Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- iPhone topik
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #140511 üzenetére
Az enduroval sztm nincs baj, ha 100 kilo kornyeke es 2T. de a gs nem enduro.
Egyebkent nalunk epitkezes van, fel lett szedve a terko, egy kicsit esett az eso, es a honda x adv mar nem tudott elmenni ezen a brutalis terepen, a multistrada meg olyan krva nehez volt hogy elsullyedt. Szoval telleg mar, enduro a fszom.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #140523 üzenetére
Ez igy van, 10e felett bantod a motort, de a 9e sem olyan egeszseges. Minel alacsonyabb a fordszam, annal kisebb a tehetetlensege az alkatreszekenek, annal jobb. Viszont sok motor gazcsereje ugy van megcsinalva, hogy mondjuk 10e alatt nem optimalis, ezert gyenge.
Szoval ha vmi arra van csinalva, azt arra is kell hasznalni. Kulonben nem jo motort vett akkor az ember. Attol fuggetlenul, hogy elobb beszarik igy. Ha zavarja a fulet az embernek, akkor elektomosat kell venni.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #140569 üzenetére
Na ez a legveszelyesebb. Elozesnel ez tudja ugy megvezetni a motorod elso kereket ugy, hogy a gyorsitas miatt elkonnyul, es azonnal kormanycsapkodas lesz belole.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #140572 üzenetére
A garazsba?
Van nekem is dobozom a turamotoromhoz, amit csak akkor rakok fel, ha satrazni megyek a garda tohoz, vagy mo-ra. De azzal 80 kornyeken szital a kormany. Es szarul is nez ki. Topcase-t sosem raknek motorra. Csak megjegyeztem, hogy utalom a dobozokat.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #140580 üzenetére
Az kemeny.
Ha nem turazni megyek, a lakaskulcsomat es a telefonomat, forgalmit-jogsit rakom be a masik motoromnal a hatso utasulestakaro ala, az is alig fer be.
A bankkartyam meg a borruha belso zsebebe. Csak joidoben motorozok vele, szabadidos tevekenysegkent. Ha esik, megszaradok. A motort felkeszitem telen, igy normalisan mukodik, ennyi szart nem vinnek magammal egyfolytaban, ha mar lecsereltem a kipufogot akrara, ami -1.5kg, az akkut litiumra, ami -2.3kg. Meg par csavart titanra es alura.Minden masra ott az auto.
Szerk:
De azt hiszem ertem, miert ekkora az eves futasteljesitmenye a magyar motoroknak. Es miert vannak felmalhazva olyan motorok, amik egyaltalan nem erre lettek kitalalva. Teljesen mas a hasznalat modja.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #140567 üzenetére
Itt a tema nem ez volt.
A tema az volt, hogy egy 45 loeros keveshengeres motor 4000 fordulatnal 10 loerovel erosebb egy ~90 loeros sornegynel, mikozben a sor4 re mondjak azt, hogy szaltot fogsz vele dobni. Es ez nem velemeny, ott van a padozas, ez teny.A video temaja pedig az volt, hogy aki mast gondol, mint Dodor, az egy hulye.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #140594 üzenetére
Hogy te mit erzel, amikor nincs igazad, azzal en nem tudok mit kezdeni
Egyebkent figyeltel? Mi a velemenyem a fokozatossagrol? Mi a velemenyem a topcase-rol, es ez nagyon faj neked, ez a terep-nem terep. Ajjaj.
Sztm nem olvasod el, amit irok.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #140599 üzenetére
Nem.
Mit irtam? Nekem is van dobozos motorom. Csak nem tetszik. Mert szarul nez ki, es beleszol nagyon a motor vezethetosegebe. Ennyit irtam. Itt ki a hulye? Nekem is van.
A fokozatossag elvevel egyetertek. Amivel nem ertek egyet, hogy loero alapjan meg sportmotor-nem sportmotor kivitel alapjan osztalyozzuk a motorokat, mikozben ez igy ertelmetlen. Megmutattam, miert.
Mondj normalis erveket, de ilyen fasz dodor videoval megis ki lesz tobb?Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Kartarsak.
Ugy latom a vitakultura hanyatlik a topicban. Ha erveket utkozetetunk, az nem azt jelenti, hogy valakit meg akarunk gyozni mindenaron valamirol.
a vilag egy olyan hely lett, ahol egy adott temarol mindenki leirja a velemenyet, amit ugy kell tiszteletben tartani, hogy nem kerdezunk bele, annak a bizonyos velemenynek a valosaghoz valo viszonyat nem boncolgatjuk?
Kerek mindenkit (akik letiltottak azokat is )
Mondatokat ne kezdjunk ugy, hogy: - ezt azok mondjak akik ilyenek es ilyenek. Tehat elore minositjuk azokat, akik velunk nem egy velemenyen vannak.
Vagy, hogy: - tudom, hogy az okosok ezt es ezt mondjak.
Ezeknek semmi koze a temakhoz, nem befolyasoljak az igazsagtartalmat semelyik velemenynek, de azonnal ravilagit arra, hogy a velemenyet kinyilvanito fel erzelembol ir, nem pedig eszervek menten.
Legyen a vilag egy jobb hely. El lehessen kuldeni a pcsaba mindenkit, ervekkel, anelkul hogy megsertodne.
KosziA topic csendor
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #140622 üzenetére
Arra en is kivancsi lennek. Sor4 nek alacsony fordulaton nincs nagy nyomateka, emelle a kuplungkosarban vannak erre rugok, amik csillapitjak a szogsebessegvaltozast. Vannak motorok, ahol alulmereteztek a szegecselest, a kuplungkosar ontvenyet, vagy a kuplungagy szegecseleset, ontvenyet. Ezek a szegecsek kilazulnak, vagy az ontvenyek elrepednek a futasteljesitmennyel. Nem az alacsony fordulattal hoznam osszefuggesbe.
Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Predator2 #140668 üzenetére
Udv, kartars.
Szomoruan olvastam a segitsegkero levelet, nem ezt beszeltuk meg. Kerem tartsa magat kovetkezetesen a megbeszeltekhez, kulonben nem tudunk magan segiteni. Nem arrol volt szo, hogy megnezeti egy szakemberrel, es nem a tulajdonossal folytat ertelmetlen levelezest?
Mibol szurte le a tarcsa csere tenyenek fennallasat?Az embereimet mar kikuldtem a tulajdonoshoz a kovetkezo kijelentesekert:
"Motult szoktam rakatni bele"
Csak olajmarkat besorolas nelkul megemliteni olyan dolog, amire a csendorseg ugrik. Mostanra valoszinleg mar a hatan terdelnek, de meg jegyzokonyveztetem a - lanccal nem kell a lanckereket cserelni - mondatot.
Kerem a szocialis erintkezeseit ne tanacskeresbe bujtatva folytassa az emberek kozott, ezzel csak lelassitja oket a munkavegzesben. Dontse el maga, mit akar.- csedőrség
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #140693 üzenetére
Nincs olyan, hogy hulye kerdes, kedves elvtars urak.
Alkatreszt szerezni egy csak es kizarolag osztrak piacra gyartott 500 ashoz nehez, de megegyezik az fzr600 al, kiveve a loketterfogatot, ezert mar csak az neheziti az alkatresz beszerzeset, hogy 30 eves, es mar eleve nem gyartanak hozza semmit. ehhez meg nem kinaban gyartottak alkatreszeket. ami esetleg elerheto, az az eros japan jen es a yamaha szokasos sztratoszferikus arszabasa miatt draga.
Utangyartott alkatreszek, mint lanc-lanckerek, fektarcsa, fekbetet, tomitesek mindig lesznek. Fektarcsa hagyomanyos modon van felcsavarozva.
Azert van 1 darab belole, mert osztrak import, a csendorseg tobbszor kozhírré tétette, hogy az import motoroknal a km csak tajekoztato jellegu, illetve az eladasi arban benne van egy hazahozatal, tehat ha ilyen olcso, ott resen kell lenni.
Karburator biztos ossze volt rohadva legalabb 1x.Vfr750-csendorseg tulajdonaban van egy ilyen, velemenyesen ajanlhato. ez is oreg motor, benzinszivattyu beeges, fesszabbalyzo, generator bajok ilyenkor elojohetnek. Vezlancfeszito csak azert nem, mert fogaskerekes, de az is osszeszarna magat ilyen idosen.
Elso motornak csak a sulya miatt nem javallott, gyenge fek, meggyengebb futomu alacsony temponal elegseges lehet, de eleg billegális nagy sebessegnel, 170 es hatso gumi pedig valamellyest korlatozhatja a gumitipusokat. Turagumi ilyen meretben biztosan lesz.
A tobbi eleg kommersz, alkatresz hasznaltan biztos lesz, ujonnan nem biztos, de alapszabaly, ha van, az mindig draga.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #140709 üzenetére
A blokkja jo az rc36-36/2 nek (a generator-szabadonfuto kivetelevel) es ugyanaz a gyujtassorrendje van, mint a crossplane sor4 nek, de alapvetoen nem mondanam egy jo motornak, a korabban emlitett tulajdonsagai miatt, es tul nehez.
Valoszinuleg egy kezdo motoros nem veszi eszre ezeket, es nem zavarja, mivel nincs osszehasonlitasi alap hozza.
Tehat jo is lehet elsore.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #140727 üzenetére
A mukodest annyiban befolyasolja, hogy a crossplane fotengelyelekelessel magas fordulaton joval kisebb nyomatekcsucsok alakulnak ki, mint egy screamer motornal. Roviden.
Es nagyon jo hangja lesz tole a motornak. A vfr nek ugyanolyan hangja van v4 letere, mint a sor4 crossplane motornak. Vagy epp forditva, sor4 letere v4 hangja van a yamahanak.Nem is a felallitas miatt baj a nagy tomeg, hanem a vezethetosegben erezni.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #140782 üzenetére
Attol fugg, milyen motorrol van szo. Csak egy pelda: 797 es monsteren visszahivas miatti hatso fekcsocsere 1 ora, de egy 821 es, 1200 as monsteren, vagy supersporton ugyanez 6 ora. Mert annyi mindent kell bontani. Sztm a 8 eves gyari csovet nem kell cserelni.
Ha valoban normalis feket akarsz a dl-re sajnos nagyobb atmeroju tarcsat kell berakni, nem uszo feknyereggel. A feknyereg felfogatasa mindegy, hogy radialis, vagy sem, a lenyeg, hogy monoblokk legyen (ha nem monoblokk, semmikepp ne uszo). Ekkor a nyomaspont hatarozott lesz, akar gumi fekcsovel is. A fofekhenger ha radialis, akkor a keziero is kisebb tud lenni valamivel, de ez mar hidraulikus attetel fuggo is.
A legnagyobb valtozast hatasossagi sorrendben: -nagyobb tarcsaatmerovel es nem uszo feknyereggel majd masik betettel ered el.Es tedd jobba a vilagot. Nyomd fel oket a fogyasztovedelemnel, hogy mas ne jarjon ugyanigy.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Pedig van MA. Pl motul 300V. Ott meg T903 szabvanyt adjak meg, mint tesztmetodus a kupplunghoz.
Jelenleg a 2006 tol ervenyes JASO T904 szabvanyt hasznaljuk.
Elotte kisse mas ertekek voltak megadva a SAE kupplung teszteknel. A regebbi szabvany alapjan, JASO MA - es JASO MB volt. 2006 tol az MA-t tovabbi ket reszre osztottak: MA1 es MA2
Igy jelenleg MA, MA1 es MA2 olaj letezik.
A kupplungod viselkedeset befolyasolja ez a besorolas, ezzel kozvetve a valtod viselkedeset. De nem a valtod fogja szeretni, vagy nem szertni, hanem a kupplungod.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #140797 üzenetére
A legtelenitesnel sosem az abs kocka a baj, a levego mindig vagy a feknyeregben lesz, vagy a fofekhengernel.
Amennyiben hatso feknyeregnel elofordulo, alul elhelyezkedo legtelenito csavarnal nincs leszerelve az egesz feknyereg, es nincs megforditva ugy, hogy a legtelenito csavar a rendszer legtetejen legyen, emelle nincs visszanyomva a dugattyu- nem lehet legteleniteni a rendszert. De nem amiatt, mert abs es.
Szoval ez igy faszsag.
Most megneztem, a dl nek 310 es tarcsaja van?
Azzal sok mindent csinalni nem lehet atmeroben, legfeljebb 320 vagy 330 ast lehetne rarakni, de tobb sportmotort is szereltek 310 es tarcsaval rossznak nem mondhato fekkel.
A 6 dugattyus nissin nem egy jo nyereg, tul sok ero elmegy a karmantyukon, es nem csak a japan belpiacos SS en volt hanem a bandit, TL, gsxr szerian. Valoszinuleg jobb, mint egy uszonyereg, de a gyari nissin betet anyaga sosem volt eleg jo. Nagyon tompa volt a fek vele. Egy normalis betettel jo lehet, de 6 dugattyuhoz sztm fofekhenger atmerot kellene cserelni.
Azt az uszo feknyerget kene ledobni rola.En a nyerget lecserelnem nem uszora, es a betetet valami haraposabbra, legutolsokent a fofekhengert.
Ki lehet matekolni ugy is a fofekhengerrel, hogy a nyomaspont nem lesz olyan hatarozott, de kisebb kezerovel joval nagyobbat fog harapni, sokkal adagolhatobb lesz, de nem lesz azonnal "kemeny" a fekkar. (Nekem ez a fajta fek tetszik) de mindig ugyanugy fog, tehat ne vmi maszatolos szart kepzelj el.Az eroteljes remeges az betet chattering, nem hallottam rola, hogy a femszovetes megszunteti, azt gondolnam, hogy inkabb fel kellene erositenie, hiszen nincs puffer a rendszerben, ami csillapitasul szolgalna, de ezt nyitva hagyom, majd kiprobalom.
Minek a V shape-je okozza ezt a betet elpattogast?
Azonos gyartotol valo betet es tarcsa a legjobb parositas, de brembobol os van eco- meg racing.
A normalis brembo fekbetetek nagyon hamar kopnak, de nagyon jol fognak. Panigale v4 kb 10e km utan cseres, forszirozottabb hasznalatnal 5e km.Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #140808 üzenetére
Shoei nxr es hjc rpha-m van jelenleg. Igazabol egyikkel sem vagyok teljesen megelegedve, nekem a hjc mindig kenyelmesebb. Annak a bizonyos hjc nek, ami nekem van, jobb belso anyagai vannak, de a rogzitesuk nem megfelelo, es a sisak tetejen a szellozorostely nagyon serulekeny, nem mukodik jol, az a megoldas teljes kudarc. Bar egy sport sisak lenne, a nem sport nxr nek megis jobb a szellozese. Az nxr belso anyagai sztm nagyon olcso hatasuak, de mukodik rendesen. Csak nem olyan jo, amikor felhuzom, mint a hjc. A hjc tokeletes a fejemre.
Mivel ezek regi sisakok, nxr bol mar van gen2 is, nem tudom mit kezdesz ezzel a tapasztalattal. Az uj rpha-t neztem, a szellozo sztm meg mindig szar rajta. Azota a hjc rpha -ja egy magasabb arsavba kerult. Nem probaltam. De kovetkezo sisakomnal figyelek arra, hogy semmi fancy rostely hulyeseg ne legyen rajta. olyan dolgok, amik egyszeruek, de mukodnek, jobbak.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #140828 üzenetére
Nem mindenevo.
15w50 van megadva. A meleg oldalira figyelj. A hidegoldali minel alacsonyabb legyen. Tehat egy valag lovet elkolthetsz 5w50 re, kozeput a 10w50. Api sm- sn besorolassal.
kaphatolegszrabblegolcsobb olaj ~ api sl 15w50A "gear synth" viszkozitasa ugyanaz, csak mivel hajtomuolaj, ezert mas milyen szamokkal jelzik, de ugyanaz a viszkozitasa, mint a fentebb megadott 15w50. Ne zavarjon ossze, hogy 75w90 van megadva.
Annyira nem bonyolult, mint ahogy kinez.
Viszont az olaszoknal a manuallal vigyazz, ha vmi hulyesegnek tunik, az az is! Nem lesz kijavitva, tehat ne vegyel mindent szentirasnak, kritikusan olvasd[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #140844 üzenetére
Akkor 40 es. A csapagy szamit, nem a tuzeloanyag.
Hogy lent milyen az inkabb karosanyagtol lehet ugy gondolom. Inkektorral sokkal jobb motort tudsz csinalni, ez nem a karbi velejaroja. Csodalkozom, hogy 1 hengeres blokkot siklocsapagyaztak.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #140846 üzenetére
Ne keresd, 2004 ig siklocsapagyas (rotax) utana gorgos (minarelli)
Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #140855 üzenetére
Ha baj van vele, akkor azt hallani fogod, es nem ugy, hogy hallgatoznod kell, mint egy jo hondasnak altalaban . Hanem ha meghallod, beszarsz, hogy mi baja a motornak.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz lumpy92 #140873 üzenetére
Inkabb 5km/h alatt. Esetleg 10. De 40???
Azert kerdezem, mert ilyeneket nem mond csak ugy egy tulaj.
Illetve de. Ha ilyeneket mond, hogy nem tudom, hogy mukodik-e- az azt jelenti, hogy nem mukodik, de azt megsem mondhatom, hogy rossz, azt meg nem akarom, hogy belehalj, ugyhogy legyen az, hogy felig figyelmeztetve lettel, de lehetoleg ne tekintsuk ezt hibanak.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #140912 üzenetére
A hideginditasnal a pára valoban problema, de a hengerfalrol sok minden lemoshatja az olajfilmet, a hideginditasnal nagyobb benzinmennyiseg is. Megsem fog "fokozottan" kopni a hengerfal, legalabbis nem annyira, hogy ez tobb 10e km en ketesztul egyaltalan erzekelheto lehessen.
Ezek a megallapitasok, miszerint ez-az lecsapodik, mossa a hengerfalat, igazak. amit nem lehet tudni, hogy az a fokozott kopas mennyire fokozott, vagy az a fokozott kopas mit jelent pontosan? Vashengeres a motor? Nikaszil bevonatos? Alusil?Amit peldaul az iskolapadban tanul az ember, az az, hogy az a szent olajfilm, aminek mindig meg kell lennie, kulonben azonnal baj van.
Ezzel szemben az olajgyartok a jarmugyartokkal ugy nez ki, nem pontosan erre torekszenek a szoroolajozasnal. Hogy miert? Mert a teljes olajfilmen futas nagyobb surlodassal jar, mint amikor felig a sziliciumkristalyokon felig olajfilmen futnak a gyuruk, dugattyupalast.
Ilyenkor a legkissebb a surlodas es elfogadhato a kopas erteke.
Tehat az olajfilm megszakadasa nem annyira nagy dolog, mint ahogy azt a youtube-on fb-on, forumokon olvashatjuk.Az alacsony fordulaton kinzas megint olyan dolog, amire azonnal szivehez kap az ember, mert osszekeverjuk a Göbi cikkeben levo oreg diesel auto felhigult olajanak esetet a sornegy benzines motor motorokkal. Es azonnal a benzines kozvetlenbefecses turbos LSPI jelenseget is ehhez kotjuk.
Termeszetesen a legjobb esetben nem csinal ilyet az ember, tehat alacsony fordulaton nem nyekteti az ember a motort. De mi az alacsony fordulat? 2000? 2500? Es valoban mi tortenik ennel a fordulatnal, amikor a hengertoltottseg annyira rossz, hogy nincsenek akkora erohatasok sem, amik karositani tudnanak valamit.
Hogy megint mit nem tudunk? Hogy mekkora erohatasok vannak, es pontosan mi tortenik a motorban, annal a motornal, amire ezeket a sztereotipiakat mondjuk.Egyertelmu, normalisan kell hasznalni a motort, de azt nem mondanam, hogy nagyobb kart okozna az alapjaraton jaratas.
Kornyezetszennyezo, de ezzel semmilyen nagyobb erohatasnak nem teszi ki az ember a forgattyusmechanizmust, ilyen dugattyusebessegnel es hengertoltottsegnel hatalmas erohatasok a henger-dugattyunal sincsenek. Talan a szeleptokeknel nincs akkora szoroolajzas, ezt tudnam negativumnak elkepzelni, amennyiben van szeleptoke. Tehat a veztengely butykoknek nem olyan jo. Ezert kellene turaztatni, mint ahogy a versenymotoroknal csinaljak a pitben.A suru olaj a csapagyakhoz nehezen folyik be, epp ezert a nyomas magas lesz, mar alacsony fordulaton is. Minel melegebb a motor, annal kevesebb az olajnyomas, de annal nagyobb az olajaramlas, ami a siklocsapagyaknal a leglenyegesebb, nem az olajnyomas.
Amennyiben a siklocsapagyaknal az olajzas "nem az igazi", a fotengely kemeny anyaga azonnal beragodik a csapagyfem nagyon puha anyagaba. Amint a siklocsapagynal valami "nem az igazi" az tortenik, mint az oldalrafektettet cb500 nal.
30 mp alatt vege van mindennek.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen