Hirdetés
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Boooocsi ha valakit innen küldtem el a pcsbe csak ott más nicken van, totál direkt volt.
Akkor sincs motor alakja! Akkor inkább chopper.Más: 8,5K-ért tudok parkolni őrzöttben havonta, semmi beton semmi aszfalt, sima föld, de majd kapnak sztem a gumik valami térkövet meg meg az oldalsztender. 4 oldalból 2-t meg sem lehet közelíteni, csak nem viszik majd el. NAgyon nem tetszik a nyílt placcos parkolás, ponyvázni meg minden, de ez van.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Ha használtan veszek egy kipufogót akkor mire kell odafigyelni? Újan irreálisan drága.
Kellenek hozzá papírok? E jelzésű az fix és kivehető a db killer. Honnan tudom, hogy az jó? Elég sok sérült karcos, küllemileg lehet ezen segíteni, de ezen túl nekem nem mond semmit. -
félisten
válasz FIREBLADE78 #62664 üzenetére
Zárt vs. felnyithatóról megy az eszmecsere? Jogos, de én a zártat nem tudom elviselni, csak ha autópályán vagyok, esetleg még kora tavasz van és jön béé a hideg.
-
félisten
Hát látom itt sem mennek a szakmai dolgok csak okoskodunk, valaki játssza a főnököt, józsika behódol miegymás, talán majd a másik fórumon kipuf ügyben pl okosabbak népek.
-
félisten
A logikát nem értem, de nem baj. Felkeresel egy kereskedőt és felteszel neki 2 egyszerű kérdést a motorról. Mailben, mivel egy sokadik lehetőség csak, meg 200+ km-es a téma. Első körben 3 napra rá válaszol, nem köszön, lekezelő, a többit személyesen ha akarok valamit. Hát barátom, én ugyan nem utazok 200+km-t, hogy válaszolj. Néha milyen kicsiken múlnak dolgok.
Mintha titok lenne róla az info mailban, talán nyoma marad vagy mi? Meg kérdezem, hogy meg van e még. Mintha nekem tudnom kéne, hogy ha náluk fent vagy egy motor akkor az meg is van. Hát hány van amit már régen eladtak és fent maradt? A logikát nem vágom, nem vonzza, elüldözi a leendő vevőt. Igazából, hogy nem köszönt már kiesett. -
félisten
válasz Topiccsendőr #62977 üzenetére
Újabban te vagy itt a bölcs igazmondó úgy látom. Mert így van valahol.
Csak rosszabb lettem amúgy minden téren. A két véglet között kellene velem bánni, mint az aki elvitte a GS-t. Bár olyantól tudnék motort venni, mármint ahogy a fazon lezavarta a dolgot.
Ennek is meg van az előnye ám, végül talán marad 1. Nem kell sokat gondolkozni rajta.Nem nem küldenél el, mert a végletekig normális lennék veled, ahogy szoktam mindenkivel élőben. Az meg h mit gondolok mind1!
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Üdv! 2013.11. hó elején volt a balesetem. M1-be kerültem utolsó papír szerint amit a GS eladása után kaptam 2015. novemberében. Ez él még jól gondolom? Ezt nem tudom megmondani a kalkulátornak. Nem mind1, hogy ~18k vagy ~12K/ év. Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz polimorf #64105 üzenetére
Aztán hol? Lakotton az igen tempós. 25km 23 perc alatt ment le ma kora kora kora reggel.. 6.2l-t evett be durván, de folyik egy pontosabb mérés. Ezt én nem tudom ilyen ütemben etetni, kicsit finomítani kell a csuklón. 240km után ha nem tankolok megáll. Kicsi a tankom is. Tudom én h meg van az ára ennek, de soha senki nem szólt ilyen falánkságtól, VAGY már megbékélt emberek írtak.
Most úgy mérem mint te. injector lévén nem akarom nullára kijárni, inkább csurig tankol, 100km és rátankol. -
félisten
-
félisten
-
félisten
5,14l / 100km - 99.9-nél gurultam a kúthoz. Rajta ülve töltöttem csurig. 50-50% nyugis nem nyugis.
64km után még csak egy rublika megy le a 6-bol.Gabor! Jó tudni, többet nem nézem, max azt, hogy a rublikák hogyan fogynak el. Amúgy 80%-osak a gumik, DOT 2012 45. Hét.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Bátorkodtam elmenni Visegrádra kicsit megnézni mit a helyzet az úttartással meg döntéssel. A majrécsík sokkal beljebb került, eddig csak az volt, hidegben nem próbálkoztam nagyon, de ég meg föld a GS-hez képest. Mintha az útra lenne tapadva a motor. Nem pattogok, nem ugrál, sokkal jobban veszi az úthibákat. Sokkal jobban lehet terelgetni, a fékek is totál mások. Röviden tömören egy kanyart sokkal tempósabban lehet venni anélkül, hogy attól tartanál, h megcsúszik és a fékek is sokkal megbízhatóbban működnek. A hátsó itt könnyen meg tud csúszni. Az jutott eszembe, hogy ez a motor egy nagyon nagyon megbocsájtó és kezes darab és azt mondom ez így jó lesz. Elég kihívás néha az élet más területe, nem kell még ide is a problem.
A váltó is sokkal kevesebbet dolgozik, mert nagy tartományban dolgoznak a sebességet. 3000-től 9-10000-ig lehet neki húzni. Ezzel a csattogással ami váltáskor van még kezdeni kell valamit, nem emel ki rendesen úgy tűnik. Az 1-es mindenkinek csattanós, a többinek nem kéne ilyennek lenni.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz -Mosquito- #64185 üzenetére
Örülnél mi? Öntöd az olajat a tűzre?
-
félisten
válasz FIREBLADE78 #64313 üzenetére
-
félisten
Itt minden a régi!
-
félisten
válasz StoneBridge #64423 üzenetére
Az a yamaha nagyon szép darab! Olyan futurisztikus, ahogy nekem többen mondták ernőre.
-
félisten
válasz StoneBridge #64425 üzenetére
Igen az a másik amit emlegetnek. Mi lett? Itt les be az ajtón köszöni jól van. Most papírozzák ebben a percben.
-
félisten
Volt a napokban egy baleset ahol a mentőnek nekiment egy robogós. A sorban ott állt pár méterre a balesettől a kollégám, ő is araszolt autóval. Elengedte a robogóst aki elmondása szerint olyan 30-as csorgott a kocsik mellett és nem lépte át a záróvonalat(!!!). A mentő amikor kijött telibe verte és a motor ekkor került a záróvonal rossz oldalára. Csak annyi, hogy a híradóban nem éppen ez volt. Ott még felvétel is volt arról, hogy a robogós a záró másik oldalán a forgalommal szemben jön le a felüljáróról, utalva arra, hogy az a gci motoros hol közlekedik. Ha nem mondja nem is tudom.
3x próbált felállni a motoros, nem sikerült, a mentős mondta neki maradjon a földön jobban jár.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Meg meg, de kit érdekel, hogy hol a motor vége? Közúton 250 meg felfelé? Minek meg miért? Embere válogatja, de a nyomatékot többre tartom, mint, hogy mennyivel megy a vas.
Az tény, hogy az újakban sokkal több a kütyű. Ernőjét most bújom és horror mennyi cucc van benne. Csak a töredékéhez tudok szagolni. -
félisten
M0 üres, Bp üres, Endre üres! Kár h nem lehetett csapatni. Csöppet fagyott.
-
félisten
válasz -Mosquito- #64580 üzenetére
Egy nagyobb pöcs vagy!
Melóba is járni kell gyorsan percek alatt, hogy utána lehessen menni máshova szabadon, nem mindenkinek esik az ölébe a pénz kolléga.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Maradt 1,6l motul olajam a 4l-es flakonból. Mivel nagyon soká lesz az olajcsere az olaj állni fog. Jól lezártam és elég lesz legközelebb egy 1l-es flakon és minden el fog fogyni. Kérdés, hogy hónapokon át jó ha áll a bontott flakon vagy sem.
-
félisten
Mi az oka annak, hogy angol, kanadai stb piacra szánt motoroknak a szelephézag ellenőrzése 24000-enként van megadva, de német és más európai verzióknak pedig "minden 42000km-enként"?
Azok miben mások, hogy ritkábban kell? Mert ez alapján (manual) én most erősen kihagyom, sőt jövőre is.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Topiccsendőr #64759 üzenetére
MAgyar manual akkoriban nem volt hozzá, csak egy általános leírás kawasaki motorokhoz. Az angolban ez szerepel, a neten pedig a felette látható kiegészített rész. Azaz a papír alapú az EU verzióhoz való csak, még a netes PDF mindenre leírja a magáét.
Sőt a netes magyar 2009-es ABS-es manual nem is ír ilyen dolgokat, csak azokat amiket a parasztja maga is meg tud csinálni. Pl téli tárolás stb.
[link]Én most ki fogom hagyni, nem széthajtott. Majd jövőre vagy jövő év végén. 31000nél tartok.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Na ma a motor nem jött velem haza! Ilyen zuhét...
Csak nem piszkálja senki. -
félisten
válasz Something_ #64849 üzenetére
Dunakanyar és környéke! Folyamatosan tolta este 6 - fél 7-ig!
-
félisten
4 éves, puha, tapad mint állat aztán látod! A szerelőhöz érve ez fogadott. Ma reggel induláskor még nem volt baja. Pilot road 3 lesz de nem hiányzott közel 40k plusz költség.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen