Hirdetés
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- MIUI / HyperOS topik
- Aranyáron jött Európába a Xiaomi Mix Flip
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
Hirdetés
-
Jól felszerelt, 4K-s üzleti monitor a Philips értelmezése szerint
ph A 68,58 cm-es képátlójú, láncba köthető újdonság Thunderbolt 4/USB Type-C dokkoló is egyben.
-
Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
gp A PC-re és konzolokra szánt alkotás jövő hónap közepén érkezik.
-
Akciófigyelő: Korai madár szállt az EarFun UBOOM X hangszóróra
ma Bevezetési kedvezménnyel kínálja az EarFun az IFA-n bemutatott új hordozható hangszóróját.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #126193 üzenetére
60 darab motor egy orszagra...
Amugy premium gyartokat neked nem ajanlanek. :D
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #126237 üzenetére
Igen, motornal is az alsopolcos brembo az olyan is.
De nem utcai brembo es verseny bremborol beszelunk, mert amit motornal utcara beepitenek az tud nagyon magas minosegu is lenni. Akarcsak autoknal.Ha jo munkat vegeznek, szerintem korrekt ar, minimum 2 ora munka, talan 3, plusz anyag, ami ha oem akkor pluszban olyan 50e forint. Tehat tuti nem oem lesz benne.
Abban az esetben, ha szakszeru munkat vegeznek, szamlaval, korrekt. En sem vallalnam olcsobban.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #126252 üzenetére
En nem csak arrol alapitanam meg a minoseget, azt azert ugy nem lehet.
Altalanos motoroknal 16e.
Mi az altalanos motor? Ennyi penzert en biztos nem nyulnek ilyen motorhoz.
De konkret arajanlatot kaptatok, normalis szerviztol, tetelesen, vagy egy szamot egy sufnitol.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bayarena #126276 üzenetére
Na igen, de a legjobban akkor romlik a kemiai tulajdonsag, ami nekem eleg homalyos dolog, hogy mi, amikor hasznalod a motorodat, ugyanis akkor megy bele hideginditaskor para, es benzin. Es az egesterbol mindenfele dolog. Ha szereted a motorodat, nem hasznalod.
Gondolom itt az olaj savasodasara gondoltal.
Kivancsi lennek hogy ez a savas olaj egesz pontosan mit okoz az allasban, milyen merteku a savasodas, es az adalekolas ez ellen meddig bir el vele. Ugyanis erre is adalekoljak az olajat.
A nikaszilnal okoz problemat, vagy a puha csapagyotvozetet korrodalja? Van erre valamilyen kezzelfoghato informacio?
Hat ja, nincs. Maga a kerdes olaj-hasznalat-motorfuggo.
Az olaj sztm draga, legalabbis ahhoz kepest, amekkora pluszkiadast eredmenyez az indokolatlan intervallumsurites, de kornyezetvedelmi szempontbol is eleg tokonszuras a suru intervallum.
Kiszamolhatnank, mennyi megy a levesbe.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #126282 üzenetére
Ugyanaz kell, mint abba a motorba, ami 1 eves intervallumos. Ugyanaz a specifikacio. Ugye longlife motorkerekpar olajat nem nagyon dobnak piacra :D
Persze annyira nem egyszerusitenem le, hogy marketingesek kurjak at az embereket, mivel ugy altalaban az embereknek nem tudod atadni, hogy valami nem fekete-feher. Minden hasznalatfuggo. A gyartonak valahogy specifikalnia kell a dolgokat ahhoz, hogy a felidiota, vagy az, akit ez a tema egyaltalan nem erdekel, ne olje meg magat valamivel. Egy hatalmas retegnek kell megfeleltetni valamit, ami mindenkinel mas periodus lenne.
En nem arra gondolok, hogy egyaltalan nem kell olajat cserelni, vagy be kell tartani a szervizintervallumot.
Ha tudod, hogy csak turazol a motoroddal, hosszu tavokat mesz alacsony terhelesen, akkor miert kell azonnal felezni az intervallumot, ahogy azt ajanljak a csoportokban?
Ha az en 6000km es intervallumom mellett 1500km-t mentem egy evben, en nem cserelnem le az olajat, pedig lenne ra penzem.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #126284 üzenetére
A soltesznak ha van esze, nem ajanl neked gyari spectol eltero gumit, mivel megvaltoztatod a motor geometriajat, es most csapkodasra hajlamosabb lett a motor. Ha valami baleset folytan kiderul, hogy o ilyesmit ajanl, az gaz.
Amugy meg illegalis, mivel a homologizaciojaban nem ezzel a gumival lett tesztelve.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #126316 üzenetére
Ezeket a 160-70 utan elfogy a futomu, sajnos nem tudom ertelmezni. Miafhsz :DDD
Nem tunik csapkodosnak? Mi tunik annak?
Veletlenul sem azt mondtam, hogy egy ilyen kismerteku valtoztatas teljesen eletveszelyesse valtoztatja a motort, szoval nekem ezeket ne :D
Meg hogy 5 ev mulva nem lehet ilyen meretet kapni, ezeket honnan veszed? :D
Valamit megvaltoztattal, amitol valamit nyersz, valamit vesztesz.En szerintem is mindig erdemes felnottnek nezni barmilyen embert, ha valamilyen tanacsot ker vmi szakertotol, es mindig objektiven el kellene annak a szakertonek mondani a kerdezo felnek, hogy mik a lehetosegek. Ezek utan ugyis leegyszerusiti maganak a legtobb kerdezo, leszur maganak egy neki szimpatikus igen-nem-et, ami sokszor nem fedi a valosagot, nehany esetben igen.
Namost ezt nem fogod megkapni. Mar az aprohirdeteseknel is egy sima allampolgar is megkerdezi, hogy mire kell a porteka, amit megveszel tole a jofogason. Szoval en nem tudom mi van az emberekkel.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #126323 üzenetére
De baaaz, mar megint milyen ervek ezek. :D
Felesleges belemenni, de ugye amikor valamivel kezdjuk a mondatot, annak az ellenkezojet fogjuk tenni. Te mar megint milyen gumit neztel arra cb re? :D
Rosso corsa, meg racetec? Vagy valami slick?
Mert min 3 at lapozol, hogy mik kozul lehet valasztani. :D
Nekem is az a meretem az rs re, mint a cb nek, csak a hatso 130/70 vagy 140/60 vagy 150/60.
Olaszok, 3 fele meret jo. Elore is.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #126328 üzenetére
[link]
Te, ez az elore megvalaszolas engem teljesen kiborit. :D
Ez az "es igen"... a falra maszok tole :DAzt is erzed ha feljebb van a hatulja, vagy lejjebb az eleje. Van par lehetoseged. Az idezet pedig helytelen, es nem az a lenyeg, hogy agyonverted a gyari geot, mar kifejtettem korabban, ezt most ne hozd ide imamalomnak. Ez akkor volt lenyeg, amikor egy ember, aki ebbol el, nem ajanlhat neked olyat, amivel ezt megvaltoztatod.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #126334 üzenetére
Fasszom, soha tobbe nem kardozok harom sor utan. :D
Na varja, ugyis talalok valami szemetet es nekem lesz igazam.
Meg van egy utolso elinteznivalo dolgom.Bacus
Azt ird le hany eves vagy, meg mennyi utodod van, aztan haladjunk tovabb.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #126351 üzenetére
Ugyanaz, mint a 2003, csak radialis az alja.
A radialis egyebkent nem feltetlen jobb.a nem radialis nyereg betetekkel 728g, a radialis 1151g. Ez eleg nagy sulytobblet. A kulonbseg, hogy a radialishoz kapsz nagymotor minosegu fekbetetet, a hagyomanyoshoz kb 15e ert kapsz jol fogo betetet, amit 1000 km alatt legyalulsz.
A radialis szuksegtelen, mivel annak a lenyege az lenne, hogy valtoztatni tudod a tarcsaatmerot, de erre ugye semmi szuksegunk.
Csak a fekbetet miatt erdemes valtani ra.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #126357 üzenetére
320 as Sunstar gyarilag a radialis rs en a tarcsa. A miton volt egyedul brembo a tarcsa. Csak a Trw gyart eleg jo betetet ebben a kategoriaban, de hamar kopik nagyon.
En azt az olajat bele nem raknam semmilyen jo allapotu motorba, a tobbire nem tudom a valaszt.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #126359 üzenetére
Organikus az nagyon hamar megeg, akarmilyet veszel belole, a brembo is egy kalap szr abbol. Es nem is harap nagyot ebben a kategoriaban, mivel ez nem sport. Nem fejlesztenek uszonyereghez sportbetetet, mert ugye miert is tennenek ilyet.
Ha nagyobbat kell harapjon, akkor minden jobban fog kopni. Valamit valamiert.Az api besorolasa tudtommal elegge lent van, nehany eve neztem utoljara, de erosits meg, hogy nem api sn. Ha pedig a fem rakodas a kopasgatlasban megmutatkozik, akkor az api besorolasban eleg fent kene lennie.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #126361 üzenetére
Ha mar tolja a keket a kymco es minden baja van akkor valamennyire feltamaszthatja, mivel ez a szar rakodik mindenhova. Ki lehet tolni a haldoklasat, es zombikent hasznalni tovabb. De masra nemigen jo az az olaj.
Nem tudok valaszolni ra, mivel en palyan hasznalom a sunstar-trw kombinaciot. Eleg hamar kopik a tarcsa. Kb 10x gyorsabban.
Utcan nyilvanvaloan nem fekez akkorat az ember.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Biqci #126364 üzenetére
Fem fekcso nem segit, csak a nyomasponton.
Ket dolog miatt nem fog. Levegos, es puha a kar, (gondolom nem ez tortent) vagy maga a betet anyaga. Szetszedes csak azon segit, ha egyfolytaban fog a fek egy kicsit. Ezen semmilyen szerviz nem segit.
Mas anyagu betet kell. Ami jobban esz mindent, viszont lesz feked.Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #126374 üzenetére
Ha 40 ezret elmegy, az sztm nem lesz valami combos, de a fene tudja, remeljuk jobb a semminel.
Biztos nem raknek csovet a rugohoz, amivel az elofeszitest novelnem, ezaltal az eleje magassagat, a hatulja meg maradna a regi. Azonnal meg fogod erezni kanyarvaltasnal, hogy szar, oda lesz minden, ami az uj gumival jott.
Ha nem vagy megelegedve vele, erosebb rugo kell oda, lehetoleg nem progressziv. Es akkor a hatuljaval is kezdeni kell valamit melle.Amennyiben cd400sf hez gyartanak normalisabb betetet, akkor erdemes, hiaba uszo. De uszohoz nem szoktak ugy altalaban harapos betetet csinalni.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #126376 üzenetére
Gyartatni kell rugot. Van kb 21 ember, aki fel akarja kemenyiteni a cb elejet. Te, meg a begolyozott britek, akik ezzel versenyeznek. Erre semelyik nagy ceg nem fog beruhazni. Akarcsak a feknel.
sok munkat veszel sok penzert ha nem arra a celra megfelelo motort akarsz arra a celra hasznalni. Ezert mondtam, hogy vedd meg azt a klozet yamaha SZR t. Annak feke is tud lenni, futomuve is.
Emelle meg hulyen is nez ki, es regi is. :D[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #126463 üzenetére
A grafitos tenyleg grafitos, vagy molibden diszulfid?
Azt konkretan leirtak, hogy miert nem a legjobb egy ep adalekolt zsir? Hogy kerul oda olyan viz, ami atmegy a szimeringen, vagy O-gyurukon?
Nagynyomasuval tolod a szimmeringeknel?
Hajozsirt biztosan nem raknek bele, abban mindenfele adalekolas van a sos vizhez, ki tudja melyik tulajdonsagbol kell aldozni emiatt.
Kisse a lo nagyon tuloldala.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #126475 üzenetére
Nem pontosan latom, mit kell kenni, de egyaltalan nem mindegy.
Szilikonzsirt muanyag, vagy gumi alkatreszekhez. Vizcso, valamilyen gumi huvely, gumi gyertyapipa, vmilyen szeloztetocso, muanyag idom gumiagyaba, stb.
Szilikon olajat a gazkar ala (spre). Semmi mast. Motorolajat se. Hidegben barmi mas nyulos ragados lesz, nagyobb lesz az ellenallasa, es lassan fog visszakuszni a gazkar a helyere. Ugyanez a gazbowdennel. Barmilyen zsir hidegben csak akadalyozni fogja a mozgasat. Ha nagyon kenni kell, akkor valami kerozin, petroleum szarmazekkal, ami nem dermed meg hidegen annyira.
Litium bazisuval mindent ami fem.
Csavarokat, kerektengelyt, kerekcsapagy szimmering ala a tavtartohoz, csapagyakhoz, de o-gyurukhoz osszerakasnal is kell, hogy ne gyurd meg. sztender tengelyhez, fekkarhoz, pedalhoz.Ennek a masik fajtaja az EP adalekolt, ami nagy terhelesu alkatreszekhez erdemes rakni, nyakcsapagy, hatso rugostag himbarendszerenek tugorgoihez. De oda sima litium bazisu is jo.
Rezpaszta, keramiapaszta a kipufogo csavarjaihoz, ertsd leomlo, kipufogo vedoboritas, amik berohadhatnak, vagy nagy hohatasnak vannak kiteve. Lambda szonda menetere, vagy gazelemzo csatlakozas zarocsavarjara a leomlokon.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #126499 üzenetére
Ket szemely eseten keves a motor.
Ez arra vonatkozik, hogy ha esetleg valtos a motor, akkor mindenkepp ugyanabban a sebessegfokozatban kell hagyni a tura elejetol a tura vegeig? Vagy dombon felfele a 160 at nagyon lassan eri el 2 szemellyel?
Es megint ez a fos onroad, amitol arcom lekaparom :DExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #126516 üzenetére
Ha egy motoron szimpla tarcsa van, es azt a konkret motort atalakitod, tehat ahelyett duplat raksz fel, azt termeszetesen erezni fogod fekhatasban nyereg fajtatol fuggetlenul.
De dupla tarcsat akkor szerelnek fel a gyartok, amikor mar feltetlen szukseges, es akkor sem ugy duplazzak, hogy mondjuk eddig volt egy nagy 320 as tarcsa, akkor most lesz 2 darab 320.
A transalp is duplatarcsas, de mekkora a tarcsaatmero?Es ez megint olyan dolog, mint a ketszemellyel nem megy a motor. Kinek mire van szuksege?
Arra, hogy megtegyel hatvanezret egy fekbetettel, de ne fogjon? Vagy arra, hogy fogjon nagyon, de tizenotezrenkent cserelsz betetet. A ketto egyutt, tehat a nagy elettartam, es jo fek, sajnos nem letezik.
Ugyanez akkor motoreroben, futomuben.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #126602 üzenetére
Igen, az jonak tunik.
Azt nem tudom, nalad milyen a konstrukcio, vagy milyen jarmjrol van egyaltalan szo, azt hittem drz, vagy vmi motor. motorokbol indultam ki. A dt200 nal volt nekem szimmering es zsirzofej is.
Cagiva elefantnal lattam sima O-gyurut. 30 ev alatt nem rozsdasodott meg a tugorgo, ezert nem ertettem a vizes dolgot.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #126635 üzenetére
En szemely szerint nem ajanlom ezeket az univerzalis utangyartott fek-kuplungkarokat, meg a tipusspecifikusakat se nagyon, meg ha van hozza papir, akkor sem, mert mindig belefutok a legdragabbaknal is abba, hogy a kuplung es fekkapcsolot nem akkor nyomja es nem ugy, mint a gyari kar, ezert mindig mokolni kell valamivel, ami szerintem ennyi penzert nonszensz.
Jelen esetben termeszetesen nem tudom, igy van-e, de szmits ra.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #126670 üzenetére
A visordown cikk szerint, amit linkeltel, ez visszahivas volt.
Az viszont mindig kerdeses, hogy Mo-on mit hivnak vissza, mert az sc59 nel sem volt egyszeru a fotengelyt kicseteltetni, vagy az olajzabalast bizonyitani, szoval kivancsi lennek, mennyire torodtek ezzel.Ami kisse szamomra feluletesnek tunik, hogy egy olajfurat zarocsavarjat kicsavarod, ha van benne aluforgacs, akkor blokkcsere, ha nincs, akkor mehet tovabb. Namost mi van, ha az aluforgacs az epp keresztbe van mar valahol, es aprobbak epp nincsenek jelen, amirol megallapithatnad a rossz gyartast?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #126678 üzenetére
A cikket alapul veve, volt egy gyartasi idotartam, ahol tol-ig osszes legyartott motornal meg kell nezni az olajcsatornat. Ez a visszahivas. Angliaban annyi olyan evjaratu erintett motort adtak el, ezert ennyit hivnak vissza. Egy bulletint kaptak a szalonok, vilagszerte, ezeket nem mindig tudod meg te, mint ugyfel, Mo-on pedig a visszahivasok te is tudod milyenek, mennyire alacsony szintuek a szolgaltatasok.
Amikor sc59 et akartam venni magyar honda szalonbol, megkerdeztem, hogy a visszahivasok meg lettek-e csinalva a peldanyon, ami utan erdeklodtem. A kereskedo visszakerdezett, hogy megis milyen visszahivas.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #126799 üzenetére
Terblanche design, felefele megy mar az is. Nehany eve joval alacsonyabb aron kaptal meg egy 749-999 est, tobb ezer €-val olcsobban. Szoval lassan az is ikon lesz, ha egyaltalan mar nem most az.
Terhalos csovaz, szarazkuplung.
Egyertelmuen jobb, mint a 748, 916, 996, 998 as. sokkal stabilabb, megbizhatobb, erosebb. Testastretta blokk aapvetoen egy jol megcsinalt dolog. Utcai hasznalat mellett minimum 75 000 km-t elbir mielott bontani kell. Palya hasznalatnal olyan 20e km korul ra kell nezni a hajtorudcsapagyra, cserelni, es megy tovabb.
Olyan megoldasok, amik nem ertem miert nincsenek a mai napig motorokban. A kuplung es fofekhengert sajat fekfolyadek tartalyaban legtelenited. A fejidom onkiegyenlito csavarokkal van felfogatva r modell eseten magnezium konzolon. Labtarto magassaga, ules tavolsaga a tanktol allithato. Es az a postalada kipufogo karbon takaroval, nekem a monoposto egyertelmuen ikon.
Es a fek, futomu meg a lakossagi kivitelen is olyan tavolsagban van egy barmelyik japantol, hogy tenyleg egy masik bolygorol jott.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #126813 üzenetére
Az elefant sajnos nagyon ritka, foleg a 900 as, es rettento draga lett. Egy Lucky Strike fenyezessel a 900 asert mar 10 000€-t is elkernek. A sima lila 750 es is uzemkeptelenul 2500€ ert egy hetig van fent hirdetesi oldalakon. Egyebkent a 900 as elefant szarazkuplunggal, az az igazi bugi. A blokkja nagyon igenytelen, ketszelepes leghuteses, sok alkatreszbol nem all, ennek ellenere egy japan joval olcsobban uzemeltetheto, mivel emlekeim szerint 10 ezrenkent van desmo service, ami eleg zsebbenyulos barmelyik japan szervizelesehez kepest.
Es hat ott van mar a cagiva gran canyon, aminek jobb futomuve, ugyanugy ducati eroforrassal, ugyanannyi penzert. Akkor mar inkabb az szimpatikussabb nekem.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #126825 üzenetére
Nekem a hatso kerek feletti resz tulsagosan dagadt, amire az egykaru lengovilla es a haromkullos felni megjobban rasegit. Van egy oldscool szeles farokidomod az alatt meg ket oval kipuff. Az nekem mar oda sok. Nem azt mondom, hogy nem kellene...
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #126849 üzenetére
Igen, de itthon altalaban eleg ketes allapotu, visszatekert olaszimport van jelen, abbol is a lakossagi showa villas altalaban. Ez a motor nem itthonra valo. Ide az igaslo jellegu, igenytelen motorok a jo motorok. Amire ennyit kell kolteni km aranyosan, az itthon az ugynevezett szar motor.
Ezeket egyebkent meg ennyiert is sokallom, mert azzal kell kezdeni, hogy szetboritod, es azonnal latni fogod a hajtorudcsapagyon, hogy cseres.
2005 os elol monoblokk radialis fekkel, es hatul aluprofil fekete villas mar annyiba kerul, vagy dragabb, mint az en big bang R1 em. Egy elmeny vele motorozni egyebkent, ha palyara kene menni, a ducatihoz nem kene nyulni, az r1 hez meg igen. de az r1 et nem adnam erte :DDucatit mindig is neztem, de mivel specialis szerszamozottsag kell hozza, ezert akkoriban R6 utam nem akartam venni. Egyaltalan nem akartam szervizbe hordani, mert egy desmo service-re elkoltesz kb 600€-t.
Azota ez megoldodott, es vettem is.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #126908 üzenetére
Vastagabb olaj, ami az uveghangot birja, sztm olyan nincs. bizonyos homerseklet utan ugyanolyan folyos ha vastag, ha gyari, cserebe meg rosszabb az aramlasa a siklocsapagyaknal, ha veletlen nincs uvegelve, es jobban lefogja a motort. Kicsi, de merheto teljesitmenyveszteseget okoz. A belevalo 40 es ugyanugy birja, csak normalis specifikaciot kell bele venni, de veletlen sem elrontani szeretnem az oromodet, szoval gratula hozza.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #126923 üzenetére
nehany szamot hasonlitsunk ossze. Sztm vilagos lesz.
10-40 es olaj es 15-50
40 °C- 82 cst-117cst
100 °C - 13 cst-17cst
Tenyleg az a 4 cst fogja megmenteni a motorodat, utesnel amikor "hidegen" negyven fokon ~masfelszer surubb? Ha tovabb melegited, mint 100 fok, akkor meg kisebb lesz a kulonbseg meg a 40 es 60 as olaj kozott is. Mitol tudna megvedeni a motorblokkot egy surubb olaj? Hidegen viszont pont az aramlas lesz kisebb a siklocsapagyaknal a vastagabb olajjal. A lenyeg a specifikacio.
De ha utod nagyon, ugyis hamar elkopik, szoval kb mindegy.
A fordulatszam azert bajos, mert az alternalo tomegek hatalmasak lesznek, azzal nem tudsz mit kezdeni, hogy egy ketszaz grammos dugattyubol egy tonna lesz. Rakhatsz abba akarmilyen olajat, ezek hatalmas erok mar. A siklocsapagyakat ahhoz az olajhoz terveztek, amit eloirnak. Szoval ezert mindenbe 10 40.Azert ilyenkor szivesen megkerdeznem szatit hogy megis milyen hatrany szarmazik fent 4 cst kulonbsegbol, amikor csupan 40 fokon, ami eleg meleg nekunk embereknek, van 40 cst kulonbseg. Akkor egy sima 20 fokos nyari napon meg mekkora kulonbseg van.
De mint mondtam, ha utod, tok mindegy.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #126927 üzenetére
Ez javareszt a hasznalat modja. Ennyire ne vedd a szivedre ezt a vfr es tortenetet, nincs tokeletes motor a vilagon, ez ilyen :D. Talaltam mar femforgacsot 20 eves gs500 as olajfurataban, szoval kell szerencse is ahhoz, hogy normalisan ossze legyen rakva valami.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #126970 üzenetére
Autopalyan nem veszed eszre, akkora a lendulete a guminak, hogy megtart. amikor lelassulsz vmi miatt, vagy pl le kell menned benzinkutra, megy is ki a segge. ez eleg veszelyes tud lenni, de nagyon ritka is.
Csak ez az egyetlen eset, amikor hasznos, hogy tudod, mekkora nyomas van a gumiban.Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Robotporszívók
- Nem tudom a dal címét, előadóját
- Xbox 360
- Ukrajnai háború
- Futás, futópályák
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- MIUI / HyperOS topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen