Hirdetés
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
gp A bejelentéssel együtt egy rövid előzetest is kaptunk a játékhoz.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
A Zéé
addikt
válasz Imilenni #140290 üzenetére
Én A1B-ről mentem 2 éven belül A korlátlanra.
Ha elmúltál 24 akkor egyből a csináld. Ha pedig nem, és nem is idén leszel, akkor is az A2-t.
Még gyakorlott motorosnak is esélytelen 2 óra motorozás után megcsinálni az A1B-t, nem hogy egy rutintalannak...Pttypang
Az durva. Mennyi most egy óra vezetés?[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Imilenni #140295 üzenetére
amivel simán veszélyesebb az ember, mint egy motorral.
Azért a motorost "nehezítették", mert ez az állítás egyszerűen nem igaz. Motoron könnyebben van nagyobb baj, mint autóval.
Egyébként én nem támogatom azt sem, hogy ennyire egyszerű lett a B kategória is. Oda is simán elférne a teljesítmény alapú felmenő rendszer.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Imilenni #140298 üzenetére
Nem feltétlen másnak okoz könnyebben nagyobb bajt a motoros, hanem első sorban magának. De azért az sem lehetlen, hogy a motoros okozzon veszélyhezetet, azért van rá példa nem egy, nem kettő... Én beseggeltem autókba nagyjából 500k km-t, miután átültem nagymotorra is, de az igazából semmit nem számít. A motorral közlekedés nagyon más világ. Itt az élmenyfaktorra gondolok, hanem a közlekedés fizikájára. Nem összehasonlítható a kettő.
Én írtam többször is az új rutinpályáról, mert csináltam ezt is, azt is, azt például olvashattad.bacus
Engem mondjuk mindenhol ki akarták gyorsan szórni a rendszerből, nem vetettek velem felesleges órákat. Maga a bürokratikus rendszer ami lassúvá teszi. De tény, hogy ez lehetne gyorsabb, jobban átgondoltabb.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
Pedig ha végtelen pénzem lenne, tuti, hogy egy Alfa Giulia állna a garázban, kék színben.
Meg egy fehér Maserati GranCabrio... Meg 2-3 Ducati...(+ egy Ford Ranger Raptor utónfutóval, hogy legyen mivel szervizbe vinni őket )
Valamihez azért csak értenek az olaszokJust a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #140586 üzenetére
De neked magasabbra dobja a fejidom a szelet, mint egy idom nélküli motoron, azért az nagyon sokat számít.
A csomagolással amúgy én is bajban vagyok most, lehet, hogy május vége felé tolok egy 3-4 napos horvát kört, de topcase szóba sem jöhet, a hátizsák meg nem az igazi, mert nagyon rángatja a hátamon szél 100-120 felett. A legpraktikusabb, legolcsóbb egy hengerzsák lenne, és elég is lenne, de az meg olyan tróger kinézetre, hogy nincsenek rá szavak.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Predator2 #140668 üzenetére
Én az egész problémakört nem értem...
Azt írtad, hogy nem vagy oda az MT07-ért, és nem is mész sokat vele. Miért nem adod el azt, és veszel annak az árából és amit erre a Hondára szánnál (amibe láthatóan bele vagy szerelmesedve valamiért) egy olyan motort, amit szeretnél is, és nem is ekkora rizikó felülni rá? Szerintem drágábban el tudnád most adni az MT-t, mint amennyiért vetted.2 év alatt 2000 km-t menni még az egy motor is majdnem felesleges, nemhogy a 2...
Szóval szerintem igen. Nagy butaság egy olyan motor mellé amit nem szeretsz venni egy másikat. Helyette oké, de mellé felesleges.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Oppenheimer #140716 üzenetére
Én ilyen nagy ünnepekkor alapból nem is gondolkozok azon, hogy felüljek a motorra. Tele vannak az utak olyan sofőrökkel, akik egy évben 3x veszik elő az autót, meg olyan gyerekekkel, anyukákkal akik mellett az ünnepi hangulatot elfogyasztó apuka okoskodik a jobb1-ről.
Ezek közé véletlenül sem megyek ki motorral.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz vlevi #140769 üzenetére
Semmi ördöngösség nincs benne.
Én az elindulástól fostam nagyon, amikor nagymotorra ültem. Arra autóval is elég nehezen éreztem rá, illetve siheder koromból van olyan emlékem, hogy egykerékre állítottam az MZ-t, mert kis gázzal nem indult, naggyal meg ugrott De aztán amennyire fostam tőle, annyira nem jelentett semmi problémát egyszer sem.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz gonger #141655 üzenetére
Nekem a pünkösdi hétvégére volt tervben, de sajnos külső okok miatt bukott. Most azt nem tudom, hogy még Június első felében próbáljam beerőltetni, vagy várjak szeptember közepéig.
De igen, Karlovacig pálya, utána meg a móka. Én mondjuk Slunj-Karlobag-Senj kört terveztem.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
-
A Zéé
addikt
válasz norbeerto #141678 üzenetére
Hát ha kimondottan a D8 meg a Velebit érdekel, akkor sztem Gospic-ig simán mehettek autópályán trélerrel. Vagy tényleg le a partig, és onnan kalandozni. Az út maga nem rossz előtte sem, mondjuk Slunj-ig szinte végig település van (meg nyáron nagy forgalom). De ha belsőbb a hegyvidék is érdekel, akkor Slunj, vagy a Plitvicei tavaktól lehet indulni szerintem.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz csongi #142191 üzenetére
A Keeway is it van már vagy 20 éve, és még mindig vannak azért komoly minőségbeli gondok. Egy pici ideig nézegettem én is őket, de amikor az 1 éves motornak rozsdásodik a lengőkarja, akkor azért na... De ilyen pl. a Benelli is az egyik fórumozó kollégánál, aminél olyan hibák vannak a 0 km-es motorral, hogy az arcom tépném le, ha ezek velem történnének.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
ezzel sokan vannak így.
Persze, megvan a romantikája a saját építettnek, de milyen áron? Ezt nem tudja kb. senki sem helyesen felmérni. Pláne amikor úgy mennek el a hetek-hónapok, hogy látványos előrelépés sem történik.
Aztán már csak azon kapja magát az ember, hogy elmentek az élvek, ő meg semmit nem csinált mert még mindig csak "csinosítgat", de sehol sem áll.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Oppenheimer #142411 üzenetére
TCX-et is bedobom, mint márka. Az EuroMotornál lehet próbálni őket. Én Alpinestars-t szerettem volna venni, mert azt a márkát ismertem. De puha a talpa is, és az orrában sincs műanyag kapli.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #142521 üzenetére
Ezt sajnos nem csak Herley-sok csinálják...
Engem tavaly a Balatonfelvidéken szorított le majdnem az útról egy motoros, mert bementem a csoportjukba. 80-al ballagtak, én meg még akartam előzni őket, de nem ment egy lépésben. Volt egy szakadás a sorukban, oda mentem be. Hátsó motoros egyből bejött mellém, leszorított, 50-60-ra lassítva, amíg vissza nem előzött a teljes soruk... Nagyon böszmék, és önbíráskodók tudnak lenni az ilyen csoportok sajnos. Persze szerintük ez rendben van.A vezetéstechnikai linkkért pedig köszi! Szinte biztos, hogy el fogok menni Pannónia Ringes kezdő pályázón gondolkozom még, de lehet, hogy az túl nagy falat lenne nekem is, a motornak meg pláne. Nem ilyen pályára való a Duke.
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz LógaGéza #142549 üzenetére
Biztos, hogy én lennék a leginkább gyenge láncszem, ez nem kérdés. A legnagyobb hiányosságom a motorozás terén szerintem az, hogy nem tudom jól felmérni előre a kanyart, és fosok rendesen dönteni, emiatt túllassítok, aztán csak billegek. Emiatt szeretnék egy kezdő pályás tréningre lemenni. Tudom, hogy nem illik ilyent mondani, de az alap vezetéstechnikai tréning nekem valahogy nem adott annyi pluszt, mint vártam tőle.
Csak ahogy a Csendőr úr is mondja, egy kicsit én is tartok attól, hogy az élmény nem lenne az igazi. Hosszú egyenes, nyújtott kanyarok vannak a Pannónia Ringen, amin egy jól lapolható, nagy végsebességre képes sportmotorral nagy élvezet lehet átcsapatni, de egy olyan motorral, aminek 170 körül van a vége (nagy sportmotorokkal simán elmennek 250-260 fölé), full egyenes háttal ülök rajta, és elég rövid az alsó 2-3 fokozat lehet, hogy nem adná ki annyira. Egy Euroring, vagy valami hasonló kisebb pálya lehet, hogy jobb lenne, de azok egyrészt messze vannak, másrészt amiket találtam ott nagyonalap oktatások mind hét közepén (szerda-csütörtök) vannak, ami így nekem egy 3 napos akció lenne.
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz d@vee #142648 üzenetére
Nem tudom, én idén lesz 20 éve, hogy vezetek, 2009-19 közt napi szinten BP-n is, és még most is 2-3 hetene. Szerintem nem gázabb a szitu, mint volt akkor volt. Maximum annyi, hogy több az autó, de Bp-n 2010-11 kivételével mindig sok volt. De a nagyvárosi vezetés az mindig is más világ volt/lesz, oda kell egy fajta szemlélet, előre látás. Az autópálya és az országút szerintem sokat javult. Ott az igazán vad időszakok 2010 előtt voltak.
Inkább azt veszem észre, hogy sokan lettek sokkal érzékenyebbek, és sokan gondolják úgy, hogy mindig nekik van igazuk, még akkor is, ha nem. De ezt meg az internet korszak hozta, és sok más helyen így van.bacus
na igen... vidéki város/falu sokszor rosszabb, kevésbé kiszámítható, mint a nagyváros.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
nem lehetne ezt a parttalan vitát lassan abbahagyni?
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz macilaci78 #142943 üzenetére
Ez érdekes kérdés valóban. Nekem gyári bukócső van, és gyári led indexek, de ezek szerint ez is cinkes lehet...
Még a régebbi autómon voltak céges feliratok, 2x is azokkal műszakizott, majd a 3. alkalommal kitalálták, hogy ezt bizony be kell jegyeztetni a forgalmiba! Adtak egy papírt, hogy ezt elszámítva minden oké, nekem be kellett menni az Ocsmányirodába, ahol pár ezer forint (már nem emlékszem mennyi) befizetése után a néni beírta kézzel, hogy "barna és vörös színű, XYZ. Kft. feliratokkal ellátva", majd beírta a vizsgaállomáson kapott papírról új érvényességet. Persze a következő műszakin az már nem volt baj, hogy a feliratok lekerültek róla...
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #142494 üzenetére
Na, befizettem én is, a 2-es csoportban leszek. Jön még valaki?
Fehér ULG rendszámú Tyúkkal leszek[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
Megvolt a HUMDA tréning, ismét vegyes élményekkel.
Kis sebességű feladatok nem adnak élményt, vagy bármilyen plusz tudást (szerintem), illetve a Duke nem is erre való. Tök jópofa dolog felemelt bal kézzel, állva szlalomozni, de nem egy olyan motorral, ami nem tud alapjáraton/kis gázzal gurulni Ha még kicsit több gázt adok, akkor meg túl gyors a pályához...Nagyobb sebességű elemek tetszettek. Mentünk szerpentin pályán, amikor nem tartottak fel a csoporttársak, akkor nagyot mentünk a felvezetővel, az nagyon adta, jó aszfalt, jó kanyarok... Imádtam, csak nagyon rövid volt a 20 perc... Szóval tényleg valami kezdő pályás tréningre kellene elmennem.
Viszont ha jól hallottam ez volt az utolsó HUMDA event, mert elzárják az állami pénzcsapot, ami szomorú dolog.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #143036 üzenetére
Azért vannak elgondolkodtató dolgok abban, amit írsz...
Az első feladatban kéztszer dőltem el... Állóra fékezni, majd lábletétel nélkül azonnal elindulni.
Itt mondjuk pont leszartam, ha nagyon el akartam billenni, leraktam a lábam. Te miért nem így tettél? Vagy ennek ellenére is eldőltél, és nem tudtad megtartani magad? Mert akkor lehet, hogy a motor mérete/súlya nem megfelelő neked. Nálunk volt egy srác, akinek mondták, hogy lehet, hogy kicsit alacsonyabb/könnyebb motort kellene választania, mert küszködik csak vele.A szlalomozás szerintem jól ment, az már relatív megvan a 3 HUMDA képzés után.
Ezt azért furcsállom, mert minket rutin vizsgára se engedték addig, amíg a szlalomozások nem ment stabilan. Se Pesten, se Zeg-en. Aztán lehet, hogy emiatt érzem azt, hogy ezek a szlalomozós feladatok csak untatnak, mert szerencsés voltam, és többet kaptam a jogsi alatt, mint a nagy átlag.A mozgásom bizonytalan és rohadt darabos, a nézőpontom kb a jó ellenkezője, pedig ahova nézek, oda látok, nem tudok két ívet úgy összefűzni, ne rángassak bele, stb...
Én is így vélekedtem magamról, simán a motoros társadalom alsó felébe pozicionáltam magam...De amennyire elnézegettem a csoporttársakat a feladatok során, azt kell mondjam, hogy nagyon sokan nálam sokkal darabosabban, nagyon bizonytalanul terelgetik a vasukat. Ez azért nekem legalább fura a jogosítványszerzés során felszedett "tudásom" és tapasztalatom alapján.
Vagy az van, hogy már ott is szar képzést kap az átlag motoros, ami ijesztő kicsit, vagy kapcsolódva a tegnapi-mai topikvita témájához: nagyon sokan a tudásukhoz, fizikumukhoz képest túl nagy méretű, tömegű/túl erős motoron ülnek.
Én a közepes csoportba kértem magam a szerpentinen, és szerintem az utolsó felvezető mögötti köröm volt egyedül olyan, ahol kicsit már erőltettük, de még azt sem éreztem parának. Szépen fel volt építve az a rész, amikor én voltam elől, mindig egy kicsit gyorsabban mentünk. Viszont azt egyáltalán nem tudom mikor mennyivel mentünk, egyszer se néztem le az órára (szintén rutinpályán kellett úgy mennünk, hogy letakarták a műszerfalat, hogy menet közben ne azt Nézegess ük, nem szabad) De tényleg már az első kör első kanyarja után elhagytuk a csapat többi tagját, mert bevallottan féltek a tempótól. Pedig ott aztán tényleg nem volt mitől.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz neutron23 #143562 üzenetére
Szerintem a szivacs dugó szar. Bárhol, bármikor. Mindig is utáltam.
Az Alpine füldugó viszont jó! Kényelmes, nem nyomja a fülem 10 perc után, és ha jól a helyén van, kiesni sem akar. Bár nem a motoros van jelenleg, de ha a mostani tönkremegy, olyant veszek helyette. PartyPlug van most, lassan már kezd látszani rajta a kor így 5 év után.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz csongi #143571 üzenetére
A pontos fizikáját nem tudom, gondolom a kiálló szilikon pöcök az, ami felveszi-tompítja a rezgéseket, aztán annak az anyaga-lyuk átmérője függvényében változik a csillapítás mértéke.
Én anno azért vettem, mert volt egy olyan időszak munka közben, amikor több zajos gép volt viszonylag zárt térben, és nagyon bántotta a fülem, ugyanakkor muszáj folyton szabadnak is lennie a fülemnek, mert telefonálni meg folyton kell. Beraktam reggel, a zavaró hangokból nagyon sokat tompított, de tudtam telefonálni, beszélni is. Utána 1-2 évig nem is használtam, aztán a motorozáshoz újra elővettem. A szélzajból (és a furcsa zörzésekből)nagyon sokat tompít.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
-
A Zéé
addikt
válasz neutron23 #143835 üzenetére
én a hangyasavas tisztítót olvastam. Vettem a DM-ben asszem ilyent, mert ronda sárga volt. Elég jó eredménnyel sikerült lesuvickolni. A kimondottan kipufogó tisztítóban is az van elvileg.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz DJGABI #143932 üzenetére
no para, az első alkalommal szerintem mindenki kínlódik.
Nekünk úgy tanították, hogy stabil gáz+hátsó fék. Stabil gázt úgy tudsz adni, hogy a markolatot kinn fogod a kormányvégsúlynál úgy, hogy a kisujjad már azon van. Ez azért fontos, mert így kisebb eséllyel rángatsz bele a gázba menet közben. Megkeresed azt a gázállást, ahol ilyen 14-15 km/h környékével megy a motor egyesben, és ott tartod meg. Innen pedig mehet finoman a hátsó fék. Ha nem engeded el a gázt, nagyjából 8-9 km/h-ig vissza lehet fékezni a motort a hátsó fékkel úgy, hogy nem kezd el dadogni. ER-6n-en tanultam én is, valóban egy tohonya dög, nehezen akar fordulni, de ha ráérzel arra, hogy mennyire kell lefelé tolni a motort alattad, akkor menni fog. Illetve ha egy kicsit kiülsz a döntés irányával ellentétesen még lejjeb tudod tolni, sokkal szűkebben fog kanyarodni.
Nagyon fontos, hogy bízz a motorban, hogy nem kezd el ugrálni alattad. Ez 8-9 km/h meg már bőven jó lesz majd a körözéshez. ER-6n legalábbis tudja. Az én 690-es egyhengeresem 20 alatt mint a bakkecske...
Mi pl. addig nem kezdhettük meg a rendes rutinpályát, amíg nem ment stabilan az 5-6 kör mindkét irányba, volt erre külön terület. Asszem én a 3. alkalommal mentem föl úgy egyáltalán a tényleges pályára.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz macilaci78 #143965 üzenetére
"Sajnos van különbség a vizsgára felkészítés és a motorozásra felkészítés között."
bizony... Öcsém ugyanakkor, de másik suliban csinálta a jogsit mint én, mert a barátnője oda akart menni. Na ott a túlélésre játszottak. Csúsztatott kuplung, összevissza fékezés, mindent mondtak nekik, hogyan tudják megoldani a vizsgát, míg nálunk azért tolták azt a részét is, hogy értsük, hogy mi miért történik, ne csak megoldjuk valahogy.
Azt a körözést pl. gyakoroltuk egyszer külön együtt, hát nekik semmit nem mondtak azokból, amiket nekünk. Ilyen szempontból én jó helyre kerültem, de se a Pesti, se az Egerszegi iskolára nem lehet panaszom, mert ezeket amiket az alap tréningeken oktatnak, mi mind tudatosan gyakoroltuk, már a rutinpályán is. Az más kérdés, hogy ettől még ugyanúgy nem tudok a saját mércém szerint jól motorozni, de azért látom testközelből is, hogy milyen sokan vannak még nálam is jóval alacsonyabb szinten, akiknek a meglepetés erejével hat, hogy kuplungolás nélkül meg lehet csinálni pl. a rutinos a szlalompályákat.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz yodamastah #144007 üzenetére
Miért, egy ilyen kategóriájú motor tudásának hány ember van a közelében? Az a pár tucat, akik a VB-n mennek, meg még 2x 3x ennyi "amatőr", meg visszavonult versenyző aztán szerintem ennyi.
És őszintén szólva, ha bármikor az életben lenne pénzem ilyenekre, én is egy V4-es Ducatival pályáznék, és pont leszarnám, hogy ki mivel előz meg, mert tudom, hogy úgyis én ülök a legdögösebb gépen!Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz JoinR #144093 üzenetére
Szerintem nincs benne a pakliban, ilyent nem lenne szabad hibáznia senkinek sem. Nem akarok álszent lenni, én sem tartok be mindig minden szabályt, mert nem lehet. De az ilyen kerszteződésekben, pláne takarásból mindig különösen figyelni kell szerintem. Én legalábbis ilyen buszok, kamioknok mögött mindig attól fosok, hogy valaki nem vesz észre, és kilöki alólam a motort.
Ez egy nagyon hülye manőver volt a pilótától, ami egy teljesen elkerülhető balesetet okozott, szóval nem árt ha pörög rajta egy kicsit.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #144102 üzenetére
Ez az útvonal sokkal érdekesebb. Amit te raktál össze, az baromi unalmas. Km-t gyűjteni jó, de kalandozni, nézelődni nem.
Veszprém felől lehet opció a 73-as Füredre, onnan Balatonszőlős-Pécsely-Vászoly-Zánka. Onnan a Káli medence végig látványos, és egész jó minőségű útvonal. Aztán Tapolcától Pinggau-ig igazából csak utazás, de ott az 54-es Pinggau és Aspang közt egész jó is, széles is, lehet döntögetni is. Aztán Aspang felől el lehet indulni vissza, vagy ha bírja a segg, akkor lehet menni még északnyugatra Gloggnitz felé Kirchbergen át, az is látványos. Itt at út nem túl széles, de jó minőségű, a forgalom sem nagy.
De ha elindultok visszafelé, amerre az útvonaltervező visz, az se rossz. Aztán Lékáig megint csak utazás, onnan meg indul az Írottkő. 3x 4x végig lehet csapatni rajtaszerk: jah, most néztem, hogy Szhely az indulás. Akkor is ugyanerre mennék, csak fordítva
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #144122 üzenetére
Arrafelé már nagyon régen jártam autóval is, motorral meg még sosem. Csesznek-Zirc szakasz az egyik ilyen klasszikus motorozós, illetve a Zirc-Bakonybél-Pápa útvonal lett elvileg felújítva nemrég, de hogy teljesen vagy csak részben, azt nem tudom.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Harcipocok84 #144715 üzenetére
egyrészt ahogy mondják, hozzá kell edződni, másrészt lehet, hogy hülyeségnek hangzik, de nem mindegy milyen alsógatya van rajtad.
Én abból is vettem jól szellőző technikait, ami ráfeszül a testedre, nem gyűrődik össze, és sokkal kevésbé alakulnak ki olyan részek, amin gyűrődik valami anyag, vagy a nedvesség miatt bepállik. Korábban 2-3 óra után kezdtem érezni, hogy kényelmetlen ülni a nyeregben, de egy ilyen alsó tök sokat segített, én se gondoltam volna.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
elcsavarogram otthonról:
Ezt a kora őszi D8-as utat receptre kellene felírni!Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz vendingo #144745 üzenetére
125-össel azért már kihívás lenne!
Nem is itt helyben, csak míg ideérsz. Nekem Senj 330 km Zalaegerszegről, de az is majdnem 5 óra lett. Pedig Karlovacig pályán jöttem 130-140-el.KrenAtesz
Igen, mi tavaly jöttünk ott az A1 autópálya helyett, az is pazar vidék. De ez tényleg brutál adja. Nincs hatalmas tempó 60-90 között veszem a kanyarok túlnyomó többségét, de tök jó ívek vannak, szinte kanyar kanyar után, forgalom is alig van nyárhoz képest, az út is szinte végig hibátlan, és hát a panoráma...Just a simple Lineman...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Xbox Series X|S
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
- Az a csodálatos EDID
- Honda topik
- Milyen mosógépet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen