Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • heidricha

    senior tag

    válasz DrBubo77 #19743 üzenetére

    Szintén zenész!

    Nagyon készségesnek mutatkoztak, a papíros számla (3 számból kettő jött meg, rossz díjcsomaggal) után e-mailre telefonnal válaszoltak, átkerültem elektronikus számlázásra. Sajnos ott (telenor wallet) továbbra is egy olyan összeget látok, amit nem akarok kifizetni, mert a számlával egyezik, ami meg csak hasonlít a vállalt értékekre (havidíj jóval magasabb, illetve van internet alapdíj). Ráadásul nem látom a három számomat, csak egyetlen egyet.
    e-mailben ellenben (elektronikus számla) egész vállalható összeg jött, ami megegyezik a telefonos egyeztetéskor elhangzottal. Ezt kifizettem átutalással, két napra kaptam egy SMS-t, hogy fizessem be a számlámat, mert korlátozhatják a használatot. Írtam, hogy káosz van, válasz nem jött, de nem korlátoztak. Azóta sincs sem válasz, se az online felületen értelmes változás.

    Nincsenek a helyzet magaslatán, az tuti.

Új hozzászólás Aktív témák