Hirdetés
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Csokornyi S25 Ultra renderkép érkezett
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Magisk
Hirdetés
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #116716 üzenetére
Igen, kihagytak belole azt, hogy kemenyen fel fognak lepni valamikor egyszer.
a Bundesrat szavazta meg, de a kormany donti el, hogy hatalyba helyezi-e, ha igen, akkor pedig mikor.
Most szepen elkezdik szondazni, hogy mennyi a venember, aki hetvegen a muskatlit akarja csendben ontozni, meg mennyi az az ember, aki hetvegen szokott motorozni, emelle minden motoros klub, vagy szervezet peticiot fog gyujteni. Kivancsi vagyok a vegere.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #116744 üzenetére
Ez azert nehez, mert senkinek nincs rontgenszeme.
A karbantartas altalaban mar ebben az orszagban marad el. De dobbenetes modon. Jellemzo, hogy a sportmotor szegmensben, pl 2-3M erteku motornal a honap vegen nem all rendelkezesre a motor ertekenek 1%-a, es varatlan kiadaskent jelenik meg, ha beszarik valami japan jellegzetesseg, pl vezlancfesz, fesszab, fotengelyjelado, generator, benzinpumpa. Ekkor jonnek az alternativ megoldasok. Ezt kepesek barhol eljatszani. Nehany fb csoport bejegyzesbol azt latom, a tulajok barmire kepesek. Akar masik fotengely is belekerulhet egy ilyen motorba, sportmotorrol beszelunk, nem robogorol. vagy a 4 henger egyikeben a nikaszil reteget levaltjak vaspersellyel. Ezt ki latja? Ezt ki gondolja egyaltalan, hogy ilyen megtortenhet? akkor fogod eszrevenni, amikor megszorul alattad mert te jobban hajtottad az elozo tulajnal pl. Ha ugyes vagy kikuplungolod, aztan szet lesz szedve, hogy mi baja.Nemetorszagbol jovo, a tobbsegnek megfizetheto hasznaltmotorokat csak az also arszegmensbol hoznak, amikben eleve sok km van. Mivel nincs csoda. Ott is az az olcso, amivel valami van, vagy valamivel dolgozni kell. Amit ilyenkor nyer az importor, az a joval olcsobb magyarorszagi szolgaltatasi dijak, pl fenyezes, muanyagozas, stb. Ehhez jon meg az, hogy azonnal porget az oran, mert senki sem szeretetotthon, hogy ugyanolyan futasteljesitmennyel kb ugyanolyan arban adja a motort, mint ahonnan azt hozta. Es erdekes modon az arszinvonal nagyon hasonlo. Vajon az osszes meg lett porgetve, vagy tenyleg ilyen csodalatos vetelekre talaltak az importorok, amikre alig raknak valamit? Szerintem sokat nem kell gondolkodni a valaszon.
Ezek egyebkent tobbsegeben nagyon jol karbantartott motorok, es nem nagyon hajtjak oket, sokszor a rozsda es a karbirohadas a bajuk, meg hogy 20-30 ev alatt borultak mar mindegyik oldalukra. De ilyen szintu ganyolas, az nem nagyon van, mint amik itt tortennek veluk. Az meg, hogy valaki megmondja, hany km van egy motorban, miutan szerelte, de a kopasok erosen hasznalatfuggoek, igy az ilyen megallapitas szerintem egyaltalan nem megbizhato.Szoval a csoda az az, hogy kifogtal egy olyat, amit annyira nem sarkanytyuztak az eleteben, igy elviseli a nagy futasteljesitmenyt. Esetleg baleseteztek vele, es leraktak 5-10 evre.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #116756 üzenetére
A nem eri meg akkor szokott lenni, ha mondok egy extrem, de valos peldat, megcsinal valamit, es latja, hogy meg 600e ert kell hengerfejontvenyt venni, ami bontottban sincs, mert mindegyiknek ez a baja. Vagy az alkatreszek allapota egyontetuen szar mindenhol, es ki lehet dobni a motort a kukaba, annak elenere, hogy beindul, jon-megy. Egy masik lomszar kijon belole atirassal, ami nem ennyire van rossz allapotban. Ez nekem nem tunik annyira tulzonak.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #116764 üzenetére
Nezd, semmit nem tudsz megallapitani, a belsejerol anelkul, hogy nincs szetszedve, de nem ertem ezt miert hoztad fel. szerinted egy ilyen gtk- hengerfejcseres motort jobb megcsinaltatni 600e ert, mert 600 e bol nem kapsz annal jobbat, mint amit betolsz a sarokba rohadni? 600bol nem tudsz venni egy normalis motort? Most ez komoly?
Egyebkent sok motorba nem vagtam bele mert szamoltam, es nem jott ki. Szerintem van ilyen. Nem a te altalad felhozott peldakra gondolok, mert az is fura.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #116774 üzenetére
Igen, ez a 2 motor kaphato ennyi penzbol :D
Nekem nem jon at az uzleti modell, de ezen nem veszunk ossze.
Pontosan. A 2002 es R1 a mintapeldaja ennek. Bele sem vagnek egy olyanba. idozitett bomba.
Biztosan nem koltenek 20 eves sportmotorra az ertekenek 60 szazalekat.
Az kb 4 henger felujitasanak ara szakszeruen, nikaszilozassal, gyuru, dugattyucserevel.Lesz egy 1.6M motorod, de ugy, hogy minden mas alkatreszben sok a km. a fotengelyed milyen allapotu egy 20 eves sportmotorban? Az megint 400e ha nem akarod, hogy meglepjen. Es az aztan nem az orokkevalosagnak van teremtve egy sportmotornal. Hengerfej? Barmi?
Es mennyiert tudod eladni ezutan a muvelet utan? 1M ert. Van ennek ertelme? Vagy ezt hany km futasteljesitmenyre kell vetitenunk? Ezzel akarod, hogy eltemessenek?
Ha szakszeruen, csupan azt visszahozod azon a motoron, ami elkopott es gepkonyv szerint cseres, abbol veszel egy fiatalabb, kevesebb km- es modernebb motort. A sportmotoroknal jon ki a legjobban a gtk, foleg a yamahanal, ahol a legdragabbak az alkatreszek majdnem minden gyarto kozul.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #116799 üzenetére
En nem vettem eszre, hogy mi volt a fika, ezeket nem tudom ertelmezni, hogy motoron fuj a szel, meg gyenge, ezek nagyon szubjektiv dolgok, es fugg attol, hogy mire akarod hasznalni a motort, mik az elvarasaid, es mekkora budzsebol.
Nem letezik titkos tipp. Furcsalltam azt a hszt is, amiben az volt irva, hogy egy hornet lefingva is jobb mas motoroknal. Ezt a kijelentest sem lehet ertelmezni.
kinek milyen igenye van a kulsot vagy a muszaki allapotot nezve, es ezt milyen minosegu es aru alkatreszekkel akarja fenntartani?
Akarmelyiket lehet venni, ha jo allapotu, es megfelel az igenyeinek az embernek. Vannak olyanok is, amikre sokat kell varni, hogy ujra legyen a piacon.
Ez szamomra nem tipus kerdes, hanem hogy milyen az allapota.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #116876 üzenetére
A revit sztm is jo, szovetkabatom van belole, minosegi megoldasai vannak, es a termekei jol neznek ki. A neve nem tetszik. Arra emlekeztet, amikor atmesz az azota lezart hos utcan a motorral es mutogatjak a gyerekek hogy huzz oda.
En sima farmerban szoktam sokszor menni munkaba, tavaly valami monster darazsat fogtam a combommal a tankhoz, ami atszurt a farmeron keresztul a kanyar kozepen. remelem a motoros farmeren keresztul mar nem megy at, bar nem tudom mit esznek ezek errefele, mert 30cm es foltot hagyott, de aztan 3 nap alatt kihordtam labon.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Markaforumokat kellene olvasni, az elofordulo hibakrol, es megoldasokrol, leginkabb kulfoldieket.
Barmi, ami altalanosit, es nem a tipusrol szol, haszontalan.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Varoz #116992 üzenetére
Szazalekban nem igazan lehet megadni.
Az osszes kopo-fogyorol lesz egy kep, ami kivulrol latszik. Egy koltsegvetest azonnal lehet csinalni. A blokkba valoban nem latsz bele, de tipusismerettel bizonyos jelensegeket azonnal ossze tudsz kotni a gyakran elofordulo hibakkal, igy elore tudod figyelmeztetni azt, aki teged megbizott. Tisztaban vagy a tipussajatossagokkal is, amit egy laikus azonnal hibanak nezne.
Ha nem ertesz a tipushoz, nem talalkoztal vele, nem ismered, csak a kopo fogyokat tudod ranezesre megmondani, de sok laikusnak alap dolok nem vilagosak, amivel nincs baj, csak ugy nincs ertelme szakember nelkul motort nezni.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #117002 üzenetére
Igen, az, de annak a simsonnak nagyon szep allapotban kellett lennie, kulonben annyiert nem fogjak megvenni sehol. A videki simsonok csak akkor ilyenek, ha 20 evig pajtaban rohadtak.
Nem pontosan ertem az uzleti modellt. nyugatra bajororszag van, ahol divatosak ezek szar szocimotorok, talan az lenne a felvevopiac?
Szoval mellettuk joval kozelebb van a volt keletnemet sachsen, mint magyarorszag, es a mai napig az utcakephez hozzatartozik a trabant, wartburg, barkas, 2105 lada. Drezdaban eleg sok ilyet lattam, sokkal tobb szocimotor van, mint magyarorszagon.Az alkatreszutanpotlasban van fantazia, hogy magyarorszagon keszuljon. Kevesebb munkaber rakodik ra.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #117007 üzenetére
Amikor nekem kellett kajtatni alkatreszek utan, a torokorszagi kanuni-tol elkezdve indiai, tajvani utangyartasig mindennel tele volt a piac. Azt tudom, hogy valamelyik nemet webshopban a kipufogok szarmazasi helyehez magyarorszagot irtak, az nalunk keszult.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #117009 üzenetére
Szuper.
Egyaltalan nem kellett volna semmit sem szetszedni.Ha kattog a rele az tul alacsony feszultsegtol van. Nem a reletol. Amikor inditozol, elegge szaladnak az amperek, igy termeszetes, hogy a vezetek melegszik.
Mekkora a feszultseg ertek tekeres kozben, es anelkul? Ha a rele kattogott, biztos, hogy nem stimmelt. Teljesen rendben van, mi? K.isten, hogy nem.
A motorod vilagitasa vilagitotekercsrol megy, minel kisebb a fordulat, annal kisebb lesz a fenyero. Semmi koze a problemahoz.
Ha a lendkereket betekert gyertyaval probalod mozgatni, remelhetoleg mindig ellenallasba fogsz utkozni, kulonben nem mukodne a motor. Most eppen szamolok haromig, hogy ne azt irjam, amit epp szeretnek.
Kitekert gyertyaval kisebb az ellenallas, de ebbol megis mit akarsz leszurni?
A gyertyad alapjan valami miatt tul sokat kap. Nem tudom karbi csere volt-e mar, de valami nagyon nincs rendben a keverekkepzessel.
A kattogo rele, es az alacsony inditozasi fordulat megint feszultsegbajra enged kovetkeztetni.Javaslatom:
Ha ennyire alap dolgokkal nem vagy tisztaban vidd el szerelohoz. Komolyan. Kevesebb penz es ido, mint veszegetni random minden szart, meg szetszerelni feleslegesen.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #117012 üzenetére
Ezeket nem ertem, latod. miert kapod le a hengert? Mert leall alapjaraton, ami valoszinuleg keverekkepzes?
A vilagitas azert gyenge, mert tul alacsony az alapjarat, mivel sokat kap. -> keveset forog a magneskereked, a vilagitotekercsben kisebb feszultseg indukalodik.Angliaban biztosan tudjak, mi az a 2T motor, nagyon sok RS125 ot adtak el az orszagban, es a japan belpiacos 250 es 2T bol is joval tobb van, mint barhol mashol, japanon kivul. Az angliai rs125 kuparol ne is beszeljunk. Az egyik hengeremet egy angliai specialistatol vettem. Gatlot is tudnak szerelni, nem fogok helyetted raguglizni, igy en ebbe a reszebe a dolognak semmilyen energiat nem vagyok hajlando belefektetni, mert csak a billentyuzethez kellene nyulni. biztosan talalsz ott megfelelo szakembert. Hogy olyan aron, ami neked nem tetszik?
Kihozhato 10x kevesebbert? Ezt honnan tudod? Mennyi a rezsikoltsege egy ilyen muhelynek? Ne magyarorszagi arakkal szamolj.
Ugy, hogy egyaltalan nem ertesz hozza, es megy el a penz teljesen feleslegesen, normalisan mukodo alkatreszek cserejere, meg bontod szet a hengert, es mar veheted is hozza a kovetkezo tomitesgarniturat, mert azzal amit szetszedtel, nem kene osszerakni... satobbi. Teljesen el vagyok hulve az ilyen hozzaallastol.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rothfb #117045 üzenetére
En sem flegman irtam. Hagyd benne. A kerdesbol azt latom, hogy egy kis megerositest varsz, hogy benne hagyhasd, de sajnos en pont mast irtam, igy most kezdodik a nem megfelelo forumos valasznal a huzavona, esetleges alternativ valasz kereses, amelyik kozelebb van a vart valaszhoz. Vagy hogy egyikunk rosszul ertelmezte mondjuk a manualt. Es az inkabb en voltam.
Bokjunk ra az elso gugli talaltos eredeti oem atlantic manualra. 6000km vagy 8 honapot ir a cserere. Ilyen kopassal tuti tul van ezeken. Egy cvt hajtasnal a lazasagot nem lehet figyelembe venni. De ez csak egy velemeny.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #117068 üzenetére
Ez az alapjaratos dolog vegul megoldodott?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
03 as r1 be nem vagnek bele, sztm nem egy stabil tipus mar, ilyen oregen. Ha fiatalabb lenne, nem lenne rossz. Ennek volt a felhaborito, gyarilag rosszul tekercselt generatora. Az egyik fazis menetszama kevesebb a tobbi kettonel. Ezek mar ilyen idosen valszeg mind leegtek, es remelhetoleg ujra lett szakszeruen tekercselve, de ott van a hengerfal, ami 20 ev utan eleg rossz allapotban szokott lenni. Ha mar egyszer ujra kellett volna nikaszilozni, az magyar motornal egyet jelent a vaspersellyel. szoval a meglepetes faktor egyre nagyobb az ido mulasaval. ~20 eves sportmotor. A zx10 es vaza is tud repedni a blokkfelfogatasnal, es a felni a kulloknel kb ilyen idosen. 954 cbr nel ugyanilyen faradasos tores a blokk es lengovilla csatlakozasnal elofordul, es a hengerfala annak is lejon lassan 20 ev utan. A suzuki talan a legjobb valasztas, dehat ez mar mind olyan szintu zsakbamacska, egy ilyen piacon, ami itt van, hogy nem mernek nagyon egyikbe se belevagni.
De tudok egy jo r1 et eladot, 2009 est :D
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #117096 üzenetére
Erdekes, ahogy lejott neked. :D nem pont ezt irtam, hanem hogy ilyen idosen mindegyik zsakbamacska. Nekem kivetel nelkul mindegyik, hacsak nem bizonyithato valahogyan egy normalis futasteljesitmeny. Vagy valami olyan szintu gyari allapotban van, hogy nagyon oszonte az egesz motor. De ilyen arban az nem lesz.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #117100 üzenetére
Barmihez kaphatsz sztm fofekhenger felujito keszletet, utangyartott biztos van brembohoz, ha mar tul regi a tipus, es a brembo nem gyartana hozza.
Amugy lecserelheted nissinre, csak a dugattyuatmero ugyanaz legyen. Maga a brembo marka amugy sem jelent semmit, annak is vannak alsopolcos uszonyergei, kb a legolcsobb megoldas. Attol, hogy az van rairva, hogy brembo...
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #117104 üzenetére
Tobb motoron gyarilag nem azonos a fofekhenger es a munkahenger gyartoja.
Egy sima fekkart is vehetsz, kulon, ha oem borsos aru, akkor utangyartott ehhez van, gyakori tipus.Radialis fofekhenger ilyen munkahenger eseteben penzkidobas velemenyem szerint. Elobb vennek ra 320as tarcsat es egy nem uszo munkahengert, mint radialis fofekhengert.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #117106 üzenetére
Legjobb embert kerdezed a hasznalt alkatreszek gondos osszevalogatasarol :D
nem pontosan tudom, milyen a felnid, 97 tol volt felnivaltas? Ranezesre rc36 1 gen tarcsa megy ra, ami baj, mert ilyen felfogatassal 320 as nem hiszem hogy van. Ha meg vmi 2. generacios rc36 hoz hasonlo lenne, azzal tobbre mennenk, mert az mar cbr felni.
Lehet felnit is kell cserelni, ha tarcsaatmerot akarsz valtoztatni, es a masik munkahengerhez fofekhenger atmerot megint valtoztatnod kell.
Vmi ilyesmi megoldas tetszene nekem egy oldali tarcsa eseten:
Ez kb cagiva mito felni, es mito nyereg. Kisebb osszeget rakok ra, hogy grimeca a felni, ugyanazzal a merettel.
Vagy tzr 125 4DL nyereg es tarcsa, talan felni ugyanugy egyezik.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #117109 üzenetére
Hahaha, ez nagyon jo. :D
Az olyan 60-70 loeros r1.
Azert ott nem kicsi baj van valamivel.Mondjuk megkerdeztem volna a tulajtol, hogy ha felulsz moge, akkor mar csak 120 lesz a vege?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #117112 üzenetére
A 2. gen rc36 viffer kereke ugyanaz, mint a cbr.
Azert nem fogsz ra talalni 320 ast, ujat, mert a felfogatasa teljesen mas az 1 gennek. Viszont cbr felnihez joval nagyobb az esely ilyet talalni.Cbr felni duplatarcsas, azt nem raknam bele, mert elegge megnoveli a rugozatlan tomeget, az elso villaval egyutt, mar nem csekely sulygyarapodas lenne.
akkor mar vmi 2T 125 felnit raknek oda, az egytarcsas. Ez a 110/70 es meret pl rs125, mito125, tzr125 felni meret. Azokon is jobb oldalt van a tarcsa, 320 as gyarilag. Raadasul ugyanaz a tarcsa, mint a nagymotorokon.Az szr nek semmilye nem radialis, 90es evek tipusa, akkor meg utcan azt se tudtak, mi az. De jo a feke, es forditott villaja van. Azert linkeltem, mert ezt a feknyerget ezzel a tarcsaval meg lehet valositani kis penzbol.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #117116 üzenetére
Nezd meg mit szopnak az angolok fiatalabb motorokkal. Az r1 itt is harmatgyenge.
Persze meglett a hiba, a mapszenzor csove volt elrepedve, de a tul nagy szelephezag 2 felekepp tud keletkezni. Vagy korom rakodik a szelepre olajzabalas miatt, vagy a veztengely ment feljebb az alu csapagyban. Es inkabb az utobbi jellemzo.
A gsxr rel is van baj. Az a mondat, ami az olasz motorokrol szol, pedig erdekes :D
Erdemes vegignezni az osszes bbb-t.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #117118 üzenetére
Nem kell egyformanak lennie, nincs ket ugyanolyan motor. a szoras teljesitmenyben, emlekeim szerint +5 -5% lehet. Azaz a ket vege kozott 10% kulonbseg is lehet.
Forgalmiban van ugyanannyi, amivel homologizaltak a tipust, de ritkan szokott annyi lenni.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #117122 üzenetére
Ha hirdetesekben nem egyforma, akkor nem tudjak elolvasni mi van a forgalmiban.
De fekpadon eleg nagy kulonbsegek vannak.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #117133 üzenetére
Kovetkezo 1.3 as legyen, mert ez is vekonka lesz 2 honap utan :D
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Ha ennyire hirtelen ment el a fesz, es neha-neha visszajott, akkor az jo esellyel az akkunak a saruja tort el, bent az akkuban. Sztm sima akkucsere.
Mosquito34
Marmint CoC papir?
Az nem lesz olyan motornak, ami nem felel meg az eu normaknak.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Vityaa #117172 üzenetére
Varosban araszolasnal mindig megy a venti. Ezt korabban is irtam. Miert nem a maxra toltotted?
A kiegyenlitobol legteleniti magat, egy ideig fogyni fog, de utana be kell allnia. Ha ora szerint nem melegszik akkor miert aggodod tul? Ez ilyen.Ha el volt nyalva a menet, nem tudom hogy sikerult egy masik csavarral megjavitani, remeljuk nem lovi ki a nyomas, de en azt mindenkepp menetjavitoznam.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #117313 üzenetére
Ezt en sem ertem, a sornegyek alul tenyleg konkretan gyengek. Ahhoz, hogy a 100+ loerohoz hozzajuss mar 10 000 fordulat felett kell legyel. Akkor mar elegge uvolt a motor, es fuj a szel is. Ha keveshengeresrol beszelunk, aminek kevesebb a loereje, az alul erosebb az ilyen sornegyeknel. Akkor most melyik a nem kezdo motor?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #117461 üzenetére
Azert ne vegyel bele ilyet, mert varosban megy a venti.
Nincs olyan motor, amelyik nem igy viselkedik. Plane ha ezres sportmotor.Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen