Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fifi

    őstag

    válasz kekedi #51339 üzenetére

    Akkor neked ragaszkodnod kell a számodhoz, de szerintem nem ez a jellemző.

    Hirtelen nem is tudok olyat esetemben, ahol elektronikusan (ügyfélportálon, telefonos ügyfélszolgálaton azonosítást követően, e-mailben) ne tudnám módosítani az adataim otthonról a fotelben ülve.

    Nagyjából ezekkel áll az ember kapcsolatban: Közmű szolgáltatok (gáz, víz, áram, szemét), társasház, biztosítók (élet, lakás, gépjármű), pár telekommunikációs szolgáltató (TV, internet, telefon), néhány pénzintézet (pár bank, EP, ÖNYP, MÁK, bróker)

    Ezek közül hány szolgáltatónál van megadva a számod, ahol csak személyes ügyintézés lehet? Az emberek nagy részénél ez szerintem max 5. Ezek végigjárása 1 nap szabi. Ezt kell szembeállítani a telefoncsomag váltással elérhető nyereséggel, amit meg mindenki ki tud számolni magának.

    Én csak felvetettem, hogy szerintem ma már nem világvége egy telefonszámváltás.

Új hozzászólás Aktív témák