Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Apple Watch
Hirdetés
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #12072 üzenetére
Egy ilyen hírből nincs értelme levonni semmilyen következtetést.
Még az überfasza márkáknál sem sikerül minden motor ugyanúgy. Nagy sanszod van kifogni "vadonatúj szart" embertelen sok lehetőség van bármilyen hibára.
Elég ha a beszállító más szériás egyenirányító diódákat rak bele a fesszabba, vagy az éppen a motorodban lévő blokk a 120 lóerő helyett csak 112, mert éppen úgy sikerült, vagy egy bizonyos rezonancián képes elengedni a vezérműláncfeszítő és bármikor átugorhat a láncod. vagy vagy vagy
És ez minden márkánál van, ha japán, ha olasz, ha angol.
a hétköznapi ember mit csinálna ha megtudná h az ő motorja fékpadon kevesebbet teljesít a gyári adatnál? fel lenne háborodva, meg puffogna, holott csak a tudat basztatja.
szerintem nálad is valami ilyesmi lehet. nem érdemes felhúznod magad egy ilyenenmás kérdés h mi a reteknek kell 195 lovat kihozni egy V2 ből? Nem pont a megbízhatóságra mentek.
Az olaszok szeretik a szabályokat nem igazán figyelembe venni. pl gyárilag 107dB a kipufogó zajszintje, de 5000 fordulatnál meg minden oké, és átmegy... hát azért...
a megígért 195 ló helyett van ahol 178 at teljesít. ki nem szarja le. Ha versenyzel vele, úgyis reszelni kell, a tévében amit látsz a futamokon, annak a motoronak semmi, de semmi köze ahhoz, amit a boltban kapsz. Utcán meg meg fogod érezni? pályanapon?
ennek ellenére azért segghülyének nézik a világot, ez egyértelmű, ami nekem annyira nem tetszik.8M ért nem az a vevőréteg fogja venni aki ha karcos lesz az idom, vagy összepiszkolja akkor szívja a fogát, hogy basszameg már nem tökéletes a motorom többé.
ha neked megbízhatóság kell, akkor máshol kell körülnézz (bár nem hiszem h pont a Panigalét akartad megvenni) , nem a szarráhegyezett sportmotoroknál, mert ez eléggé az.
semmi értelme keresgélni ezek között egy bálványt, amit imádni kell. A legtöbb ember erre akar kilyukadni mindig. egy tökéletest találni, és akkor el van intézve, az a jó. de a motorozás ne erről szóljon már. ez a gondolkodásmód egyenesen a márkahűséghez vezet
Vannak modellek, amik jó konstrukciók voltak, és van azoknak szériái, amikor minden klappol. ezt a különbséget veszed észre a megbízhatóság terén. erre jön még a használat módja, meg a gondoskodás.
De ne bontsuk le japánra, olaszra ezt, mert semmi értelme. megint olyan bulváros egyszerűsítésnek tűnik, és az élet sosem egyszerű. csak a kényelmes embereknek[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Autós topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Formula-1
- iPhone topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen