Hirdetés
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- Mobil flották
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
A gumi a legkisebb tétel. Maradjunk ennyiben.
-
félisten
válasz -Mosquito- #65637 üzenetére
Épp akkora tétel, hogy pl a lánc még marad 1 hónapot.
Teasüti! Azért kell telefonálni, hogy ezt megbeszélje az ember, nincsenek nyitva csak a mail jött. Gs-en lógott minden azt ment. Majd megtudom holnap reggel.
Minden esetre ez nem pattog az úton. Sztem tudom mire gondolnak mert szemre láttam, hogy ott valami nem síkban van azzal az elemmel amiben benne van. De mondom újat kb nem mondtak.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Topiccsendőr #65646 üzenetére
300k alatt kicsivel megáll a veteláron túl ahogy valaki mondta anno. Ennyi fedi le a szintre hozzást papírok stb. Így is volt tervezve, de a gumi nem volt benne illetve az a keret kicsit összement. Lett kabát is belőle többek között. Csomagtartó pl erősen nyár közepe lesz. A lánc közel sem olyan rossz mint a gs-en volt az elején. Az bőven elmegy még pár ezret.
-
félisten
válasz FIREBLADE78 #65663 üzenetére
NEkem ilyen van. A szomszéd motorral ellentétben nem fújja le a szél a motorról, mert gumis, alatta nem párás a motor és (ez már csak mák) meleg motorra is rá tudom rakni, mert a meleg részekhez nem ér, a kipufogó dob max langyos, viszont az olcsóbb ponyvák közé tartozik. Belül puha anyagú. Vigyázni kell rá ne kerüljön bele sár. Ennyi.
-
félisten
válasz FIREBLADE78 #65669 üzenetére
Talán majd a következő, mert csomagtartóval a defense kicsi lesz.
-
félisten
NEm szelepezünk leszarom. Kihúzza a manual szerinti km-ig. Ennél igen igen le kell bontani mindent, már így is sok amit ott dekkol.
-
félisten
válasz demars #65690 üzenetére
MAjd amikor kiismered és tudod mire hogyan viselkedik, jár, ketyeg stb és egyik napról a másikra valami megváltozik. Túl ne pörögj. Itt nálunk a parkolóban vannak olyan két kerekű járművek amiket nem tudom minek nevezzek. El volt süllyedve a földbe a kereke, a fű körbe nőtte, kirángatta és jár vele. Ő a szomszéd, csak még nem tudja.
-
félisten
Az idegtől egyszerűen valakit meg fogok nyúzni. Újabb baki. Az i k fát azt b m! Soha többet nem értekezek mailben szervizzel. "Azt mondtad küldöd mit szeretnél mailben" - 9:20-ra elküldtem. Hát ide nem érkezett meg. HA nem telefonálok ismét várják a jelzésem amit én elküldtem, de oda csak a mail fiók ki-be léptetése után érkezett csak meg. "És húúúú igen veled volt a baki az elején."
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Topiccsendőr #65733 üzenetére
Nem, onnantól bármiért oda megy non stop telefonon fogom hívni őket.
-
félisten
-
félisten
válasz Something_ #65832 üzenetére
Nem fárasztó ebben a pozícióba menni nagy távokat?
-
félisten
válasz -Mosquito- #65834 üzenetére
Te sem mehetsz sokat ha mindig itt vered magad.
-
félisten
válasz tboldi #65845 üzenetére
Mindenkivel előfordul, hogy valami nincs nála hosszabb rövidebb ideig.
Suiliba akkor sem mentem volna motorral ha lett volna, azt nem hagyták volna békén erre bármit rá mertem volna tenni.fattyu! Gyalog még közelebb lenne nekik. Talán használni szeretnék, nem csak túrára. Én már tettem a kezem mindkét motor blokkjára. Rajta tudtam tartani.
Nálam a bicaj nem menne, mert a bicikli út sokkal hosszabb mint a motoros verzió. Illetve 12 órázok, nem kell előtte-utána még a fizikai rész is.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Something_ #65853 üzenetére
Google, motor típus, fi lamp error code és hátha okosabb leszel. V.Stryker-el meg ne foglalkozz.
Fi lámát én sem akarok égve látni ha jár a motor...[ Szerkesztve ]
-
félisten
A regi akkut kivettem, elkezdtem tölteni, mert mondom mégis milyen. Eléri a 14.4-et töltés leáll, lassan olyan 5 perc alatt 12,7-re merül, újra ratölt és ez így megy. Ha nem töltöm fél - egy nap és 12,2v. Ergo a gyanú h nem jó beigazolódott.
-
félisten
válasz Bogyó bá' #66026 üzenetére
Kimértem végül mennyit kajol ernő magában állva úgy, hogy a kulcs nincs benne. Meglepő. Meglepő, mert GS-nél le is írták ennek értékét, itt viszont nincs adat. Azért nincs, mert 200mA-es méréshatárban is csak 0.2-0.3mA-t mértem ami igen kevés és nem is pontos ez miatt, gyakorlatilag elenyésző áramot vesz fel. Viszont amikor frissen kötöd be az akkut akkor már mérhető 55mA-t kér néhány másodpercig. Amikor elfordítod a kulcsot elég masszív 3.42A-t kér az akkutól, amint lement a mutató és indítható a motor beáll 1.95A-re. Ergo akkor van nagy áramfelvétel amikor élet az ac pumpa. Érdekesség nem több!
-
félisten
válasz Teasüti #66045 üzenetére
Igen, arra akartam utalni, hogy egy haldokló akkura ekkora teher meghúzhatja annyira, hogy már nem is tekeri meg az önindítót.
Az akku negatív lába és a motor negatív saruja közé betettem a multiméteremet. Ráindítani ugye nem mertem mert az indító áramot nem bírta volna ki, de nem is lényeg. A töltés is 13.7-14.2v között táncol. Ha már ott voltam azt is mértem.
Persze ez kora reggel volt, azóta sok mindenen túl vagyok én is az új gumi is meg úgy minden. Kivel találkoztam innen? Sötét gixer? Valaki az átlagnál is jobba csápolt. Kétlem, hogy örült volna nekem valaki.[ Szerkesztve ]
-
-
félisten
95-ös prémium benzint tankoltam és a megmaradt spurit beletettem 15L-hez ahogy kell mondom ki nem dobom, megyek mendegélek és arra lettem figyelmes, hogy valami borzasztó mennyire durrog gáz elvételre, jobban mint a sima átlag 95-el, de az még semmi, csinál tőle olyat, hogy ha ezek után gázt húzok (nem mindig), de fogja magát és fullad egy pillanatra, majd mire észbe kapnál már ki is lő és ránt egyet.
Többet injectoros motorba nem öntöm az is fix. Ha valamit takarító hatása volt, akkor már megtette a hatását. Egyenesen várom, hogy legalább a fél tank üres legyen és rá tudjak tankolni, hogy híguljon.V.Stryker! Nekem sikerült 60 perc alatt motorral eljutni a 4 kerből a kopaszihoz. Futottak a birkák bk meg. Zsákutca zsákutca hátán lezárások, a rendőr nem tud tanácsot adni forduljak meg nem baj ha egy irányú. Mondom ember szinte látom az úticélom, de eljutni nem tudok oda úton, hát ő nem tudja merre, most nagy a fejetlenség. Fussatok b.átok meg...
Olyan dugót kreáltak a lezárások, le sem állt a venti, sütötte a lábam. Amúgy is köztudott, hogy kicsit alul méretezett a vízhűtése. Élmény volt kabátban ezzel együtt. 100-120 alatt büntet a ruházat és a ventilátor ha állsz.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz polimorf #66078 üzenetére
Én a két végletet tapasztaltam, a GS szerette, szinte kötelezővé vált. Ennél nagyon nem vált be. Olyan kiszámíthatatlan lett a motor.
persuader! El is fogyott.
HSM! Azért nem szaladok új párost venni, egyrészt rohadt drága volt másrészt kutya dolog ebben ezt kicserélni, harmadrészt a GS volt az utolsó amire ennyit költöttem, ez simán csak megy és nem fülelek meg ilyen dolgok. Ezért sem szelepezek, láncozok meg gumizok. MAjd ősszel, addig meg ha lehal a gumi kap, ha lehal a lánc kap. Szigorúan ha megette kenyere javát.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz FIREBLADE78 #66081 üzenetére
Tegnap utol értem egy chopperes csoportot, ezzel megszakítva a ritmusom. Én még felmentem utána visire, miután mindent kielőztem, körben jöttem le, de el nem haladtak előttem. Ennyire "haladósak" voltak.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Én az újtól inkább tartok amúgy mint egy olyantól amiben mondjuk van 1000km. Hát hány sz.gép alkatrész is újan hal meg, vagy életének elején. Azért remélem nem hullik bele a blokkba mint egyik ismimnek a gyári, ismétlem gyári opelos gyertya. 1 hengert kikozmetikázott.
Jó ez kivétel, ezt nem lehet elrontani újonnan sem. [link]bob.zxr! Utolsó képen volt rajta doboz, meg matricák és egy csaj ült rajta, az új gazda lánya. Egyéb kérdés?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Something_ #66150 üzenetére
Jobbulást nektek! Elszaporodtak azok a balesetek motorral, ahol tudom ki a résztvevő...
-
félisten
Életveszély kint mászkálni....
Parkoló, merőlegesen az úttal. Ki sem néz vagy nem látott én nem tudom és kitolat. Láttam én, hogy világít a fehér, de mondom annak van metódusa, lassan kigurul valami. Nem baszki lendületből, áldom, hogy kivételesen fordulaton volt és ugrott egy nagyot és nem érte el a motor végét.De kirajzottak a tanuló vezetők is akik igen veszélyes helyzeteket teremtenek a lassú és túlon-túl szabályos vezetésükkel.
Amúgy nagyon gáz? Mert jónak viszont jó, kényelmes. Minimálisan mozog fel le mint a korábbi is.
[link]
[link]
[link][ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Something_ #66219 üzenetére
Alig sérült.... A GS-el először fordítva volt, 15k-s károm volt a másik félnek 510k. El sem ment onnan, nem tudott.
tboldi! Nem csak "pimp", ezzel sokkal jobb váltani. Azóta zavart, hogy elhoztam. A gyári egyhangú alu színű.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Something_ #66339 üzenetére
GTK nem? Hát ez egy vagyon.
-
félisten
Van a szomszédban egy eliminator. Sárga. Még ott pihem ahol az enyém is pihent ~15 napot. Kint parkoltatja a járdán....
Somatom! Az még olyan amit el tudnék képzelni, hogy használok. Kollégának Honda VT1300C van. Hát azzal csak egyenesen. Egyenesen vicc ahogy kanyarodik. Nem érzem még a króm csodák iránt a vágyat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen