- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- iPhone topik
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Több Redmi, mint kolbász
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Hosszabb bemutatón a Warhammer 40k: Space Marine 2
gp A sokak által várt folytatás premierje már nincs messze, szeptember elején debütál az új rész.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz d@vee #142008 üzenetére
Igen, ha a legszurohazat telerakta, akkor varhato volt.
Ezen nincs benzincsap?
Vakuumos vagy kezi?Ez a videozas es amugy jelentektelen karbiszinkron diagrammon keresztuli mutogatasa rettenetesen elterjedt parasztvakitas lett manapsag
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz d@vee #142015 üzenetére
Ettol lehet jo szerelo, de en ettol labrazast kapok, amikor videot kuld vki, hogy milyen fasza a karbiszinkron, ha mar 100e ert megvette a prop techtol azt a szart, akkor mar mindenkinek demonstralni kell, hogy a karbiszinkron, az oregem... beszarsz, olyan lett.
Ahogy elindulsz, mar semmire nincs hatassal, de amig allsz? Addig agyadrol lemesz, olyan az alapjarat.Nade vissza a karbidra. Akkor vakuumcsapra keszitheted a penzt.
Nem feltetlen van koze a tuszelephez es feszekhez, hogy lenn marad az uszo, de ezt majd ugyis kideriti az embered.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz martonx #142055 üzenetére
Nyugaton kiberelheted, vagy berbe adhatod a motorodat, igy nincs erre szukseg.
A youtuberek eleg sokszor kerik kolcson a motorokat, egy polccal feljebb is. Ugy ertem, ott, ahol ebbol meg lehet elni.
Kikolcsonzott egy ilyen ytber tolunk egy streetfighter v2-t. Velemenyvideot csinalt rola, ami abbol allt, hogy nulla hasznos informacio, emelle osszeszarta magat a motortol, annyira huz, meg a hangja annyira jo.
ez a ytber elfikalt kozuton, amikor megkiserelte letenni a terdet. tokeletes vezetestechnikai hibat kovetett el - amikor annyira hulye vagy, hogy nem tudod, hogy a motort ne rakd lapra egy eleg randa uthiban. A videoban ekkor azt mondta, hogy tulmelegedtek a gumik. Jelenleg bevontak a jogsijat 18 honapra egy videoja miatt.
Elinditott 3 masik yt csatornat mas sportagakkal, mert o tenyleg ebbol el.
Ezeket az embereket rengetegen nezik, es sajnos nem jarulnak hozza, hogy valamivel tobbek legyenek a nezoik.A dodor legalabb motorozni tud. A kulonbseg hogy egy balkani bunko.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz martonx #142060 üzenetére
Olyan szinten azert van koze, hogy ha benezel a squatting slavs in tracksuits csoportba, hogy a jarmunek milyen statusza van ebben a kulturaban, amibol is kaptunk. Haromcsikos nadrag, asszonyvero, papucs. Zombiapokalipszis lakotelep, ruppotlansag, gyér infrastruktura, utak gyakorlatilag nincsenek, de a jarmu-az vmi premium. Ami nagy kincs.
Es ugyanez jellemzo keleteuropara. Egy barlangban elsz, veszel a penztarcadnal kettovel nagyobb jarmuvet nem letezo utakra. Az ittlevok termeszetesen mindig kivetelek, de a nagy tobbseg ezt csinalja.
Ki adna ezt megis kolcson?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #142064 üzenetére
A joska kedveert a sztereotipiakra tesz megegy lapattal.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #142115 üzenetére
Vajon miert?
Van itt masik tema is.
Egy tortenetet bedobnek mindenfele hatterinformacio ismerete nelkul, szoval csak ovatosan.
Mult heten kerte egy korhazban fekvo motoros, hogy kapcsoljak le az őt eletben tarto gepeket, miutan megmondtak neki, hogy nyaktol lefele lebenult.
A ficko nagyon regota motorozik, egyaltalan nem rosszul. Tobbek kozott instruktőr volt, munkaba biciklizes kozben mindig lattam az autoszerelo muhelyeben a sok kupat, amit nyert.A balesete egy benzinkutrol kihajtasnal kovetkezett be, alacsony sebessegnel. Szemtanuk allitasa szerint egykerekezett a legujabb bmw gs el, majd hirtelen a motor egesz egyszeruen levetette magarol, az egykerekbol, mintha elcsukta volna a gazt, vagy beletaposott volna a fekbe. Leesett rola, pont a nyakara. A sisakon alig volt serules. A rendorseg vizsgalja az esetet.
Mindenesetre ezt igy eldonteni, hogy akkor kapcsoljatok le, nem fogok itt szarakodni a hatralevo idoben...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #142140 üzenetére
Ez teljesen rossz pelda egy dodor kuncsorgo videojahoz.
Az MCN egy motoros magazin, egy csomo magangyujtemenyrol is keszitettek videot, akar a Rumi RC30 at a panigale v4 el osszehasonlitva. Most akkor az is kolcsonadas? Nem egy holmifele influencer vagy youtuber, akinek semmilyen kapcsolata nincs, vagy olyan szuk piacon mozog, hogy amugy sincs lehetosege gyakorlatilag semmilyen epkezlab tesztre.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #142144 üzenetére
Nem, ezt a motort nem arra talaltak ki.
Egyszeruen megepitettek a kheopsz piramisukat a hondanal. Vagy vmi fallikus magas oszlopot. Vagy egy diadalivet. Mindegy hogy hivjuk.
Nem volt eros, es nem volt konnyu, mellette rohadt draga volt, ugy, hogy az anyám is titanbol es karbonbol volt.
Mar akkor nem hozott kulonleges szamokat sem loeroben sem sulyban, amikor kijott.
Egyszeruen, mar maga az, hogy ovaldugattyus, azonnal kuriozumma tette. es mindent beleraktak, ami az akkori csucs volt, egy gyűjtomotort csinaltak eleve. Márka polír, nem célszerszám.
Sporterteke tenyleg nagy, hogy v8 ami v4, meg sokat forog, ha nem utcara van megcsinalva, de alapvetoen ez egy öntökönszúrása volt a hondanak, amibol legendat kellett faragni, ha mar beletoltak annyi penzt.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz elbandi2 #142152 üzenetére
Tolj nehany kepet, a restomod es cafe a kedvenceim kozott vannak. Akarcsak a cb750. Nagyon jo alap, jo valasztas.
AAA-s farmert nem fogsz talalni, mert az azt jelentene hogy ugyanugy ved, mint egy jobb bőroverál.
Olyan farmer nincs, es nem is lesz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #142203 üzenetére
Az sc57 alusil hengere a gyenge pont, ami nagyon gyorsan kopik. Mert nem bevonat, hanem maga a hengeranyagba probaltak szilicium karbid matrixot csinalni, de sehol sem jott ossze. Még a porschenak sem.
Az edzes rajta, tipikus hokezeles nyom.
Nezd meg milyen honda visszahivas bulletint kuldtem neked annak idejen, nah ott lehet latni a kulonbseget
Nekem atment mi a baj ezzel, mivel soha nem veszek uj motort, igy 6 evesen nekem ne menjen semmi tonkre.
Sőt, 26 evesen se.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #142232 üzenetére
Igen, tudom, probaltam viccelni.
de mint az elet oly sok teruleten: oda van hatva - ez a lenyeg. Ha nem csinalsz semmit, akkor teszetosza, alkalmatlan vagy. a problema nincs megoldva, de legalabb meg lettek b*szva emberek. A lenyeg. Csinalj valamit. Mindegy mit. Nembaj, ha nem mukodik.Ezt korabban is kerdeztem, mi a baj a karbival?
Leereszted tel elott, kesz. Ennyit kell csupan tenni, semmi tobb. Es orok elet.Transalp nem ilyen. Nem nagyon torik a muanyag, szeles a kormany, vasbol van a hatsofekkar, vissza tudod hajlitani.
Futomu nem jo. Fek rosszabb. Blokk gyenge, de motorozashoz barmi eleg[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #142236 üzenetére
Ebben van igazsag.
Viszont en meg latok eleg sok injektort, amire kolteni kell.
A benzinpumpa nagyon sok modellnel nagyon hamar tonkremegy. Japanoknal is. 20e km utan jellemzo. Ugy kezdodik, hogy kisebb lesz a vegsebesseged ugy 50-el. De mintha minden jol mukodne. Es a benzinpumpa 100e Ft alatt nem nagyon van. Regebbi modelleknel be lehet rakni utangyartottat olcson, de most a szelsosegeket mondom en is. Aztan ott van a lambda szonda. Fojtoszelep tengely ugyanugy ki tud kopni, es most kapaszkodj, yamahanak meg membranja is van a befecs melle az open loop r6 ban. ezek is regi motorok mondjuk.
A kompresszoros kawaban pedig egyenesen irja a gepkonyv, hogy 60e km nel csereld ki az egesz egyseget.
Legalabb kovetkezetesek, mert ha keves benzint kap, amit meg meg is fujsz, akkor eleg hamar totalkar lesz belole.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #142256 üzenetére
Jolvan, ragad ratok valami itt
Nezd, amit mondani akartam, ha veszel egy szar karbisat, szar lesz. Ha veszel egy szar injektorost, az is szar lesz. Nem erre a ket iskolara bontanam le a motorokat ugy altalaban, mivel sok karbis motor fut itt minden problema nelkul, akar 30 evesen is. A km joval kevesebb ezekben, mint mo-on.
Ez, hogy kevesen ertenek a karburatorhoz... mit kell azon kozutra allitani? Semmit. Magyarorszagon nincs karosanyag ellenorzes muszaki alkalmaval, amugy gyari beallitasok, es kesz. Nem is kell hozza erteni.
Kipufogohoz megveszed a dynojet kit-et, szetszeded beszereled, kesz. Nem olyan nagy varazslat ez, hogy ujra fel kell talalni a karburatort.
Minden versenymotornal van fuvokatablazat, homerseklethez, legnyomashoz, ez nem ujdonsag, krosszmotoroknal gepkonyvben van. Utcan nem versenymotorokkal kozlekedunk, nincs szukseg minden homersekletre minden nap beallitani, nem is ertem, hogy mit tamaszt ala ez.Es vegre az is atment, hogy minden motornak vannak jellegzetes hibai, amire figyelni kell.
En oreg szarokkal motorozok, es nem szivom meg. Raadasul olasszal. Ha egy normalis szakemberrel vesz vki egy hasznalt motort. Olyannal, aki ismeri a tipust, meg lehet venni az oreg motort is. Lehetoleg kulfoldrol
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #142261 üzenetére
Nem ez all a kopogas hattereben, a tugorgo bele van kisse marodva, de ez radialis irany, es kb szazadokrol beszelunk. Csunyanak nez ki, de ez nem okoz akkora jatekot semerre. Csak a megszorulas hangjat halhatod, hogy kattan, amikor a berohadt oldalon megmozdul a csapagy. De ez nem magyarazat az axialis jatekra.
A nyakcsapagyat akkor kell cserelni, ha felemelt elso kereknel erzed kozepen azt a bizonyos pontot, ahova magatol bemegy. Ezt magyaraztam, az elozo hszemben, hogy hogyan vizsgald meg. Azt ki kell cserelni amennyiben erzel barmilyen ellenallast csak egy pontban.
hatassal van a vezethetosegre, pl kanyar kozben ledontott motor billeg, instabil lesz.
Ami meg van rohadva, mindent cserelni kell. Tengelyt es tugorgot egyben.
Egy motornal, ha felujitod a lengovillacsapagyazast, himbarendszert, el tud menni 80-150e Ft.
Ez ilyen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #142265 üzenetére
Ezt csinalja a magasnyomasu moso, gozborotva.
Eloszor azt hittem keves a zsir a csapagynal.
Amikor a 20. nyakcsapagyat csinaltam, ami tele volt rozsdas zsirral, akkor vilagosodtam meg, hogy mindegy hogy van megzsirozva, ha telenyomod vizzel. Az megrohad a zsirral is.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #142271 üzenetére
Ez fugg a motor erteketol. Export motorok termeszetesen ilyen allapotban vannak.
Nem szarjak le, ha vegig markaszervizben van szervizelve. Minden oem alkatreszekkel van potolva, ezert vannak jo allapotban a regi motorok is.
Ha van vezetett szervizkonyve, az nincs ilyen allapotban.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #142289 üzenetére
Fo elemeket tarto tengelyeket, fek-felfuggesztesnel ne csinalj se szenszalbol, se titanbol, se alubol.
Mar jopar versenyszeriabol bannoltak ezeket az anyagokat ilyen felhasznalasra mert nem megfelelo a faradasi tulajdonsagaik, vagy barmi mas, ami miatt balesetveszelyesek, mert mindenfele jelzes nelkul mennek tonkre, vagy tul rugalmasak bizonyos felhasznalasra.
Meg ha a gp ben ilyet latsz. Kozutra ne kezdj el otthon ezzel kiserletezni. Nezd meg mennyibe kerul az oem tengely, lehet annyira nem is veszes, mint legyartatni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #142298 üzenetére
Krovakulcs+flex nem lenne egyszerubb?
H a fba lehet ezt ennyire tulbonyolitani.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #142301 üzenetére
Veszel vmi olcso kinait obi ban?
Ah fsszom, miert akarom en megoldani mas problemajat?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
A csendorseg visszatert a szabadsagrol, anuszokat osszeszoritani, es tessek mostantol rendesen viselkedni.
5 napos satrazashoz pakoltam fel. Tuudom nalatok ez a leugrok cigiert motorral.
Az a rengeteg szar a motoron kikeszit.A gumivalasztasom egy idokozben sportturává érett 2015- ös, kiváló évjaratú supercorsara esett.
A hatso rugocsere meghozta a kivant valtozast, eloszor a hatso gumi csuszik, nagyon stabil lett a motor.
Hat osszeallt ez a szar. Vegre bonthatom el, mert atepitem.
89 000 km az oraban.
Az olaszok kirohogtek, hogy erre a regi szarra ilyen gumit raktam.A szerpentinen talalkoztunk rendorautoval. A rendor intett, hogy huzzunk mar el a seggukbol, menjunk nyugodtan.
Eleg sok baleset nyom is volt, egyenesen a szakadekba, ahonnan sztm mar nemigen lehet visszajonni. Sehogyan sem.
Egy hulye nemet egy airbages goldwinggel televert egy magyar autot. Segitettem nekik egy kicsit. A goldwing arrebrakta az autot. Az alufelinijet eltorte az autonak.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #142358 üzenetére
Tehat 100 fokon 1.3 cst kulonbseg, ugyanolyan viszkozitasindex mellet szelesebb spektrumon mukodik, ami miatt szimpatikusabb?
Egyebkent a repsol higabb melegen, ezert alacsonyabb is a szivattyuzhatosagi hatarhomerseklete.Milyen tapasztalatra vagy kivancsi? Milyen tapasztalata lehet barkinek is, ket ugyanolyan teljesitmenyszintu olaj eseten?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #142360 üzenetére
Ezt mar egyszer beszeltuk, az 5100 egy alsopolcos olaj. Ha 7100 at raksz a motorodba, biztos nem lesz rosszabb tole a valto.
Ket ugyanolyan jaso es api besorolasu olaj kozott nem lesz kulonbseg. Aki erez valamit, az bekepzeli.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #142368 üzenetére
Ugy latom elengedni azert nem sikerult teljesen ha egy ilyen hisztivel kezdesz.
Anyamnal 1 motorom van, az 5 ből. Úgy már jó az arány?
Bar nem arra hivatkoztam, hogy neked mennyire keves motorod volt, vagy mennyire vagy balfasz. Hanem hogy en ezzel foglalkozom napi 8 oraban, te meg nem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #142367 üzenetére
Erdemes olaj temaban kerdezni itt.
Megtudtad hogy milyen ertekeket kell nezned egy olaj eseteben, milyen viszkozitast kell belerakj a motorodba, mert meg ez is kerdes volt korabban. Szoval sikerult eleg jol eltajekozodni itt. Szivesen.
A masik dolog hogy raguglizhatsz esetleg a mertekegysegek definiciojara, hogy megtudd, 1.3 cst mekkora kulonbseg lehet 100 fokon egy olajnal. Ehhez nem kell mernoknek lenni. gondolkozz, ha van mar valami a kezedben. szamok-ertekek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok