Hirdetés
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Yettel topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Throne and Liberty - A játék első 19 perce
gp A free-to-play MMO jövő hónap első napján indul, a korai támogatók azonban már most játszhatnak vele.
-
Hordozható NAS-sal készül novemberre a UnifyDrive
ph A két M.2-es meghajtót fogadó, kártyaolvasókkal és kétféle videokimenettel ellátott konstrukció működhet routerként, de a virtualizáció sem áll tőle távol.
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #148207 üzenetére
Nah, ez igen
Manapsag milyen allapotban vannak egyebkent? Le vannak mar rugva nagyon? Vagy lehet kifogni viszonylag normalisat 600- 700e kornyeken?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148221 üzenetére
Ha vissza lepsz az egyentol, es egeszben nezed a kerdest, akkor azzal nem lehet ervelni, amik itt elhangzottak, peldaul hogy amugy is menne a dhl es kocsi egesz nap, vagy hogy nem enmiattam fog bedolni az eu gazdasaga.
Ezt az egesz jelenseget egyenek alkotjak, ha az egyenek egyenkent nem igy viselkednek, a jelenseg is megszunik, tehat az egyennek mindig van felelossege, amit elhesegetunk ilyen ervelesi hibakkal.
Ne erzelemmel nezd ezt a dolgot, csak ok-okozati viszonyban. Nincs senki kikialtva rossz embernek, aki kinabol vasarol, a kovetkezmenyekrol beszelunk. ne legyen beserules, ha a kovetkezmenyekrol van szo. nem arrol, hogy ki a gci.Ha pedig csak a legszuksegesebekket vetted, magadra vettel egy olyan inget, amit nem kellett volna.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #148229 üzenetére
Minden japan alkatresz altalaban dragabb, mint az europai motorokhoz az alkatreszek. Valszeg az eros jen miatt, amit az amerikaiak eroltettek japanra az un. Plaza egyezmeny soran, hogy japan gazdasagat gyengitsek, es sajat gazdasagukat vedjek, hogy a japan arakat feltoljak.
Bar az oem alkatreszek arkepzese eleve erdekes kerdes, es nem biztos, hogy csak a plaza egyezmeny kavar be, peldaul hogy lehet, hogy egy japan motorhoz a kuplung kompletten 3000€, egy masikhoz nagyon hasonlo kuplungot megkapsz 800€-ert egy olasz ugyanolyan evjaratu ducatihoz meg 400€
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #148226 üzenetére
Belpiacoskent talan bejott nehany. Multkor lattam egy szuperritka yamaha sdr200 ast is, ex red baronos volt, de honda ftr-t is. (Talanaz is 200 as volt vagy 223?) Az is eleg jonak tunik.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #148237 üzenetére
Nem akarok semmit felhozni. Leirtam egy ok okozati viszonyt. A honda egy japan gyarto. Valszeg az a tasak is japan. ezert van irrealis ara+ az oem alkatreszek irrealis arkepzese.
Egy 6 os csavar muanyag alatetert is fizethetsz 0.8€-ot, amennyiben japan. Es egy alucsavarert 12€-t ha japan, es 0.80€- ha olasz.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #148236 üzenetére
A csempeszobabol azert elkezdene fejlodi az igeny soran annal tobb is. Ha az egyeneknek erre lenne igenyuk, kialakulna az igenyre tobb dolog, mint egy csempeszoba. Termeszetesen a ritkafoldfemekkel nem tudsz mit kezdeni, vagy az olajjal, gazzal, azt be kell hozni, de alapvetoen mi a kinai ertelmetlen, de olcso aruk ertelmetlen rendeleserol beszelunk, amit csak azert rendelnek emberek, mert olcso. Ha szar is, ha csak 1 hetet bir, akkor is fizetett erte 300 forintot, hat akkor jojjon.
Nem szeretnek regenyt irni az egyen felelossegerol, vagy arrol, hogy mi volt elobb, a tyuk, vagy a tojas, ezert ezt a reszet nem bontanam ki, igy is az agyara mennek jopar embernek ezek a temak. Meg nem kell ezen felhuznia magat senkinek tenyleg.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148250 üzenetére
A helyzet kisse bonyolultabb, nalunk van egy piacszerkezet, ahol versenyhatranyba kerulnek a hazai cegek, mert ahogy korabban irtam, azok nem kenyszermunkaval keszitenek termekeket, mas eloirasok es szabvanyoknak kell megfelelniuk, vagy egyszeruen oket nem dotalja az allam, hanem versenyben kell megallniuk a helyuket, mig a kinai cegeknel ezek egyaltalan nem igy vannak, tehat ezek karosak nekunk. Es kicsit mas a helyzet, ha az allam fizet neked, es ugy kell versenyben lenned.
Mas kerdes, h magyarorszagon a verseny mint olyan kezd eltunni, de nezzuk eu szempontbol.
A teljes vedovamok intezmenye sem tesz mindig jot, peldaul azzal meg lehet vedeni a hazai, egyaltalan nem versenykepes termekeket, es a fogyaszto megint rosszul jar. Tehat mint minden az eletben, ez is bonyolult.
En ha tehetem kikerulom kinat, es fizetek tobbet eu termekert. Mondjuk japanbol annal tobbet rendelekExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #148253 üzenetére
Tudatos vasarlo vagy mar akkor, ha eleve nem rendelsz meg valamit azert, mert egy UK honlapon egyben van a csomag, aminek a darabjait nem akarod kulon-kulon beszerezni. Vagy inkabb veszel egy dragabb termeket a kozeledbol, amennyiben teheted. Ha nem teheted, akkor nem kell eron felul penzt kiadni, mert egy forumon azt mondta valaki.
ha semmit nem tudsz semmirol, akkor ugy viselkedhetsz ahogy akarsz, mert nem vagy tudataban a cselekveseddel? Ez megint az egyeni felelosseg elharitasa. Nem lesz senki egy geci, hogy igy, vagy ugy vasarol, de az egyennek mindenben felelossege van. Az, hogy manapsag az embert ugy nevelik, olyan rendszerben el, hogy se energiaja, ideje, igenye se legyen arra, hogy feltarja, mik a lehetosegei, hogyan mukodik kozre miben, hogyan lehetne megvaltoztatni a rossz strukturakat, ez sajnos egy hatalmas problema, de en nem csodalkozom, hogy az egyen egyaltalan nincs felnottnek kezelve, mert mindig ugyanoda jutunk, hogy a haritas konnyebb, mint vmilyen problemaval csak a szembenezes, nem a megoldas, csak maga a felismerese a problemanak.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #148259 üzenetére
En nem szeretnek semmit definialni egy motoros topicban, es ki vagyok en, hogy ajanlatosnak nevezzek dolgokat, plane ha azt a temat zarod ki, amirol eddig az egesz vita folyt. Ha az alapkerdest kizarod, akkor az en ideologiam, hogy nem akarok egy diktaturat tamogatni, ami ha eleg sikeres lesz, akar a jovoben az en elohelyemet is fenyegetheti, olyan szempontbol, hogy a rendszert szep lassan atvehetik mas orszagok az emberek kello szelre sodrodasa eseten, ami egyebkent mar elindult europaban.
A tobbi reszt azt hiszem kifejtettem a korabbi hszeimben.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #148261 üzenetére
A franciak pedig befizetnek a kozosbe amibol az esetleges felzarkozashoz kohezios alapok lesznek a leszakadoknak, kiveve, ha...
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #148267 üzenetére
Sztm tartozkodjunk egymas velemenyenek minositesetol. Ez csak egy beszelgetes, amitol szerencses esetben tobbek leszunk. A masik verzio, hogy kurvaanyazas lesz belole. Az meg unalmas. Es legfokepp nem celravezeto.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #148284 üzenetére
A szememet az "ez eleg gyerekes lenne" utotte meg, engem felbszna, ha ilyet irnal a velemenyemmel kapcsolatban valoban nem a konkret velemeny lett minositve csak ha vki igy gondolna. Tehat a szemelye
Vagy felreertettem.De nagyon szepen viselkedett mindenki, egy egysegsugaru fb csoportban mar folyt volna a ver, szoval mindenkinek le a kalappal.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #148290 üzenetére
Akkor megsem ertettem felre
Hat... hr, es proffeszionalis levelezes ide-vagy oda, vilag legnagyobb energetikai cegenel is lehetnek gyokerek, ha igy beszelnek veled.
en az ilyen stilust nem engedtem meg még a fonokomnek sem, amibol volt epp ezert sok. Meg nagyon sok munkahely Szoval en szuper szuper kedves vagyok, hogy 1 hszt pazaroltam ra, (mar 2) de valoban. Ertelmetlen.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #148299 üzenetére
Az elso kerek csapagyazasa minden motornal olyan, hogy a kerektengelyen van egy fix es egy mozgo oldala, amig le nem huzod a csavarokkal a tengelyt, tulkepp el tudod mozditani a nem fix oldalat tengely iranyban a villaszáradnak lehuzas elott. Amennyiben azon az oldalon van a feknyereg, akkor kozel is kerulhet a tarcsa a feknyereghez, ha nem figyelsz oda, vagy valamilyen mas okbol kisse el van csavarodva a villa a villahidakban, esetleg gorbe a villa.
Van nehany motor, ahol erre figyelni kell, altalab ahol nagy toleranciak vannak, vagy olcso megoldasaik vannak.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #148305 üzenetére
Fekhatas nem hinnem, hogy javulni fog, ez uszonyereg. A felrekopasa leginkabb a csapok miatt tortenhetett, vagy be vannak rohadva, vagy nincsenek rendesen megkenve, vagy ferdek, es akadnak.
Az, hogy a markaja a motornak honda, attol meg lehet olcso alkatreszekbol osszerakva. Csak marka alapjan beloni valaminek a minoseget ezert sem lehet.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #148317 üzenetére
Melyik az a hago, furka es lago maggiore kozott, ahol marsbéli tajakon mesz? (Talan tudod, eleg sokfele jartal) Sajnos fotokat ott nem csinaltam, mert mar kisse tele volt a tokom az uttal, mivel a leheto legjobb motort valasztottam erre a celra.
De brutalis volt a taj, tenyleg, mintha egy masik bolygon lennel. Nagyon tetszett.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz JoinR #148336 üzenetére
Persze, vmi draga bicikli lancara en is odafigyelek, de a mindennapos biciklimre barmit rakenek, ami meg folyekony allapotu. Evi ~2500 km, barmit csinalok ~5000 km nel lancot kell cserelni, es sok kulonbseg akkor sincs, ha egyaltalan nem figyelek oda ra.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pfiucska #148347 üzenetére
De ez megint olyan, mint az olajoknal a marka. Hiaba kerdezed azt, hogy motul/castrol, melyik a jobb. Ha vki azt mondja, h szerinte a pirelli jobb... jo, de melyik pirelli jobb, melyik michelinnel? Es egyaltalan milyen felhasznalast tekintve?
A gumiknak is van tobb fajtajuk. Hogy az igenyeid alapjan korbe tudjuk loni, tudni kellene, mennyi kereted van ra, mennyit mesz egy evben, es milyen gyakran szeretnel gumit cserelni.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #148375 üzenetére
Mert ez is egy kulonbseg pl egy mez roadtec 01 es egy m7rr kozott.
Tehat egy tura es egy sportosabb gumi kozott.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #148378 üzenetére
Road4 nagyon regi.
Az ujabb road-ok eleg jok. Ha az m7 rr nem korlatoz, egy aktualis road-dal sem lenne problemad.
A gumicsere pedig nem mindenkinek ennyire oromteli, foleg, ha 2 szemelyezik egy nagy sportturaval, es 6000km nel nem bir tobbet semmilyen gumi, a nagy suly es a teljesitmeny miatt.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #148389 üzenetére
Dot alapjan is egy üszök szart hasonlitasz egy frissebb fejlesztes es frissebb dotos gumihoz. Nem a speed nem szerette. Az egy regi szar volt. A vifferemen van olyan gumi, annyira regi.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #148395 üzenetére
Akkor 6 honap utan lehet rendelni a h2sx-et
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #148411 üzenetére
Bszos.
A h2 sx vedelmere szolgaljon, h nem latod, h hogy nez ki, amikor rajta ulsz.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz minikahona #148442 üzenetére
Jo helyre irtal, itt el fogjuk neked mondani, mit hogyan kellett vonla csinalni
Bar nem ertem azokat a hsz eket, ahol a problema fennallasaval nem foglalkozunk, csak azzal, hogy hulye voltal, hogy ezt tetted. Ez nem oldja meg a problemadat, hogy valaki elmondja neked, hogy hulye voltal.Osszefoglalva, penz nagyon nincs. Kihasznalnam az orszag adta lehetosegeket, es mivel muszakin se kipufogogaz meres nincs, es javareszt agyhalottak dolgoznak- tisztelet a kivetelnek- milyen kivetni valo lehet a masik blokk eseten, ami ugyanugy nez ki, mint a jelenlegi?
Le kell ulni a kockas papir ele. Arajanlatot kerni a szerelotol, mit tud az ugy erdekeben tenni, mennyiert. A motor tobbi alkatresze milyen allapotban van, erdemes-e belerakni egy elterjedtebb blokkot, tehat kolteni ra?
Ha neked megeri feltamasztani, es 2-3 szezont tudsz vele nyugodsagban a naplementeben motorozni, akkor nincs mas lehetoseg. Masik motorkerekparra ugysincs penz. Ha viszont a blokkcserere van, akkor en nem latok mas lehetoseget.
Tehat a lepesek:
Szerelo->Allapotfelemeres, erdemes-e?
Mennyi lenne (okosba, masik blokkal)? -> van rá guba?
Ha van, menjen, mindenki orul.Amennyiben egyedi azonosito meghamisitasara bujtottam fel vkit, akkor ezt viccbol irtam termeszetesen, es nem is tudom mirol beszelunk, nem ertek hozza.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148468 üzenetére
En nem lattam a hirdetest, azt se tudom milyen motorrol van szo, de csak a korabol adodoan beztosss vagyok benne hogy nem lesz szep allapotban.
Kerdezz nyugodtanExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148478 üzenetére
Nem. Meg kell venni. Ez 2T. De szart csakis olcson.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #148514 üzenetére
olvasd el figyelmesebben, mit irtam, es mire reagaltam. Ha ertelmezed, nincs szukseged ilyen ervelesi hibakhoz folyamodnod, mint most is pl.
Vannak felhasznalasok, ahova 300v-nel rosszabb olajat nem tennek. De 80-al 250 000 kmt vanszorogva nem raknek draga olajat a jarmube, mert nincs ertelme. Se anyagilag, se technikailag.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz boogie84 #148517 üzenetére
[112590] a castrol hungaria elhintette, hogy hamisitjak a castrolt, mert a tul nagy szurkeimport miatt esett az ertekesitesuk, es kitalaltak ezt a sztorit, hogy csak toluk vegyenek olajat, a szurkeimportot igy kockazatosnak beallitva pedig piacot nyerjenek vissza.
Ez visszafele sult el, mert mindenki fejeben csak annyi maradt meg, hogy hamisitjak az olajakat, raadasul a castrolt a legjobban. Ezutan meg a nem hamis olajokra is azt hittek hogy hamis, ha barmilyen zajt hallottak a blokkbol.Gyengebb minosegu olaj eseten a teljesitmenyszintrol tudod megallapitani, hogy milyen minoseget kepvisel.
A benne levo anyagrol nem tudsz, de a szabvanyrol tudsz, aminek megfelelt.
A nagyobb gyartok pedig kimennek a lemans-ra, a motogp re, nagy transparensekkel, es epitenek egy státuszt maguknak sok penzert. te pedig nem fogod megnezni, milyen teljesitmenyszintu olajat vasarolsz toluk, mennyi penzert, es hogy az a teljesitmenyszint milyen tribologiai vizsgalatot jelent. Mert kinek van erre ideje, energiaja?
Ettol fuggetlenul a hited az nagyon eros, hogy ezek a markak csakis jo dolgokat csinalhatnak. Egyeduli akadalya annak, hogy nem vernek teged at, az az api minosites, ami a flakonra ra van irva, es az ezzel jaro szuroproba szeru minosegellenorzes. Kulonben ha senki nem jar utana, csak elhiszi, hogy a draga, az egyben jo is, ezek ugy atbsznak, ahogy csak tudnak. Meg igy is valszeg a hatarertekeken jatszanak a szabvanyoknal, ahogy azt egy mol-ol szakember meselte a premium olajokkal kapcsolatban.emelle emberek tomegei hallucinalnak a termekekkel kapcsolatban ugy altalaban.
Pl Tüzinek az a 400as szarpumpaja, mar akkor nem produkalt olajnyomast a muszerfala szerint, amikor elmentunk volna kakucsra motorozni, de az elso feheraszfaltos korforgalomban megborult vele. Es oldalt volt leallt motorral 20 masodpercig. Ezutan kb 15 percig probalt nyomast lehelni oninditozassal, alapjaraton jaratassal, mi pedig probaltuk magyarazni neki, hogy szarja le az olajnyomas lampat, mert ha viz lenne benne, akkor is el kellett volna aludnia mar reges-reg annak, es valszeg a nyomaskapcsolo szar, es lassan indulni kellene motorozni, mert elmegy az egesz nap.Erre kb 10 evre ra meg mindig gyartja a hamisolajas sztorikat, holott a valosag megintcsak arnyaltabb valoszinuleg.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz boogie84 #148526 üzenetére
En tudom, hogy csak hallottal rola, mert mindenki csak hallott rola, meg gyanitja, de tudni senki nem tudja. De ez olyan, mint a nyomorusag. örökre fenn van a neten.
Hamis olaj eseten tudtommal a faradt olajbol centrifigalassal a reszecskeket kiszurik, igy megint tiszta lesz az olaj. Az adalekolas ugy-ahogy lesz benne- mar amennyi megmaradt az olajban.
Ami nem koherens a sztoriban az az, hogy ha en gengszter lennek, nem lenne igenyem osszefesulni motoros- es nem motoros faradtolajra a keszletet (illetve de, en ha gengszter lennek erre lenne igenyem, de en gyagyás vagyok eleve nehany dologban)
Szoval faradt olaj eseten autos olaj menne a motorokba is. Eloszor a valtonak kellene megkotlania, mert auto olajban nincs ep adalek a fogaskerekekhez.
De hamis olajnal ilyeneket az emberek nem vettek meg eszre, csak ha kikonyokolt a hajtokar, ami eleve nagy csapagyhezagot feltetelez, mivel ha viz lenne olaj helyett, az is kepes lenne elszeparalni a ket alkatreszt ha a nyomas megvan, es a nyomassal egyutt az aramlas. Kb mindegy mi van a motorban ezeknel az alkatreszeknel, a lenyeg, hogy aramoljon a ket alkatresz kozott.
Szoval a hamis olajra van fogva minden, ami motorkár. Mindegy, milyen motorrol van szo, es annak jellemzője-e a meghibasodas.Nekem sem volt problemam sosem. Mindig a hasznalathoz megfelelo olajat alkalmazok.
Az R1 esemben 300v van, azt a 300v-t megkapja 3000km es 1-2 ev utan a ducatim, amelle egy 2-3 eves 5-700km es lehetoleg api sn-t vmi ugyfelmotorbol, es annak a hasznalt szurojet. 93 000 km van a motorban.
De ha ez a lehetosegem nem lenne vennek bele vmi api sg 15-50 et.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz boogie84 #148528 üzenetére
Van ra lehetoseg, a neten vannak osszehasonlitasok. Energiat kell belerakni, hogy talalj, de van.
Szabvany szerinti meresekkel, a baj az, hogy nem up-to-date. Es altalaban eszak amerikai piac, nem europai.
Van olyan is, amit egy masik gyarto rendel, hogy megmutassa, a premium "nagy tapasztalattal" rendelkezo gyartok hol sporolnak a termeken. Tobb penzert.Ha ez nem lenne igaz, ugy be lenne perelve az amsoil pl, hogy fustolne. De erdekes modon nincs.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #148533 üzenetére
Ha unalmas szamodra az ugynevezett beszelgetes, amiben felhivjak a figyelmedet nem a szemelyedben keresendo hibakra, hanem az erveleseidben lévőkre, eleg az altalam irt hszekre nem reagalnod, esetleg olvasas nelkul tovabbgorgetned. Az internet erre kulonoskepp lehetoseget ad.
Amennyiben vmi miatt kiforgatasnak erzekeled azt, hogy egy temat komplexebben elemzunk, akivel beszelegetsz, az akar kerdeseket is tehet fel a te velemenyeddel kapcsolatban, vagy netán megkerdojelezze az alapokat, amire az ervelesedet tamasztod, nezz el a szemelyenek tamadasatol, mert azzal csak azt erzem: baszki, mar megint mennyire igazam van...Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #148534 üzenetére
Hiaba talaltad volna meg, nincs informacio tartalma.
Olcso olajat cimkeznek at mas, magasabb besorolasura? esetleg faradt olajat szurnek meg? - ezek erdekelnenek, csak az okozhato kar miatt.
Az autok elterjedtebbek, joval nagyobb olaj mennyiseg forog, sztm nagyobb az eselye, hogy nem motorkerekpar motorolajat fognak hamisitani, mert kisebb esellyel adsz tul rajta, es vhogy valoban motorkerekparba valo motorolajat kellene hamisitanod, hogy ne csusszon azonnal a kuplung, ahogy beleraktad, azaz nagyobb a lebukas veszely. De igazabol nemtudom.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #148542 üzenetére
Tanulni is lehet belole, sok szaron kell atverekedned magad de ez hitvitaknal megszokott.
Es segithetsz te is az informacioszerzesben.
Hogyan allapitotta meg az olaj elhasznalodasat a mol a te esetedben?
Viszkozitas valtozas, reszecskeszam?
Milyen kriteriumokat allitanak fel ilyenkor?Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #148555 üzenetére
Ha azt mondanad, hogy a gumi tema teged jobban erdekel, az talan helytalobb.
mert a gumi pontosan ugyanolyan hitvita, mint az olaj, es pont ugyanolyan minosegu polemiak alakulnak ki belole itt is mint peldaul a road4 el. Az is azonnal atporgetheto szarfolyam lett.
Szerintem szolgalati kozlemenykent hasznos tudni, hogy mire ad ki az ember tobb penzt. Emelle pedig ha senki nem ellenorzi, vagy nem tudja ellenorizni ezeket a termekeket, esetleg igenye sincs ra, akkor igy fogjak az embereket atvagni a palankon vele, ahogyan azt a torvenyi keretek es az ellenorzesek surusege, esetleg az ellenorzo szervezet gittegylet mivolta megengedi.A sziliciumrol honnan tudjak eldonteni, hogy hogyan kerult az olajaba, tehat hengerfalrol, vagy legszuro miatt?
Ez a 2-3 palyanapos olajcsere valoszinuleg a versenymotorok suru olajcserejenek utanzasa miatt volt elterjedt az embereknel, mert ott kisebb elofeszitesu gyuruket hasznalnak, es kevesebbet, ami miatt sokkal tobb benzin kerul az olajba, akar 1 palyanap alatt is.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148544 üzenetére
Ki nem allhatom azokat az embereket, akik azt mondjak, hogy megmondtam elore.
De vmi hatso fekes hszedre valaszoltam, h az biztos nem munkahenger es karmantyu baj lesz, es feleslegesen ne kolts penzt, dehat ha megnezed az elozmenyeket, en megmondtam elore[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #148571 üzenetére
Megintcsak visszautalnek a legutobbi gumis vitara.
Teljesen fals informaciokat tudhattal meg egy kerdeses dot szamu gumirol egy mas fejlesztesu/dot szamu gumival szembeallitva. Az atlagember meg a gumik kozotti kulonbseget sem tudja felmerni, plane olyan fontos kerdesekben, mint a tapadas. Akarcsak az olajoknal.
mennyien motoroznak olyan szinten, hogy a vizes tapadasrol nyilatkozzanak, es eleve egyaltalan kiprobaltak vizes kornyezetben a sajat gumijukat?Illetve eleg lenne a motorrad gumitesztjet belinkelni minden ev elejen, es akkor nem is kellene beszelni a gumikrol, mert ott vannak az adatok.
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen