- iPhone topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Apple Watch
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Összeült a Samsung, a Meta, a Qualcomm és az Amazon, az AI is téma volt
it A Samsung elnöke két hétre látogatott az USA-ba. Járt már Mark Zuckerberg házában, de a Qualcomm és az Amazon vezetőivel is egyeztetett.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
"amely a valaha gyártott 450 cm3-es crossmotorok között a legsikeresebbek egyikévé tette."
Le is írta amit én is mondtam neked.
450-es kategóriában szerintem egy kalap szinte az összes márka, minimális eltérésekkel.Ezekből szoktak utcára, pályára, átalakításokkal SM gépeket csinálni.
Amikről én beszéltem azok gyárilag kiadott SM gépek, mint a Husaberg FS650, vagy Husqi SMR570, SMC690R stb...."Egy-két olajcsepp kíséretében, dehát ez tényleg már-már üzemszerű.."
Sosem tapasztaltam olajfolyásokat, meg mások LC4 gépén sem akik karban is tartották őket.
Teljesen mindegy milyen típusú, márkájú géped van, egy kaptafa ha nem figyelsz oda rá.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
Ebből arra lehet következtetni hogy vagy úgy használták ahogy nem kellene vagy szartak rendesen szervizelni, olajat cserélni stb........
Mindent meg lehet ölni 1000 kilométer alatt is, elég hozzá egy hülye gazda.A régebbi SC625 és társai is elmentek normál karbantartás mellett dugattyúcseréig 30000-40000 km között, hajtókart meg 60 környékén kellett cserélni bennük.
Az újabb modellek pedig még strapabíróbbak.Aztán pedig hogy valójában ennyi van e benne, ugye, mennyire lehet megbízni valakiben.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz hroberto #106569 üzenetére
Nagyon drága?
Gyerekek, azért ha valaki megtud venni 1.5 milliós motort nem az olajon spóroljon már.
Most az ELF és a Motorex között van 1000-1500 Ft-os különbség, nem véletlen hogy a KTM/Husqvarna Motorexet használ.
Együtt fejlesztik őket a márkákkal, a legjobb hozzájuk.
Ezt a programot használjátok!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
2008-ban Tatabányára hordtam szervizbe a 2005 KTM SMC 625-öt.
Én itthon Castrol Racing 10W40 olajat tettem bele, nagyon nem volt jó a váltónak, nehezen vette az üreset, hangos volt tőle a blokk, cseréltünk benne olajat, Motorex 10W40-et ugyan azokkal a specifikációkkal.
Könnyű volt üresbe tenni, halkabb volt tőle a blokk, szóval hogy ugyan olyan mindegyik olaj ez sem állja meg a helyét.
Azóta én csak azt teszem bele amit előír a gyár neki, nem próbálgatok másik olajat hozzá.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz etnies #106584 üzenetére
Elsődleges funkciója az egymással érintkező fém felületek elválasztása, a kopás és a súrlódási veszteség minimalizálása, ezáltal az élettartam növelés és a fogyasztás/emisszió csökkentése. Legalább ennyire fontos a hő elvezetése és a motor belsejének tisztán tartása, ugyanis felszívja, lebegésben tartja a bekerült, illetve a használat során a motorban keletkező – jellemzően mikroszkopikus – szennyeződéseket.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Vasárnap ha az idő és a teendők is megengedik akkor újabb körre megyünk, kinek lenne kedve csatlakozni pár órás motorozásra?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #106639 üzenetére
Holnapra nyugaton már nem igazán mond esdőt, felszakadozik a felhőzet ezt mondták most az esti időjárás jelentésben.
Lehet érdemesebb lenne inkább errefelé indulnod.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #106641 üzenetére
Mondanám Cseszneket, akkor Bakonycsernye-Súr-Ácsteszér-Bakonyszombathely, onnan irány Pápa, Pápáról visszafelé 83 Veszprém irányába, majd a 8-as úton Márkóig, Márkótól-Hárskút-Lókút, Lókút után Zirc.
Zircről-Dudar-Szápár, Szápárnál jobbra Várpalotára, Palotáról vissza Székesfehérvárnak.
Ez jó kis kör, gyönyörű vidékekkel, Hárskútnál olyan kilátásban lesz részed hogy érdemes megállni és megörökíteni, csodálatos vidék.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #106642 üzenetére
Egyébként soha nem gondoltam volna, h annyi "gyenge a DR-Z" komment után megfelelő áttétellel, némi okosítással ilyen durva lesz. Komolyan mondom néha már sok az ereje földútra. Nyilván, tépem a száját, de próbálok nyomatékból menni itt is, de amint hagyom kicsit kiforogni, bszki.. belindul a pokol.
Abba bele se gondolok, h 20-30kg-val könnyebb motor, 60 lóval mit csinál...Ugyan annyi kilóval a 60 lovas motor is hatalmas különbség lenne, sokszor becsúszna a csoki!
De egyet ne felejts el a súly nem csak hátrány, stabilitást is ad is az homokos, sáros talajon.
És nem akar mindig elszállni mint a 110-120 kg közti versenygépek, viszont tol mint a barom, mégsem kell attól félned hogy felszáll mint egy SX525, CRF450R srb....
Azok sem erősebbek mint egy 600-625 nem üzemórás kategória csak könnyebbek.
Az a lényeg hogy urald a gépet és ne fordítva legyen az.
Ezért utáltam az RXV550-et, ott csak utas voltam, kezelhetetlenül ment, csak egyenesben volt vele állat menni.
Sok gépet próbáltam már enduróból, igazából a szűk, fűzőgetős részeken érezni jobban a motorok közti súlyt, persze itt most a 20 kg közti különbségekről beszélek.baboss: nincs mit, nem bánod meg ha arra mész!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #106651 üzenetére
Hidd el Pápán a Gólyafészek nagyon tetszene, de ha Veszprémvarsányban esztek ott a Korona Vendéglő, finom az étel, Zirc után Bakonybél irányába a Kemencés étterem, érdemes oda is elmenni.De ha már arra jártok Bakonybél és utána csodálatos vidéken járhattok.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Tegnap mi is sikeresen lenyomtunk 130 kilomètert, megjàrtuk a Bakony egy rèszèt, olyan katlanba mentünk le hogy az màr hujjuj. Voltunk homokbànyàba, endurópàlyàn, meg a franc se tudja merre.Megmàsztunk komoly oldalakat is, volt olyan amire azt mondtam, köszönöm inkàbb kihagyom.Siratòfal ahol gyalog is csak kapaszkodva lehetne felmenni.Itt kint volt egy 8 fõbõl àllò enduròs csapat, õk pròbàlkoztak a megmàszàsàval, több, kevesebb sikerrel.Talàlkoztunk hatalmas szarvascsordàkkal, vaddisznòval ès kicsinyeivel, ott hirtelen mi sem tudtuk ki van jobban besz.rva. Eszmèletlen jó volt, ide màskor is elmegyek, ezek màr komolyabb terepek, meredek kapatòkkal, szuper utakkal, ösvènyekkel.Folyamatos vigyor a bukò alatt, annyira élvezetes volt, voltak necces szituàciòk is, de szuper volt.Sajnos hamarabb jöttünk haza, egyik havernak kuplungbovden megadta magàt.Hazafelè màsik cimboràm eldobta a vasat, ràadàsul jól meg is ütötte magàt, remèlem semmi komolyabb nem lesz vele.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Horvi #106691 üzenetére
Nehéz dolgod is lenne!
Kegyetlen, volt egy 13 éves srác 300 2T KTM-el ő simán felment rajta, meg többen is, egy srác a Tenere 500-al eljutott a háromnegyedéig.
De itt nagyon nagyot lehet esni ha hibázol, igazából én sem magamat féltettem hanem a motort, mert ha visszaesik szarrá töröm.
Annyit meg nem ér meg nekem, szeretném sokáig használni ilyen túrákra.
A homokbányában is csalókák voltak a feljárók, volt amelyik függőleges volt a tetején, arra felkapaszkodtam, fel is dobta a levegőbe.
Ami nekem igazán tetszett ha már pálya, az az enduró pálya volt, hegyoldalba szűk visszafordítókkal, lejtmenetben, áhh......Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #106702 üzenetére
Túrázni egyértelműen a CBF1000F, nagyon kényelmes üléspozíció, lábtartás, kéztartás.
Hosszabb utakra ez kell, a VFR sportosabb üléspozícióval rendelkezik, számomra ez nem olyan kényelmes mint a CBF.
A CBF-en az utasnak is kényelmez az ülése.
Az hogy az 1000 motor jellegtelen ez nem igaz, pont hogy olyan gőzmozdony érzést kelt, már 2000 fordulatról jól húz, finoman jár, rezonanciamentes, így a rezonancia nem fog zavarni több száz kilométer után.
Mindenképpen az 1000 választanám.VFR800 teszt
CBF1000F teszt
CBF1000F teszthroberto Erdész milyen jogon csesztethetne ha nem vagyok magánterületen és az utakat használom.Semmi köze hozzá mit keresek ott, ha kötekedni akar még jól el is küldöm a p.c.á.a!
Oda is úton mentünk ahol a képek vannak, itt nincs természetvédelmi terület amire nem lehet rámenni, legalábbis mi még nem találkoztunk olyannal.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Ferdzsoo #106705 üzenetére
Akkor nem vagyunk egyformák, aki hátfájós neki az egyenes hát a jobb, az előredőlősebb pozíció nem kedvező.
Én ezért nem is tudok előredőlős géppel sokat menni, pont ezért jobb nekem a CBF ülés, láb, kormány háromszöge.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Ferdzsoo #106715 üzenetére
Túrázásra vagy kanyarvadászatra viszont alkalmatlan. Mondom ezt úgy hogy volt egy cbf-em.
User error!
Igaz hogy haverral néha 400-500 kilométeres túrákat szokunk együtt lenyomni.
Cseszneken is szépen, tempósan lehet vele menni, jól lehet dönteni.
Biztos azért mert annyira szar!
Azt hogy te erre képtelen voltál vele, az nem azt jelenti hogy a motor a hibás, már bocs![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #106717 üzenetére
Jézusom, hagyjatok már, a régi karbis SV650-nek szar volta futóműve a CBF-hez képest azt mégis jól lehetett vele Cseszneken is.
Akkor most arra mit mondana egyenesben sem lehet vele motorozni!
Ő nem feszegeti úgy a határait, nem merte, mint én tettem egy szarabb futóművű géppel.
Bakonybél fele ahol szar az út minősége is mégis lehetett jókat menni, döntögetni mindegyikkel.
Persze lehet nem VFR de azért leszólni sem kellene, főleg nem ilyet állítani róla.
Kuti László cimborámat tudnám ajánlani mit lehet menni kanyargós részen egy gyári CBF-el, azt lehet pislogni hogy milyen gyorsan lehet kanyarvadászkodni vele.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #106721 üzenetére
Valójában enduró stílust szeretnél, olyan amivel eltudsz menni könnyen terepeken is mint a Hondával?
De túrákra is alkalmas legyen, súlyra max 150 kg-ig?
Mellette pedig nem legyen túl drága.
Ha ilyen gépet keresel akkor a TTR250 is jó választás lehet.A másik gép ami nagyobb cm3 az az XR600R
Egyáltalán nem nehéz, vele közúton is simán autópályatempót lehet menni.
Terepen is nagyon jó!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #106770 üzenetére
Robogóban?
450-500 cm3 robogó akkora mint a Afrikád, pl: Kymico Xciting 500.
Elférni úgy gondolom simán elfogysz rajta, ezek nagy hajók, városban nem egyszerű használni őket.
Rossz minőségű úton az úthibákat a kis kerekek végett jobban érzed rajta.
De hogy ezeket is féltenéd abban is biztos vagyok, mert nagyon gusztusos kinézetű motorok, élőben nagyon tetszett nekem is.
Vennék magamnak, de inkább hosszabb utakra lenne, a kényelmük állati jó.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #106854 üzenetére
Túrázni 2 személlyel, hosszú távon, felpakolva?
Ajánlanám figyelmedbe a Yamaha FZS1000-et, minden igényedet ki fogja elégíteni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #106891 üzenetére
HSM egy àlomvilàgban èl, nem tudom honnan vesz ennyi sz@rsàgot, az èvek alatt kèpezte magàt?Minden esetre jól sikerült neki, elvan a maga kis vilàgàban.SV650, VTR1000, FZS1000, több SM tulajakènt, szàmtalan motor tesztvezetèsèvel a hàtam mögött van nèmi ràlàtàsom melyik motor milyen, bàrmely tartomànyban.Valòs körülmènyek között nem lexikonok, szàmok alapjàn.Egy SV650 kategòriatàrsa a CBF600N, nàla igen, tènyleg nyomatèkkosabb, rugalmasabb kb 120-140-es tempóig.Ezt is tapasztalat nem fotelfizika.De hogy a 650-et hasonlìtani egy 1000 gèphez, lehet az sor4 vagy bàrmi, ès megpròbàlni meggyõzni màsokat arròl hogy a 650 rugalmasabb bàrmely tartomànyban, na ehhez kell kuràzsi.Mèg jò hogy volt mindegyik, ìgy tudom hogy az SV650 addig tart lèpèst a nagyokkal amìg 1-esben kiengeded a kuplungot.Ahogy ìrod is, igen egy nagy cm3 SM pl: KTM SMC 660 ami bõ 50 kg-al könyebb mint egy SV õ valòban rugalmasabb mint a legtöbb motor.De csak is bizonyos tartomànyokon belül.De az nem SV650 kategòria, amikor cimbivel cserèltünk jesszus az SV elromlott, nem megy az egyik henger?Aztàn egy jòl belõtt 150 lovas FZS1000 alul is olyat tol 6.ban 50-rõl a 650 V2 3.-ban nem tud lèpèsttartani, ja ès ez nem dynopad eredmèny, valós szituàciò.Szòval neki nagyon sokat kellene valòs körülmènyek között motorozni, nem elmèlkedni, mert nagyon nincs szinkronban a kettõ.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Aki esetleg endurózik, 2 hét múlva vasárnap szeretnénk megint egy hasonlót gurulni mint múlthét vasárnap tettük.
Ha lenne kedvetek csatlakozni akkor megbeszélnénk mikor és hol találkoznánk.
Szendvicset, vizet mindenki hozzon magával, főleg vizet!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #106906 üzenetére
Halihó!
Neked esetleg 2 hét múlva vasárnap egy enduróstúra?
Ha összejönne akkor Kisbéren találkoznánk azt onnan indulunk, itt lesznek hegyek, feljárók amiket hiányolsz Győr környezetében.
Garantálom a tátott szájas motorozást![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #106910 üzenetére
Én úgy is gondoltam hogy utánfutóval lehozod Kisbérre, mi viszont odáig is elgurulunk a gépekkel
Megfájdulna a szívecském ha fel tőrné a seggecskédet a kemény üléskéd!
Bűntudatom lenne hogy este csak a hasacskádon tudnál alukálni!Terepezéshez az az áttétel kell amit rátettél a gépre, a lényeg hogy minden sebességet ki tudjál használni.
Az sem jó ha az 5 sebességes motorodnak csak az első 3 sebességét használod, mert olyan hosszú az áttételezése.
Mindig a terepviszonyoknak megfelelő áttételezést érdemes rátenni, átlagosan 120-130 között legyen a vége.
Nagyjából ezt a sebességet produkáló áttétel a legjobb.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Szerintetek a Wexxtor, Banshan stb.. 250 cm3 quadok milyenek lehetnek, tanulni jobb lenne hasznàltban mint egy KXD 125 cm3 új quad?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #106949 üzenetére
Természetesen nem tudom milyenek, nem volt még tapasztalatom velük.
Az az igazság hogy nem tudom mit lenne érdemes venni nekik, csak szeretném őket megtanítani az alapokra.
Azért azt se hiszem el hogy 1 milliónál kezdődne egy valamirevaló gyerekquad.
Ezek a 250 inkább nekik valók mint felnőtteknek, de ha megbízhatóságra szarok akkor inkább hagyom.
De nem azzal van itt a baj hogy 200-250 ezerbe kerülnek, mert motorból is lehet jót kifogni annyiért, nem egy ismerősöm ennyiért vett endurót és elvan vele.
Csak azok Japán motorok, nem Kínai quadok, aztán lehet várok még az egésszel és inkább fognak kapni egy endurót.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Sátán44 #106975 üzenetére
Nem te vagy az egyetlen aki így járt használt motorral, nekem is volt legalább 3 gépem aminél ugyan ez jött elő, olajcserekor nem lehetett meghúzni a csavart.
Ki lett fúrva, menetfúrás, helikol bele, örökös marad mindegyik.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz vlevi #106978 üzenetére
Helikolból is lehet venni silány minőségűt, sajnos ha az előző tulaj olyat vett bele és azzal oldotta meg akkor ugyan úgy semmit nem ér, én is jártam már így.
Tettünk bele jó minőségűt és azzal nincs baj, meg is látszik az árukon melyik a gagyi és melyik a jó minőség.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Sajnos mi is ebben a cipőben járunk, 87 éves papi, aki nem lát nem hall, de ő még vezet és jövőre is meg akarja hosszabbíttatni.
Mondtuk neki hogy szólunk az orvosnak ne engedje, közveszélyes, akkor ő megy másikhoz majd ott megkapja ha fizet neki.
Nem érti meg hogy nem alkalmas vezetésre.
Az is baj ha magát összetöri de a legnagyobb baj ha magával visz másokat.
Már nem tudjuk mit kezdjünk vele, sajnos mintha a falnak mondanánk.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #107165 üzenetére
Ez piskóta!
Megyeget, de azért nem dobom el magam tőle, igazából erre bármi képes 400+ cm3-től, hogy ilyen úton ilyen tempót tudjon.
Szoktam én is így menni ha elgurul a gyógyszer de, csak olyan helyen amit ismerek is nehogy meglepetés érjen.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #107168 üzenetére
Ahhoz nem kell annak lennem hogy tövig húzzam a gázt egyenes úton.Mert itt annyi történt, kell hozzá egy motor ami megy is.Ezt rajta kívül millióan megcsinálják.Nem kell hozzá profinak lenni.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #107223 üzenetére
Ennél jobban már tényleg nem tudom összesarazni.
Nem is saras!
Majd ha forróság lesz örülsz ha találsz egy pocsolyát amibe belemehetsz, lefogod sz@arni milyen lesz a motor.
Csak valami lehűtsön egy kicsikét, nem lehet jobban?
Add oda nekem egy körre![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #107230 üzenetére
Valszeg a sok tócsa lemosta.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Moleman #107235 üzenetére
Ha nem szereted hogy forog egy motor akkor minél nagyobb cm3 gépeket nézzél.
Egy 1200-1400 cm3 motor mondjuk GSX1400 100-nál 2800 környékén forog, vagy ha choppert néznél, azok sem a fordulatról híresek.
Egy 600-650 cm motor száznál átlagosan 4000 fordulatnál van.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #107248 üzenetére
Meséld el mi bántja a kis szívedet!
Gyere el velünk jövőhéten, hidd el nem bánod meg.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #107383 üzenetére
Majd ha a DRZ-t látjuk így!
Holnap kiderül milyen a terep, beiktatok egy reggeltől estik terjedő dual-sportot!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Hazaértem én is mai off-roadról, iszonyú kemény volt a terep, végre nem volt por, igaz száraz szakasz sem!
Kérem szépen volt itt minden, estem-keltem, visszacsúsztam, beragadtam, visszafele ahogy csúsztunk a hegyről fához szorított a gép, stb......
Nagyon elfáradtunk a végére, most nem lehetett egy kicsikét sem lazítani mert megbüntetett.
Kevés olyan szakasz volt ami nem csúszott, nem állt vízben, nem volt tiszta sár.
Hazafelé nekem is lemosta a víz a nagyobb részét de, így is marad rajta![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó