Hirdetés
-
Hauntii teszt
gp Ki gondolta volna, hogy az élet és halál közti rés ennyire élvezetes lehet? Igaz, szín nem sok fért ebbe a birodalomba, de a Hauntii hangulatával, harcaival és apró fejtörőivel is képes elvarázsolni.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz Ferdzsoo #60841 üzenetére
Akkó te vegyél Crosstourert
"Fizikailag nem gond megtartani,"
A Goldwing ráadásul olyan széles, hogy kb 60°-nál jobban el se tud dőlni, onnan könnyű felállítani.Bezzeg egy Varaderot. Igaz, hogy bő száz kilóval könnyebb, de kétszer olyan magasan van a súlyontja .
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
-
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #60989 üzenetére
Igen, 1/12-es Tamiya makettek.
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #60996 üzenetére
Igen. Ezeknek a maketteknek épp ez a lényege
-
vlevi
nagyúr
válasz Czimby #61001 üzenetére
Nem, ezeken nincs semmi extra kiegészítő. Az már eszetlen drága tud lenni, néha 1-2 ilyen kiegészítő (pl. első villa, hasonlók) megduplázza az árát, az biztos. Vagy megsokszorozza, mert vannak olyan műgyanta feljavitokeszletek, satöbbik, amik a fél makettet lecserélik, igaz, eszméletlen jol nez ki, de tudni kellene használni. És persze megfizetni. Én annyit nem szánok rá.
Pl ez [link] szerintem így alapból is jól néz ki. A kiegészítők nagy részét ugyis eltakarná a burkolat. -
vlevi
nagyúr
válasz Czimby #61006 üzenetére
Szia!
Nem, ezek festetlenek. Illetve van, amikor már a műanyagot színezik, pl. a zöld idom, vagy a fekete felni, de azokat is érdemes lefesteni, mert anélkül nagyon műanyagnak néznek ki.
Amikor pedig összeállítod, összeragasztod, megcsiszolod, úgyis tönkrevágod a gyári festett műanyagot, mindenképpen festened, lakkoznod kell.
[link]Beszerzési forrás változó. Régebben, amikor még 180-200 volt a dollár (meg mégkevesebb, előtte), akkor még japánból egész jó áron hozzá lehetett jutni. Aztán duplájára drágult a jen, a dollár, már nem nagyon éri meg.
Itthon a megamakett.hu vagy automakett.hu oldalkat érdemes nézegetni. -
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #61008 üzenetére
Ez erről szól, a pepecselésről. A saját motoromat nem merem ezeken a hosszú téli estéken szétkapni, így marad a műanyag
-
vlevi
nagyúr
válasz Kolondrum #61326 üzenetére
"DL650 elég kis virsli a maga kis 53nm-vel "
Nana. Nem fikázzuk ám az Alpok kétszeres királyát
Meg amúgy is Nyomaték: 60 Nm 6400 1/min-nél
De nem a konkrét számokról van szó, Persze, hogy a másfélszer akkor motorblokk erősebb.Viccet félretéve, ismerek pár olyan embert, aki DL650-ről azért váltott ezresre, mert kétszemély+csomagok esetén a tempós haladáshoz (értsd kanyarvadászat közben) jól jön az ezres erőtöbblete.
De elmondták, hogy a DL650 motorikusan sokkal jobb, mint az ezres.
Itt most az előző szériás 2004-2011 V-Stromokról van szó.
Ha az új, dodókacsa orrú V-Strom is szóba kerül, akkor meg már nagyonsok ellenfele van. Mondjuk én akkor inkább valami jobbkormányos motort néznék (Triumph Tiger 800)"A kocsik felett ülsz"
Nem fogod elhinni, de ez a 650-re is igaz"napi használatra erre nekem kicsit sok lenne az 1000"
A korábbi 1000-es Vtrom városban nagyon nem az igazi. Marhára nem érzi jól magát alacsony fordulaton. Ahogy Symbi is írta, 3000 fölött megindul. Igen. De alatta olyan, mintha bennmaradt volna a blokkban egy villáskulcs
Sajnos ez a nagyköbcentis kéthengeresekre általábosságban igaz.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
Idézet következik a hegedűs a háztetőn című musicalből :
Ha én egyszer gazdag lennék.
[link] -
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #61684 üzenetére
"hátsó dobozt nem fogok venni."
Pedig nekem 99%-ban csak a 40Literes topcase van fenn a motoron. Ha lehetne, persze valami 50Literes Givit tennék rá, de ez van itthon. Van oldaldoboz konzol is, de azt évente 1 max 2 alkalommal használom, amikor többnapos gurulásra megyek. Jut eszembe, tavaly 0db ilyen alkalom volt
Igaz, nekem V-Strom van, azon meg még normálisan néz ki egy topcase. De asszem, neked VFR-ed van, azon tényleg nem áll jól."Mosquito34
Nem dumálni kell"
Ja, hát 15 fokba könnyű.
Nézz csak fel a jobb felső sarokba[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
Nálunk ezt úgy csinálták, hogy volt az iskolának egy Yamaha endurója (amolyan Suzuki DRZ400 féle, de szerintem csak 250-es volt), azzal gurultam pár kört a rutinon, de ez csak tényleg azért volt, hogy az oktató lássa, hogy legalább a váltót, gázt, féket tudja-e kezelni a jelölt. A rendes rutionzás, forgalmi, az már rendes motorral volt, a sulinak az A korlátlanra volt egy FZ6-osa is.
-
vlevi
nagyúr
válasz -Mosquito- #61692 üzenetére
Ugylatom, azok a dobozok semmi extra, az oldaldiboz pl givi e360. És szerintem drága is, használt karcos, lepattogzott dobozokat itthon is lehet apropenzert venni
-
vlevi
nagyúr
válasz fattyu #62291 üzenetére
Tényleg az.
Szerintem az első motoros csak véletlenül keveredett a hegyek (és a kanyarok) közé, inkább valami hortobágyi gyerek lehet, aki csak a nyílegyenes 33-as utat ismeri, mert 10°-nál jobban sehol se döntötte be a motortA pár hozzászólással lejjebb lévő buszos szori már sokkal "érdekesebb"
[link][ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #62460 üzenetére
Igazad van, túloztam, nem métem meg a feszültséget, de szerencsétlen indítómotor alig bírt egyet fordítani a főtengelyen
Lehet, a fesz megvolt, de áramerősség már sehol.
Nálam ráadásul tetézi a dolgot a duplalámpa, ami folyamatosan világít, csak indítózás idejére veszi lejjebb a világítást. -
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #62559 üzenetére
"tenyleg kemenyen nyomjak utcan, "
Én ezt úgy ismertem, hogy van a bátor, meg az öreg motoros. De öreg bátor motoros nincs.
Most nem tudom milyen sámlit rajzoljak ide. -
vlevi
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #63016 üzenetére
"Időm nincs felmenni Bp-re,lehet berendelek egy S-est."
Motorkiállításig nem várhat?
Tudom, messze van, időben és távolságban is, de én beterveznék a helyedben egy szétnézést.
Lehet, hogy unalomból én is felnézek, amúgy is lenne más apróbb elintéznivalóm. -
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #63027 üzenetére
Rá kell állnia az ember agyának arra, hogy megtartott gázzal, a hátsóféket erőből taposva fogja vissza a gépet, és azzal szabályozza a motor sebességét. És igen, némely motoroknál, nagyon alacsony fordulaton ezt nem mindíg lehet megcsinálni, sor4-esekkel könnyebb, de egy nagy V2-esnél sokkal jobban oda kell figyelni.
Fotelből, a számítógép előtt ülve nekem is megy, a motoron már jóval kevésbé -
vlevi
nagyúr
válasz Teasüti #63330 üzenetére
"ha már csak elvből sem veszek literes motort,"
Ezért van a KTM 1190 Adventure
Később biztos lesz, még néhány év, hogy nagyon beinduljon a szenzorok, elektronikák tömeggyártása, többmiliiós darabszámban, akkor majd olcsó lesz, és mehet akár kisebb, olcsóbb gépekbe. Mert most, egy 5-6 millás motorra párszázezer forintos extraként adják, de ki az, aki egy feleolyan drága gépre kifizetne ugyanekkora felárat -
vlevi
nagyúr
válasz yodamastah #63394 üzenetére
Teleleverre gondolsz?
Nekem 1150GS-en volt szerencsém pár kanyarig próbálgatni, ugyanígy voltam vele én is, valahogy semmit nem éreztem belőle. De az 1150-nél jóval újabb, és kb 80 kilóval könnyebb 1200GS-en már sokkal jobban teccett. -
vlevi
nagyúr
válasz Lomha 8V #63883 üzenetére
Azt nem tudom többszáz km-ről eldönteni, hogy mennyire helytálló ez a totalbikeos írás, de itt van :
Ez a része "tetszik" :
"Sem a plexi, sem a beépített napszemüveg sem torzít feltűnően, a kettő együtt viszont tökéletesen hozza, amit hat sör és négy Unicum Szilva tud, vagyis kellemetlenül szédülősre csavarja a teret. "
-
vlevi
nagyúr
válasz Something_ #63904 üzenetére
Igen, ez ugyanaz az aldis bukó, amit tegnap írtam
-
vlevi
nagyúr
-
vlevi
nagyúr
válasz hroberto #64895 üzenetére
Amikor a dunántúlon februárban 15-17 fokot mutattak a dunántulon a hőmérők, akkor nálunk 2-3-at
Hétvégén is epphogy volt 10, de már nem birtam ki, és elővettem egy 40-50km-es gurigára. Sokat elmond a viszonyokról, hogy ha nem forgattam eléggé, akkor a vizhőfokmérő visszaesett... -
vlevi
nagyúr
válasz -Mosquito- #65067 üzenetére
Gps készülékeknél nagyon belassult(bagy meg is állt?) a fejlődés. Normális, motorra tervezett navit pedig úgy kell vadászni. Emkatt az, hogy kifutó modell, nem biztos, hogy elavultat jelent, szerencsére. Nemúgvan, mint az okostelós vaze, vagy goigle navi, ami egy kicsit gyengéb telefonon már kinlodik.
-
vlevi
nagyúr
válasz Something_ #65146 üzenetére
Nagyon összetett ez a vasárnap dolog, mert pl. most a boltok napközbe tovabb vannak nyitva, igy hetkozben mégkevesebb a szabadideje az ott dolgozónak. A tv. szerinti heti 2 pihenőnapot sem tudják egyben kiadni, mert az egyik mindnenkinek kötelezően vasárnap. A másik, szerda, hétfő, ahogy a beosztás alakul. Volt, akinek direkt jól jött, hogy a hetvegi műszakkal többet keres, mint péntek-szombaton. És, igen, persze sok oylan is van, aki örül neki, hogy nem kell vasárnap a pénztárban ülnie.
Aki pedig nem a kereskedelmben dolgozik, szombatra van beosztva, annak megintszar.
Ráadásul az sem jött be, amit az állampárt akart, hogy majd a kisebb boltok profitálnak ebből. Ehelyett szombaton nem lehet mozdulni a tecsóban. -
-
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #65278 üzenetére
Volt aki kocsiban is megprobalta így az indexet. Bal oldali kar balra, jobb oldali kar jobbra. Aztán csodálkozott, hogy mi kalimpál az ablak előtt
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz -Mosquito- #65562 üzenetére
Nem tudom, nekem nincs sok tapasztalatom az automatákkal, ami van, az inkább negatív
Az alapvető problémám az, hogy egy manuális váltónál, legyen az kocsiban, vagy motoron, a saját bénaságomra van bízva, hogy jó fokozatot választok-e, vagy sem.
De amikor a cégesautóval az IFA-t nem bírtam országúton megelőzni, az nagyon durva volt. Már nem váltott vissza, de még nem is húzott rendesen. Az csak mellékes, hogy a többiek majdnem kib***tak a kocsiból, amikor a körúton araszolgatva a fék mellé, amikor elfejdkeztem magamról, nyomtam egy kuplungot is
Ez persze megszokás kérdése, hogy vágd le a ballábadat, nincs rá szükség.
De az, hogy mindíg bennem lesz a para, hogy vajon mikor szottyan kedve akkor váltani, amikor én marhára nem akarnék. pl. egy hajtűkanyarban, 1-esből felrakja 2-be, akkor lehet összeszedni a motort az árokból.
Vagy, amit csak a mostani, újabb DCT-re írt a Honda, hogy figyeli a lejtemnetet, és nem vált feljebb, hogy legyen motorfék. Szóval én inkább az ilyen határesetek miatt nagyon nem vállalnám be a dolgot.
Plusz súly, pluszfogyasztás, extrafelár. Ezeket inkább elmotorozgatom, úgy, hogy visszarúgom hármasba, és húzok egy nyélgázt. És nem úgy, hogy az automata 60-nál már felpakolja 6-ba.Múltkor volt az onroadon egy zuper menetstabilizátor szivatás. Oké, hogy ismerős helyen jóelőre kikapcsolod, de ismeretlen helyen, amikor ráfordulsz egy olyan szakaszra, ahol beszopja az elektronika a furcsa körülményeket, ott nem tudsz megállni, leállítani a motort, átkapcsolni, újra elindulni, satöbbi..
[link] -
vlevi
nagyúr
válasz -Mosquito- #65582 üzenetére
"Ki kell próbálni/tesztelni és elválik,"
Hát, nagyjából ez a része, az, amire nem sok esély van. Mármint, hogy csak úgy leakasszak valahonnan egy hétre egy DCT váltós Africa Twint. -
vlevi
nagyúr
válasz StoneBridge #65809 üzenetére
Ha a múlt vasárnapinál egy kicsit jobb idő lesz (mondjuk ki-kisütöget a nap), egy Lillafüred nálam is előfordulhat. Úgy, mind Gandalf. Kelet felől
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen