Hirdetés
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
azzal a habbal mi lehet a baj, ha öreg?
valószínűleg habosított poliuretán, ami az autók belterében is van. ugyanazt alkalmazzák energialenyelőnek néhány helyen, mint a sisakban. Ha beverte a fejét akkor ezeknek a celláknak egy része összeesett, és nem olyan lesz a lassulása a fejnek azon a néhány centin, mert kikeményedett, nincsenek benne a buborékok, illetve valószínűleg nem nagyobb felületen adja át a nyomást.
De attól, hogy tíz éves, nem hinném hogy baja van.Djuree:
saját magad érdekében cseréld le, ha meg nem akkor te tényleg beverted a fejed. Bazmeg el se hiszem amiket írsz.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #2243 üzenetére
Tényleg szélsőséges
Fel nem foghatom, ki a fenét érdekel, hogy mennyire olcsó motor, amikor teljesen használható. Ez a presztízs hasonlítgatás. Sosem éreztem úgy, hogy egy postás 125 SR el egy szinten lenne. Aki meg így érzi, vegyen Ducatit. Valag lóvéért egy zsákutca motort. Az biztos jobb.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #2268 üzenetére
azért kíváncsi vagyok arra, hogy hogyan combosabb egy sornégynél, ha majdnem ugyanannyit pörög. Egy R6R hez képest biztos alulról "tol" - ha ilyet lehet egy 600asra mondani - dehát na.
Az állítólagosan nagyobb rendelkezésre álló nyomatéknak feljebb kellene tornásznia a lóerőt is, vagy mi a ráknak pörög 14500 at. Na mindegy
szépnek szép.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
zt akkor mivan ha lila? Lc4, száraz karteles, szinte mindig kap olajat, akármilyen szögben van. Meg mi az hogy szét van hajtva? Jön a kék gázra? Dobálja a kettest? Egykeréktől kivan a nyakcsapágy? Netán kitört néhány küllő? Képről látod? Észlelhető dolgok. Amíg nem láttad, nem tudhatod. Biztos kapta, hobbicélra van. Adtak neki.
Ha normálisan cserélte az olajat, akkor nyugodtan lehet tépni.
Buktató? Nincs papírja, fene tudja körözik-e, meg egy igénytelen az egész, ha ránézel. Slick elöl, egy üszök hátul. Ez mindent elmond, a tulaj igényességéről. Ilyenkor mindig szoktak finomságok lenni máshol is. Persze meg kell nézni, meg menni vele, van-e gyíkja. Ha nincs akkor meg vegyél utánfutót, vonohorgot mellé.
De túlzás azt állítani, hogy kifogástalan egy ilyenre, mert ez nagyon relatív errefelé.Egyébként elmondom a nagy titkot.
Tehetős embertől kell járművet venni.
A fiatal takonynak nincs pénze, agya, hogy karban tartson bármit. A proletárnak... Végülis ugyanez a helyzet. Suervizkultúra az a sufniban van.Felhívod telefonon. Az ilyeneknél általában mekegés makogás van. Ilyen: jahigen, jahnem, az most lett felrakva rá, ma vagy tegnap. (olyan igazi arcüregből hangképző orgánummal)
Míg egy igényes embernek választékos szókincse van, nem szarakodik, elmondja mivan, és nem éhes.
Tehát? Idős orvosházaspár, nemdohányzó, telekrejárós lc4-e eladó.
Elemezzük ezt a hirdetést!
Orvos házaspár (burzsoá-teltházas!-karbantartásra van pénz, és jövedelmének elhanyagolható részét képezi egy szakember megfizetése) esetünkben a hatalmas osztálykülönbséget a mi szintünkön jókora vagyonszerzésre tudjuk váltani!
A többi jármű szarRemélem segítettem
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Ezt a véleményt egy kicsit még érlelhetted volna
Felszereltséget nézzünk már, a felnik jókora darabot kiszaggatnak a vételárból, meg kicsit gondolj bele a technológiába, helyezd el azt a mában. Milyen problémákkal kell megbírkózniuk. Mennyi idő állt rendelkezésre eddig. Mennyi fejlesztés áll benne. Szerintem egy prototípusért ez az ár nem éppen elszált. Persze fitymálni lehet, hiszen egy sornégy 400 assal van pariban, de ez elég felületes volt
Nem az alkatrészek száma alapján áraznak. Akkor az összes kétütemű motort is olcsóbban kéne adni
Azt mégis az a dragább mindenhogyan.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #2411 üzenetére
"Első lánckerék 1foggal nagyobbra cserélése annyit számít mintha hátul 3-4 foggal raknál nagyobbat"
ebben az esetben inkább hátul három-négy foggal kisebbet nem?
ha ki tud pörögni 6 ban, akkor nő a végsebesség, egyébként nem biztos. Ha a nyomaték elbír a légellenállással. Ha nem bír, akkor a különbség, hogy alacsonyabb fordulaton fog ugyanúgy megállni, mint a szög, mivel máshol fog a "stabil munkapont" jelentkezni.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz D.Orion #2422 üzenetére
Ne haragudj, de szerintem rém naiv hozzáállás.
Meg szeretnélek kímélni egy 2000 karakteres hsztől, én már szedtem szét darabokra motort, és ez nem így működik.
Nem szeretném szájbarágósan leírni, hogy milyen dolgokat talál az ember ilyen motorokon, micsoda plusszköltségek lehetnek ebből fakadóan, és ezek elmulasztása mennyivel fogja növelni a pénzszórást, hónapok múlva.Csak egy konténeres, modern 50 köbös befecses, 100e forintos műanyagburkolatos robogó gyári (!) szintre visszahozása kb. 200 000 forintot kóstál. És ez az A-tól Z ig felújítás, ami nem megfelelő méretű/illesztésű dolog megy a kukába módszer, semmi bőrőzés, semmi jólesz ezmég, elmegy az még házikókány. (ennek rendszerint meg is van az erdménye, örök élet +2nap)
Esetedben egy restaurálás során legalább a vételár ötszörösével kell rendelkezz, és nagyonsok szabadidővel, szakértelemmel, célszerszámokkal.
Amúgy meg házikókány. ki lehet hozni olcsóbban is, de akkor is az a főtengelycsapágyhézag olyan lesz, a vezérműtengely, meg ugyanannyit fog ütni, mint felújítás előtt, a dugattyú-henger hézag meg ugyanolyan szar lesz, aztán lehet csodálkozni, ha locsolni kell egyre több pénzt rá.
Attól, hogy ezeket nem látod a blokköntvényen, létező problémák, és még millió dolgot tudnék felsorolni. Ha régóta magyarországon van, akkor sokkal roszabb a helyzet.
De ne várj csodát. olcsón nem kapsz jó motort, ezt tessék megérteni.
Dönts belátásod szerint.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Egyébként, tudom nem motorszerelő topic, de a tapasztalataimat leírom, hátha valaki megfogadja.
Elnézést, nem akartam moslék lenni, csak ha utángyártott alkatrészeket keresi valaki a motoron, az eléggé tapasztalathiányra enged következtetni. Ezeknek az öreg motoroknak használat/évek a legfőbb ellensége, nem pedig az utánygyártott alkatrészek, amik nemigen vannak, max robogóban.
Én szoptam eleget, négyütemű meg aztán... egy szögegyszerű, kétütemű ETZ 250es normálisan megcsinálva 160E forint, + amennyibe került a motor (40e) + gumi-fékbetét (50E), szóval az olcsó motor nem olyan olcsó motor általában.Vagy ott vannak az osztálytársaim tapasztalatai. Az egyik vett egy zsír állapotban lévő öreg huszonéves japán sornégy motort, elég jó áron. A karburátor öntvényét a használat miatt kikezdte a tolózár, nem tud rendesen mozogni benne. karbit sehol nem talál hozzá. Ha talál, az ugyanúgy ki van kopva. Most se rendes alapjárat, se normális motorerő. Vákuumcsöveket, gumialkatrészeket le kell cserélni öreg motor révén, mert nem fog rendesen működni. Karbicsonkok elvetemedve, tömítetlenség mindenütt, csak attól, hogy régi, karbi tűszelepek kuka, stb. 200 Eurónál tart, és még nincs vége. Megkímélt, tényleg gyári állapotú motorról van szó, karc nélküli, német 1. tulajdonos, és tényleg vigyázott rá. Áll a garázsban. Namost egy üszökkel mit kezdesz ebben az országban, ahol egy fityinget nem akar rá költeni senki?
A másik osztálytársam büszkén mutatta a Suzuki Katana 400 as sornégy belpiacost, amit 30e forintért vett. Megkérdezte tőlem, hogy én nem vállaltam volna be?
Elgondolkodtam rajta és azt mondtam, hogy nem, mert 30E forintért vettem volna egy valag munkát és legalább 500 000 forint költenivalót. Átnéztük a motorját a suliban. 1es henger odavan, minden, ami gumialkatrész kuka. Minden, ami kopóalkatrész kuka. Futóműnek vége. A motoron minden éppcsak működött, de szétbontani a blokkot, és összecsukni úgy, hogy 1század van hátra a főtengelycsapágy kopási limitjéig... Ki az az igénytelen, aki úgy összerakja? És akkor lehet hozzá veszegetni mindent. pénztemető.Kérdés: kinek mit jelent a jó állapot? Nekem a gyárihoz közeli, nem kopáshatáron lévő alkatrészek a jó állapotúak.
Sokaknak a soha nem cserélt olajú, elkopott csapágyazású villa még jó, hiszen nem görbe!
Na az én jó állapotom, sokkal többe kerül, mint az igénytelen "jó" állapot, és ezt sokan nem értik.
Fehéren-feketén le van írva, mikor kell egy alkatrészt kikukázni. Ezt mindenki máshogy értékeli. Igénytelenségnek nincs teteje, az biztos.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Én is voltam érzelmi alapon vásárló, ezen a legtöbben átesnek szerintem, csak meguntam, hogy akkora áldozatokkal jár az az ésszerűtlen döntés, ami nem hozza vissza azt az energiát, amit belefeccölsz. Főleg amikor olcsóbban ott megy el melletted egy ugyanolyan motor, aminek az idomzata még jobb állapotban is van, na az milyen már?
Gyárthatunk önigazolást, esetleg veregethetjük a saját vállunkat, de a tény akkor is az marad, hogy ez hülyeség. Most jobb a romot a garázsban bámulni, meg kulcsolni hónapokig, és nem motorozni, amikor ezt motor nélkül is meg lehet tenni?
Én nekem ezzel lett nagyon tele a f..szom. Rém idegesítő dologExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #2445 üzenetére
Nem, most éppen locsolom rá a lóvét
telószimering csere porvédővel, fékfolyadékcsere, kiveszem a hátsó gátlót elviszem olajcserére+felújításra, meg átzsírzom a rugóstag csapokat, olajcsere, injektorházpucolás, szelephézagot megnézem, aztán jöhet a következő szezon. Fiatal motor, nincs sok gond veleExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Vettem a Vaterán egy jappppán kuplungkart a tézére (+3km/h ), erre az eladó mit küld nekem reklámnak? hogy motordobozokkal foglalkozik, szép fotókkal illusztrálva.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CUskater #2663 üzenetére
Szerintem ki lehet sakkozni mi a jó, meg mi nem.
Az olajnál véleményem szerint a hidegindításoknál nem csak a benzinnel van baj - ha injektoros a géped, akkor meg elhanyagolható - hanem hogy rántja magához a párát. A mai szintetikus olajak nem annyira hajlamosak savasodásra. Ahhoz hogy az károsítson dolgokat eléggé igénytelennek kell lenni, szerintem előbb fog aszfaltosodni az olaj. A téli beindítgatásnak nem sok értelme van. Benzin, meg a pára, kondenzvíztől elkezdve minden csak ártani tud a dolgoknak. Akkor inkább álljon 4 hónapot, és az első indítás előtt forgassa át az ember alahogy a főtengelyt. De én azt se szoktam, nekem nincs benne vastag olaj, az eljut elég hamar mindenhova. Nem kell túlreagálniExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #2700 üzenetére
bocs, de pont most próbálgattam néhány 125 öst.
egy 4T 125 örül ha 100at megy önerőből, azt is kb 2 év nyélgáz után, vértpisálva. Kamion mögött 115 autópályán, szélárnyékban.
A DT 125 ösön elhalok az unalomtól, az pedig 2T. És jobban megy mint a 4T 125, bár papíron gyengébb. (12 ló)
Bár ez az én véleményem[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #2705 üzenetére
Megnyugtatlak, a tolózár membrán mindig kiszárad
Attól baja nem lesz.
Gyertyákat sem muszáj kiszedni. Hondákon van a vészkapcsoló, amit ha Off ba raksz, akkor tudod tekerni önindítóval, de nem fog beindulni. ezzel fel lehet építeni az olajnyomást, de szerintem túl van lihegve, mert egy nagy szaki mondta, hogy fél év állás után kéne ezt csinálni, hogy a csapágyhoz eljusson az olaj, és ne fusson félszáraz kenéssel.
Amúgyis marad olajfilm ott, és alapjáraton csak a dugattyúk/mozgó alkatrészek surlódásából eredő erőt kell legyőzni, az nem terhelés a csapágynak. Ha nem hallasz sikító hangot beindulás után, ami elhallgat, akkor nem volt félszáraz kenés.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
A jó magyar hozzáállás
Csak az A jogsisoknak a privilégiuma "nagymotor" a többi hajjon meg, ha ennyi lóvét adtam érte.
Több motoros, nagyobb érdekvédelem, több motorrutinos autós, és persze a nagy számok alapján biztos több baleset! De ez benne van.
Szerintem fel tudnak nőni a 12 lóerős feladathoz, hacsak le nem fordul a "nagymotorról" mert elalszik nyélgázon...Ez egy nagyon pozitív dolog. Örülni kéne neki.
Mér megint itt van Captain gyökérarc és szorongatja a pörköltszaftos lelketeket?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Volt ilyen - asszem - Minarelli blokkos Cagiva Cocis nevezetű enduróm (a Derbi, Yamaha, Motohispania, Rieju mind ugyanazzal a blokkal készülnek). Erősnek ne nevezzük, a szocimotoroknál persze szebb/minőségibb, vizhűtésű, membránvezérlés, alattam az 80at ment. Simson is tud ilyet, de azért az tényleg szögegyszerű ehhez képest. Elég sokáig nyüstöltem, mentem egyhuzamban többszáz km ert 12 000 es fordulaton, ragasztottam néhányszor meg a blokkját, egy rossz tömítés miatt, kihűlt aztán ment tovább. Igénytelen jószág, városba nem rossz, de hamar ráun az ember. Megölhetetlenek. 2,4-7 lóerő közöt tmozognak, kb ugyanennyi Nm nyomaték, de azért itt tényleg nem szabad 10 000 alá engedni soha. Úgy meg eszik 4 litert.
Én maradnék a ditech robogónál, de persze az én vagyok[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz geree@bl #2757 üzenetére
bammg szélsőséges példa volt. De látom bele kell menni mégjobban, mert az ázsiaiak is hülyék, hogy a sok csóringer inkább vesz egy 125 öst és azzal közlekedik, ahelyett, hogy autót vásárolna.
elmondom, mi volt futár ismerősömnek az YBR 125 ön 120 000 km alatt szervizköltség az olajon és légszűrőn kívül: utánahúzott a láncon. Még az olajszűrőjét se kell cserélni, mert nem filteres van ezeknek.
Egy féktárcsát nem cserélt, vezérláncot sem, semmit! Nem b.szták meg műszakin, mert a magyar utak agyonvágták a futóművet.
És akkor kérlek, hogy mielőtt te figyelmeztetsz bárkit is hogy számolja össze, számold már először össze te is, mert az nem sikerült.
Veszel egy új autót. tegyük fel 100 000 km ig oké (nagyonjó esetben!). utána lovélocsolás. Nem az a kérdés, hogy lesz-e vagy sem, hanem hogy mikor. Vagy ha azt akarod, hogy ne költs rá semmit, megint venned kell egy újat. az meg megint csak sok pénz bazz.
Nem is értem minek magyarázkodom komolyan. Ha van egy autód akkor át kéne látnod, márcsak az olajcsere miatti költségekből is. Vagy gumi. vagy bármi. fajlagosan drágább az autó. pont.
Vagy nem közlekedsz vele annyit, hogy neked kéne robogó. De a városokban mindenképp jobban jön ki az ember.
Idős orvos házaspárnak telekrejárásra nemjó. Arra ott van a kombájn.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xiaomi Mi Pro 2 + ajándék Xiaomi elektromos pumpa
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- Black & Decker konvektor (2000W)
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen