Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tutis

    őstag

    válasz Daywalker #11020 üzenetére

    Nehogy azt hidd, a dunlop pályagumik pl elég jó tartósak utcán is. A gyári Bt016-ot 4500 alatt lenyaltam, ennyit elmegy nekem a dunlop D209-D211 is..
    Voltam már Bt016-al is pályán, többször is. Legelőször amikor megvettem a motort kaptam egy ingyen pályanapot, azzal mentem fel, persze óvatosan. 2 hetes volt a motor, nem akartam kockáztatni :)
    Utána megvettem a BT016-ból a többkomponensűt. 1 pályanapot beletettem, de gyorsan el is adtam, mert kb 15 perc után túlmelegedett.. Nem akartam kockáztatni, inkább olyan gumit veszek amiben több a tartalék. Persze hamarabb el is fogy, de hát valamit valamiért :)

    http://www.youtube.com/tutisgsxr

  • yodamastah

    őstag

    válasz Daywalker #11020 üzenetére

    2005ben palyaztam metzeler z6-al tobbszor is a hungaroringen. Labtartot szetkoptattam, ugy ereztem megyek mint az allat. Jo volt. Elesni persze konnyebb egy ilyen gumin, de ma mar barmilyen sport gumi alkalmas arra hogy egy jot motorozz a hungaroringen. Ha a korido 2:20 alatt van, akkor mar inkabb legyen olyan sport gumi amit ajanlanak palyara is. Persze ez motor fuggoen ertendo, mert egy 10eves 600as fazerrel nem ugyanaz a 2:20 mint egy zsir uj R1-el :)

    Az palyara is ajanlott sport gumik amugy ma mar nagyon jok. Talan 3-4 seccel lassabbak csak mint egy slick. Arra oda kell figyelni, hogy az utcai guminak ha nagyon tolod, akkor 6-8 kor alatt tulmelegszik, es ekkor elkezd bizonytalanul tapadni. De ez csak altalanossagban irom, regen ilyenek voltak, nem mentem palyan utcai gumival 2006 ota. Szoval lehet sokkal jobbak mar ebben.

    [ Szerkesztve ]

  • .mf

    veterán

    válasz Daywalker #11020 üzenetére

    Én viszont azt vallom, hogy inkább tapadjon közúton is, még ha jobban fogy is.
    Ha egy olyan perecet kivéd, amit egy gyengébb gumival buknál, már bőven behozta az árát. Másrészt, szerintem nem is kopik annyira sokkal gyorsabban. BT003, pár pályakörrel vettem, s akkor olyanokat hallottam róla a neten, hogy 4-6000km-t bír. Azóta van benne ~7000km, néhány alkalom Kecsó / Euroring, és még mindig bőven határon belül van, szerintem még a 10k-t is eléri. Igaz, ez csak 600-as, meg ált. szép finoman szoktam kigyorsítani, s a nagy fékezéseket is, ha csak lehet, kerülöm.

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

  • ALI_G

    veterán

    válasz Daywalker #11020 üzenetére

    Nem ismerem a Bridgestone felhozatalát, de michelin pilot power-rel nagyon megvagyok elégedve, hátul 7-8000 km óta van fent és 2mm+ van még a barázdából középen. 100 km kecsóringre jut 2-300 km közút. Kecsón 2. körben bátran lehet lapon tolni. Egyébként használt 0 km-esen vettem, ált 3-4 évet minimum és 2 éve van fent. Nem 2 CT. Pályán 2.2 bar elől-hátul melegen és elég konszolidáltan fogyasztja a hornet, pedig hintázik össze-vissza kanyarban. Közútra persze visszafújom 2.4-2.8 melegen.
    Elől még ennél is szarabb gumi van, michelin pilot sport, ami ennek az elődje talán. A hátsó elkopott 6000 km alatt, persze csak középen, kockásra ahogy kell :)
    Persu is elhordott belőle párat és láttam MZ-vel lapon, csúszó hátsó kerékkel bemenni kanyarba az első kör felénél! Azt hiszem az is bridgestone volt, mondjuk lehet puhább mint ami nekem van, de amit kiszerettem volna hozni ebből, hogy meg kell tanulni motorozni.

    Kecsóring vasárnap?? Szombaton Talmácsis nap lesz, kihagynám :)

Új hozzászólás Aktív témák