Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bogyó bá'

    nagyúr

    válasz hardline #105397 üzenetére

    Mit jelent az hogy "folyamatosan karbantartott"? Az hogy az olajat / szűrőket /gyertyákat időben cserélték benne, attól az a motor még kopik ennyi km alatt. Vagy esetleg cseréltek rajta vezérműláncot, szelepszár-szimeringeket, netalán már gyűrűzték is? :F

    El kellene vinni vásárlás előtt egy Honda márkaszervizbe, teljes állapotfelmérésre. Szerintem annak a költsége nem lenne kidobott pénz.

    (#105398) runner 125: nekem 3 éves (23 ezer km) a Caberg Duke. Anno nagyon passzos volt az M méret (az L meg lötyögött rajtam, így a szűket vettem meg…). Pár hét használat után pont, mintha a fejemre öntötték volna... De! Miután "bejáródott", a csatját a 3. kattanásig tudtam behúzni kényelmesen, most ugyanez már a 6. kattanás. Most sem lötyög, de határozottan tágult (tuti nem az én fejemet komprimálta össze...) :B

    [ Szerkesztve ]

    Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

  • A Zéé

    addikt

    válasz hardline #105397 üzenetére

    Szerintem igenis számít a sok kilométer, mert az elhasználódás egyik jelzője. Nekem az autómban van 305k km, folyamatosan karbantartott (2 év alatt ráköltöttem ~az autó értékét), és ott sem a motor, vagy a váltó a kehes, hanem, lassan minden más körülötte... Futómű alkatrészek, a műanyag illesztések, az egyre több zörgő apróság. Egyik sem nagy költség, csak a sok apró pici idegesítő dolog, amivel folyamatosan foglalkozni kell, és időzített bomba, hogy mikor jön elő valami komolyabb.

    (#105396) Bogyó bá'
    Durva amúgy, hogy a motoros sisakok még mindig itt tartanak, hogy egy réteg "hungi" van a héj alatt, ami a fejed hivatott védeni. :Y Azért ezen túlhaladt a technika. Pl. amerikai focis sisakoknál már 10+ éve nem lehet ilyen megoldással sisakot venni.

    Just a simple Lineman...

Új hozzászólás Aktív témák