- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Amazfit GTS 4 Mini - bármely csuklóra
- Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
Hirdetés
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Bezárt a Wizard With a Gunt fejlesztő stúdió
gp Alig kilenc évvel a megalapítása után sajnos feloszlott a csapat.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Én jeleztem, egyik motoros fb oldal sem jelentette meg. Visegrádon egy kis teherautóból minden olaj elfolyt beterítve teljes széltében az utat több tíz méteren át. Sztem már amúgy feltakarították.
-
válasz runner 125 #72666 üzenetére
Én meg venni akarok. Gipro ds való az enyémbe.
Más: van tippetek miért lehet, hogy ugyan oda parkolva ugyan ott nézve 1x sok az olajstint aztán meg mintha kevesebb lenne? Azaz mondjuk max fölött van a szint 2 nap múlva ugyan oda allva meg alatta, aztán hol ezt hol azt mutatja. Lehet, hogy a blokkból úgy folyik le vagy épp nem ami megtévesztő?
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz -Mosquito- #72704 üzenetére
Mit szívtál? Már napok óta vigyorogsz. 1:1
Lomha 8V! Mi a neve?
[ Szerkesztve ]
-
Nekem ugyan ezt mondták, a fejest bármikor de a naked nincs. Hasonlóak, de pl tudom, hogy a trace kicsit finomabbra van hangolva harapósság terén (elektronika) és totál más lehet vele menni. Márpedig engem az érdekel milyen rajta ülni, hogyan kanyarodik és mégis milyen motorikusan valójában. Azért, hogy közelítőleg a blokk harapósságát megnézzem nem megyek 140km-t, inkább várok egy lehetőséget a nakeddel. Abból is jó lenne a 2015-öst kipróbálni, mert abba már tettek kipörgésgátlót. Valószínűleg okkal.
Elmerülve ennek a típusnak a manualjában, az sem egy nagyon gyakran szervizbe vivős téma. Jellemzően 10.000km-es körei vannak, szelepek 40.000km.
Na de majd. -
válasz StoneBridge #72736 üzenetére
Igen, azt mondják amiben még nincs gátló azok veszélyes jószágok. Pedig még abból van több eladó.
-
M0-án 100-nál darázs vagy méh, nem tudom combon csípett. Nem akart sztem csak ahogy ütközött. Mint a tenyerem akkora a folt és ég. Az első h így kaptam, elég jól megúsztam.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Bogyó bá' #72804 üzenetére
Kevés dolog amibe egyet értünk! kollégám a 1300-as csopival sok ulyenre jár. Gyök2-vel mennek ezren. Mű motoros. Csak beállt a sorba. A kereke árulkodik a használatról.
Valami 20 perc alatt jöttem haza endre ujpest, apád.h kerülővel. Semmihez sem fogható ha nincs forgalom. Nagy lökést adott élveztem. A jard kint volt de esélytelen volt lassítani 70-re csak nen lesz baj. -
-
-
Tudom minden csak velem esik meg.
Szóval megyek kivételesen nagyon lassan alig 50-el. Az út szélén egy kocsi állt velem szemben, félig a járdán, félig az úton. Úgy ítéltem meg nem kell irányt váltani azaz az út jobb oldalán haladtam nem totál a szélén. Amúgy nem nem túl régi merci volt. Azért állt velem szemben, mert Bp felé haladva gondolom megállt a technika és oda tudott úgy megállni, hogy senkit nem zavar. 3-an tolták be éppen akkor amikor elhaladtam volna mellette. Ezzel csak annyi gond volt, hogy tolás közben a hozzám közelebb eső kereke nekiment a kocsibeálló felkapató beton sarkának amikor beröffent, ezzel kikapta a sofőr kezéből a kormányt és beugrott a kocsi elém. A szívroham jött rám. És kurva nagy mákom volt, hogy lassan mentem, mert olyan 60-ig nagyon hirtelen lehet irányt váltani a motorral, ezt még gyakoroltam is és beugrottam a szaggatott vonalra. Utána integettek, nekem vissza nem mentem, de baszki. Tudom, tudom ne is mondjátok.
5.1L lett a mai kör, szept közepéig nukku motor.[ Szerkesztve ]
-
Ide is feldobom mit gondoltok. Volt a híradóban a VÉDA előre jelző szerkezet. Én lehet, hogy megalkotom. Tipikus esete annak, h ritkán, de kellhet.
-
válasz TommyNagz #72861 üzenetére
Hát a hibát meg kell keresni, az, hogy ő nem tette nem tudom miért van, mivel semmi más nem kell hozzá mint egy manual amiből kiderül mit hol kell nézni, na meg idő. Első körben egy multiméterrel meg kéne nézni mennyit tölt most. A maualban szerepel általában, hogy milyen fordulaton mennyit kell tölteni. Általánosan 4000-en szokták nézni és akkor már illik egy 13.2 - 13.5V-al tolni az akkut. A felső limit 14.4 - 14.6V, de a 15.2V is elfogadott láttam már ilyet. Ki mit gondol jónak. Esetemben pl alapjáraton alig tölt, legalább 2000-et kell forogni hozzá. Ha nem jönnek ki az értékek akkor a generátor és a fesz.szab-ot összekötő csatlakozót kell megbontani, de innnetől már tényleg manual kell, mert a nyers generátor feszültségnek motoronként más-más értékei vannak. Mondjuk a GS500 esetében minimum 75V-ot kell mérni ACV mérésben miközben jár a motor.
Röviden: Azt kell eldönteni, hogy a generátor nem ad ki elég nyerts feszültséget/halott bármi, vagy a fesz.szab halt meg és nem jön ki belőle elég. A fenti leírást kezeld fenntartásokkal, mert motorja válogatja mit hogyan kell, de én töltés hiba esetén biztosan először megmérném mi van most, aztán megnézném a generátort hozza e a nyers maualban leírt tól-ig határokat. Sőt még mielőbb beindítom megmérném a tekercsek ellenállását is, az is le van írva mennyinek kell lenni. Remélem valamit segített.[ Szerkesztve ]
-
Persze ez hozzá tartozik. Csak tudod aki nincs benne annak ez horror lehet mi miért meg maga a működési elve.
Szerk: Jah nem tudtam, hogy az veszélyes. Az ember úgy tudja mit ne fogdosson vagy mint mondtam ha nincs benne akkor igen horror lehet hibát keresni. Az a moci ráadásul még nem is egy bonyolult kütyű mint a maiak. Jobb amúgy ha nem generátoros, mert az a drágább téma.
[ Szerkesztve ]
-
válasz TommyNagz #72867 üzenetére
Van töltésed, de elégtelen, nagyon elégtelen. Az akku ebben fog meghalni, mert nem tartja feltöltve a rendszer. Gyorsabban fog elszulfátosodni. Terhelést nem fogja bírni és végül meghal. Tipikus az eseted, letörik a feszültség ha megforgatod. Én elsőre azt mondom csak fesz.szabos, de azért rá kéne nézni arra a generátorra is.
Még annyit fűznék hozzá, hogy az ellenállásokat ugyan ki tudod mérni és jót is mutathat, de attól még nem derül ki, hogy a mégnesekkel mi van. A GS-ben nem érte el a nyers generátor feszültség az elégséges alsó szintet, a fesz szab ebben halt meg. Ezt később bizonyította is, mert az új szabályzó is lassan egyre kevesebbet töltött. Eleinte 14.6-ot, max max 14.4-et és lassan elérte a kritikus alsó 13.2V-ot.Ne gondold, hogy nagyobb fordulaton jobban tölt, nem törvényszerű.
Az sem árt a témának, ha a csatlakozókat megcsiszolod, csökkentve ezzel az átmenti ellenállást. Értékes tized voltokat lehet nyerni vele, de nem ez fogja megoldani a hibádat. Nem tudom mióta megy így, de az akku ezt megsínyli. Fix, hogy már nem tudja azt amit kellene neki terhelésbe.
[ Szerkesztve ]
-
Tudom, bandit fesz.szabbal szokták helyettesíteni. Még a márkaszerviz is ezt csinálta (elmondás alapján, mivel a gyári GS szab drága téme). Ott indul, hogy nincs hűtése, tűz forró a szabályzó. Pedig talán csak ez a kulcs. er6n-nek kézzel érinthető a szabályzó minimális szél éri, sőt nem régen láttam egy motort aminek a menetszél útjára tették a szabályzót.
Jaj nem is mondtam nektek, de mehettem volna egy felpiszkált légolajos GSX-R 1100-el, ami butítva volt 150ló felett, de úgy gondoltam még csak alig vagyok 30 és jó lenne élni.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Most bukott meg nálam a kawaszati. Ebben a pillanatban bizonyosodott be, hogy olyanért fizettem amit nem végeztek el a motoron. Pont! Soha többet oda!
De nézzétek meg, nem titok. Igaz a videó nem nekem hanem a leendő gazdájának (ha majd eladom) készült a szervizkönyvbe.
[link][ Szerkesztve ]
-
-
válasz Ferdzsoo #72963 üzenetére
Ennyire szaladni... Feltöltöd és leteszed néhány órát nem ráengeded azonnal a töltőt. Kicsit hagy járja már át a lé. Elvileg feltöltve kapod, pontosabban szinte teljes töltöttségen lesz.
Lol szunyi is megmondta.Mind 1 akkor is várni kell aktiválás után.
mm89! Majd ütközünk és megnézheted. Én előbb tervezem mint pár év. Közbe csak az élet szólhat.
(#72983) Feree13! BAszni igen, nem mondtam h nyisd fel. A multiméter meg alap dolog sztem motor mellé.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Ferdzsoo #72983 üzenetére
Hááde olyan jó volt lekiabálni a fejed.
Az ember akinek nincs multimérete és az akkut azonnal megküldi árammal. Ez olyan mint amikor elindul a motor és felet sem fordul a blokk, de csutkát húznak neki. Én ismerek ilyen autóst (ma reggel hallgattam ahogy ez megtörtént és még csak le sem vette a lábát a gázról, így tolatott ki a parkolóból a pappaaa), és robogóst is.[ Szerkesztve ]
-
Tudjátok mi a baj a motorokkal? Hogy csak 2 kereke van. Köszönöm köszönöm!
-
válasz Grillo #73029 üzenetére
Egyébként jah, várható volt, nem 26 éves motor.
Injektor ellenőrzés, beállítás, légszűrő elhasználódva,csere 1,2 munkaóra 6240ft
12 ezrenként kell nézni ezt is, nem hiszem, hogy 32.-nél jó volt. Az rengeteg. Illetve ami nem szinkron az nem jó, nekem. 0 vagy 1 nincs köztes állapot.[ Szerkesztve ]
-
[link] - Csak a szerencse hozta úgy, hogy nem egy motoros jött, mert azt még csak nem is tudja megítélni mennyire gyorsan halad és a többi. És ebből rengeteg van az utakon. Kemény 7 perc, 2 után mondta volna, hogy fejezzük be mert nekem itt fogyott el a türelmem , majd kivizsgálják. pont.
-
Mike! Ez is egy nézőpont. A másik, hogy nem kell kivágni hirtelen a kocsinak, mert előzni akar.
[ Szerkesztve ]
-
válasz -Mike- #73066 üzenetére
Én is a gyors előzések híve vagyok, de akkor sem kéne elkaszálni.
-
A szinkron kicsit el volt mászva, MOST rendbe tették. Maga az inkector nem blokk gyilkolóra lett beállítva, hanem ahogy ezt a japók megálmodták.
Vezműlánc még jó! Nálam biztosan nem lesz cserés az fix! Ernő karbantartása befejeződött, az új szezont így várja. Még kap injector tisztítót kicsit kormos azt csók, az Lefut szezon végére Xado-s csoda.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok