- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- DIGI Mobil
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a Lost Records: Bloom & Rage
gp A Don't Nod legújabb kalandjáték valamikor az év folyamán érkezik PC-re és konzolokra.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
ph Az eredeti VSA-100 lapkára épülő megoldást két hobbista fejleszti, és úgy fest, hogy hamarosan révbe érnek.
-
Mobilarena
Mobil flottát, de milyet?
Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.
Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!
Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.04.18.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.
A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zuglólakó
csendes tag
Szia, a dolog több sebből vérzik. Először is, ha emelni akarnak, arról előre kell tájékoztatni az ügyfeleket, nem pedig a már érintett tárgyhóban. Ha a szeptemberi számlán már érvényesíteni akarja az emelést arról már jóval korábban kellett volna értesíteni, és akkor még időben eldöntheted, hogy elfogadod-e. Most kész helyzet elé állított, hiszen a következő számla az emelt összeget tartalmazza. Szerintem mondd meg nekik, hogy az aktuális szerződésed szerint vagy hajlandó a szeptemberi számlát kifizetni, az emelés figyelmen kívül hagyásával, mivel nem fogadod el a módosítást. A másik dolog, az átírás kérdése. Valószínű, hogy üzleti kapcsolatuk miatt akarja, hogy abba az üzletbe menj. Viszont gyakorlatilag a telefonszám átírás úgy működik, hogy kapsz egy „Megállapodás előfizetés átruházásról” nyilatkozatot tőlük telefonszám, SIM kártya szám feltüntetésével, átadó, átvevő adataival, aláírva, és ezzel bármely Telenor üzletben intézni tudod. Szóval azt neked postán is elküldheti adategyeztetés után, valamint tájékoztathatja az általad kijelölt üzletet ahol intézni akarod, és akkor sínen van a dolog. A számlás átírás költsége 4.790 Ft konkrétan, az átírást intéző üzletben fizetendő. Amiket leírt mind az időhúzást szolgálja. Az eljárásuk nem korrekt, esetleg meg lehetne említeni, hogy az érvényes aláírt szerződés szerint köteles eljárni, mondjuk akár bevonható a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, valamint a felettes szervük a Nemzeti Hírközlési Hatóság is.
-
zuglólakó
csendes tag
válasz harcosparej #9999 üzenetére
Agnatus Kft. flottája Telenoros.
-
zuglólakó
csendes tag
válasz harcosparej #10001 üzenetére
Mi nem ajánljuk őket, pont ellenkezőleg, a velük kapcsolatos problémákról írtunk. Olvass vissza néhány hozzászólást.
-
zuglólakó
csendes tag
válasz nimfas #10014 üzenetére
Én már mindent leírtam amit ehhez hozzá tudok fűzni. Döntsd el, hogy mit akarsz, utána tedd meg a szükséges lépéseket. Ha el akarsz onnan jönni hivatalos úton közöld velük, hivatkozva az egyoldalú szerződésmódosításra. Ha rám hallgatsz ajánlott, tértivevényes levélben is küldd el, ne csak e-mailen. HFN-ra, és NMHH-ra csak akkor kéne hivatkozni, ha nem tekintenek el a hűségidőtől. De akkor nem csak fenyegetőzni kell vele, hanem meg is kell lépni. Bár én azt gondolom erre nem fog sor kerülni.
-
zuglólakó
csendes tag
válasz harcosparej #10023 üzenetére
Ő nem a Telenorral áll szerződésben, hanem a kft.-vel, akinek a flottájában van.
-
zuglólakó
csendes tag
válasz harcosparej #10142 üzenetére
Én azt az infót kaptam tőlük, hogy ők csak a beléptetéshez kellenek, probléma esetén a Telenor ügyfélszolgálatot kell keresni. De telefont a kft.-n keresztül tudsz venni.
-
zuglólakó
csendes tag
válasz nimfas #10167 üzenetére
Nem hazudtolják meg magukat, mondtam neked. Nem igazán értem a problémát. Az átírási díjat a Telenornak kell fizetni, nem nekik. A hordozni kívánt számokat a kft-től kaptad, vagy bevitted a cégbe a saját számaid? A kft.-nek csak akkor kell fizetned, ha el akarok vinni a tőlük kapott a számokat, ez benne van a szerződésben. Viszont ha a saját számaiddal léptél a flottába, azt köteles vagy a szerződés megszűnésekor elvinni, és azért persze a kft.-nek nem kell fizetni.
[ Szerkesztve ]
-
zuglólakó
csendes tag
válasz nimfas #10185 üzenetére
A szerződésben benne kell lennie, át kéne olvasnod, valamint a weboldalukon az ASZF is tartalmazza, javaslom azt is nézd át. Az én szerződésemben konkrétan le volt írva, biztos, hogy ez régebben is így volt. Ahhoz meg nincs közük, hogy feltöltő kártyás vagy előfizetéses leszel. Erről majd a Telenor üzletben kell nyilatkoznod, mikor bemész szerződést kötni. Mindjárt megnézem neked az ASZF-t a honlapjukon, emlékszem, hogy ott is rögzítve van.
-
zuglólakó
csendes tag
válasz nimfas #10185 üzenetére
ÁSZF
VI. Az előfizetői jogviszony megszűnésének esetei
.2. Számhordozás esetén a jogviszony megszűnésekor Előfizető a hordozott számot megtartja, a SIM kártyát Szolgáltató számára nem adja át, annak átvételére Szolgáltató nem kötelezhető. Amennyiben a jogviszony megszűnését követően Előfizető a Szolgáltató által kiadott telefonszámra és SIM kártyára igényt tart, úgy a Tarifa táblázatban meghatározott összegű díjat köteles megfizetni Szolgáltató részére telefonszámonként. -
zuglólakó
csendes tag
válasz zuglólakó #10190 üzenetére
És ez is benne van...
5. Amennyiben Előfizető a Szolgáltatónak bármely nyilatkozatát nem tartja kielégítőnek, az esetleges bírósági jogérvényesítésen kívül az alábbi fórumokhoz fordulhat:
Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság
Cím: 1015 Budapest, Ostrom u. 23-25.
Levelezési cím: 1525 Budapest Pf. 75.
Telefon: (+36 1) 457 7100
Fax: (+36 1) 356 5520
E-mail: info@nmhh.hu
Honlap: www.nmhh.hu
(szolgáltatás minőségére, a díjszámításra, valamint a hibák elhárítására vonatkozó Szolgáltatói nyilatkozat el nem fogadása esetén)Gazdasági Versenyhivatal
1054 Budapest, Alkotmány u. 5.
Levélcím: 1245 Budapest 5. Pf.1036
Telefon: (1) 472-8900; Fax: (1) 472-8905
(fogyasztó megtévesztése esetén)Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi felügyelőségei
http://www.nfh.hu/informaciok/elerheto/teruleti
(fogyasztók minőségi kifogásaival és panaszaival kapcsolatos ügyek) -
zuglólakó
csendes tag
válasz harcosparej #10331 üzenetére
A kft.-t hívtad, vagy a Telenor ügyfélszolgálatot? A kft.-nél nekem azt mondták, hogy ugyan rugalmasak és próbálnak segíteni a hozzájuk fordulóknak, de alapvetően a Telenor ügyfélszolgálatot kell keresni mindennel. Kivétel ha telefont akarsz venni.
-
zuglólakó
csendes tag
válasz nimfas #10387 üzenetére
Ez a lemondó nyilatkozat, csak most új neve van. Ha az Agnatus, vagy a Telenoros kapcsolattartója értesítette volna az üzletet ahol az átírást intézni akarod, már túl lennél rajta. Az adószámok nyilvánosak, a számlán is rajta van. Ha már csak aláírási címpéldányt kell kérned tőlük, azért már látszik az alagút vége.
-
zuglólakó
csendes tag
válasz nimfas #10440 üzenetére
Erre már nem találok szavakat, az aljasság netovábbja. Ők pontosan tudták, hogy ez a helyzet, téged szándékosan nem tájékoztattak. Az ASZF-ben biztos nem fogsz olyan pontot találni, hogy mi a helyzet, ha a tudtod nélkül a számaidra készüléket vásárol a cég, elvileg ilyen nem fordulhatna elő. Csak hát mivel a számok az ő nevükön vannak, semmilyen rálátásod nincs mit ügyeskednek. Kötelesek áttetetni a hűséget másik számra, miután nem neked adták át a vásárolt készülékeket. Ráadásul a saját számaiddal léptél be, amit köteles is vagy elvinni. Azt hiszem, ezek után nagyon goromba lennék finoman fogalmazva. Egy napot adnék nekik, hogy elintézzék, ha addig nem történik meg, azonnal felnyomnám őket a hivatkozott felettes szerveknél, és erre fel is hívnám a figyelmüket.
Én előfizetésesre írattam a számaimat mikor kiléptem tőlük, mert nem tudtam mennyi idő amíg bejutok a DPI-be. Nekik nem gond ha előfizetéses számmal lépsz be, ilyen esetben egy sima tarifacsomag váltás történik. A DPI tarifát a számlához kapcsolódó következő számlazárás után fogják beállítani. Így mi egy hónapig Smarttarifa 2 csomagban voltunk. Az viszont tény, hogy így többe került. -
zuglólakó
csendes tag
válasz jacqhordeaux #11202 üzenetére
Nettó összeg, és törthónapnak néz ki, nem október 29-től vagy DPI-ben?
Viszont, hogy mi az a DPI alap kedvezmény: 50, felhasznált: 0, felhasználható: 50 micsoda, erről lövésem sincs. Valaki? -
zuglólakó
csendes tag
-
zuglólakó
csendes tag
válasz Drenadar #11602 üzenetére
„most tényleg egy telefonszám tulajdonjoga az ami olyan nagy... "cucc"? „ – Igen, mivel ha nem a te neveden van, gyakorlatilag közöd nincs hozzá, így semmit nem tudsz intézni, csak a flottatulajdonos.
„(Kérheted a flottakezelőt, hogy hadd legyen a tied, és ha jó a viszony nem fog rá nemet mondani)” – Hát ez kifejezetten vicces, a továbbszámlázós flotta nem így működik, ugyanis ha nem a flottatulajdonos nevén van a szám, onnantól kezdve az nem tagja a flottának.
„A túlszámlázást lehet a szolgáltatóval kifogásoltatni a szerződés alapján.” - Megnézném én azt, hogy a szolgáltatót hogy tudod bármire rávenni, ha nem a tied a szám. Szerződés a flottatulajdonos és a szolgáltató között áll fenn. A szám használója és a flotta közötti szerződés független attól, és a szolgáltatót marhára nem érdekli, hogy a flottás mit művel a tagokkal.
Új hozzászólás Aktív témák
1. Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
2. Ajánlásokat kérni a Mobil flotta-ajánló keresés belépéshez topikban lehet! Ebben a topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
3. Készülék árlisták közlése TILOS! Azok azonnali törlésre kerülnek!
4. Amennyiben valamelyik flotta akciójáról tudomásod van, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglaló Újdonságok, akciók rovatába!
5. Kérdés előtt olvassátok el az összefoglalót!
6. Ha új flottát ajánlanál, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglalóba!
7. Ha az összefoglaló táblázattal kapcsolatban van észrevételed, azzal szintén a Topikgazdát keresd meg!
8. A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni!
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nyaralás topik
- ASUS routerek
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Futás, futópályák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- További aktív témák...