Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #45302528

    törölt tag

    válasz vlevi #107345 üzenetére

    De miben marad csúnyán alul? A kinézet szubjektív, azt hagyjuk.

    Kényelem?
    A lábaim jobban be vannak hajlítva a GSA-n, mint az ST-n, a párom is kényelmesebbnek érezte a japánt. A kormány mindkettőn magasítóval tökéletes, ülésmagasság állítható. Szélvédelmet hagyjuk, 2 méter vagyok, egyik motoron sem jó a gyári plekó.

    Mindkettő nehéz, de mindkettő jól irányítható, mert jól lett belőve a súlypont. A BMW-nek nagyobb a hasmagassága, de egyiket sem vinném terepre.

    Futómű?
    A BMW Telelever, a Yamaha-n fordított teló van. Nekem is bejön a telelever, de nem hiszem, hogy annyival rosszabb a Yamaha futóműve. Lásd Onroad tesztje. A Varaderoé, na az fospuha gyárilag. :)

    Fékek?
    ABS-esek, teszik a dolgukat. Mindkettőben kipörgésgátló.

    Váltó?
    A Yamahán az elmondások szerint finomabban működik, mint a németen.

    Motor?
    Elegendő motorerő, a boxer nyomatékosabbnak érződik. (114 vs. 120)

    BMW-t karakteresebbnek érzem összességében, de azért szerintem annyira nem rossz a ST. Szerintem az ára miatt vérzik el, ennyiért inkább GS-t vesznek a népek. Hozzáteszem, én a 2010-es ST-ről és GSA-ról beszélek, nem a 2019-esekről.

Új hozzászólás Aktív témák