    Szintén komoly típushiba a műszerfal beázása. A műszerfal két kemény műanyagfélből áll, kb. mint egy kínai rádió. Ez a két fél között van egy vékony szilikoncsík, és ha ez elmozdul, letörik egy-két pöcök a műszerfal házából stb. akkor hajlamos beázni a műszerfal. Jó esetben csak a kijelző megy el, villog, nem látszik minden szegmens, de rossz esetben az immo is megpukkan. Ekkor indítani sem tudod a motort. A szervizek a bontott órákból szokták legózni össze a műszerfalakat. A beázás már egy sima motormosástól is megtörténhet.

    Nézd meg, hogy a specifikus szervizeket el tudod-e végezni vagy van-e a környékeden olyan szerviz, ahol elvégzik. A desmo, a vezérműszíj stb. miatt nem minden szerviz vállalja.

Új hozzászólás Aktív témák