- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Note-os lett a 2024-es Moto G Stylus
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
Hirdetés
-
Már elérhető a Vampire Survivors - Operation Guns DLC
gp A legújabb kiegészítő a Contra karaktereit és fegyvereit hozzák el nekünk a játékba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
ma Feltámadt poraiból a Tab S6 – a Tab S9 FE kérdezi: amúgy miért?
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
perge666
veterán
válasz Zoli bácsi #85721 üzenetére
Vagy csak szimplán nem is az volt a probléma…..
2 éve vettünk egy V Golfot és 2 nap után elkezdte azt csinálni hogy lezárás után random beriasztgatott.
3 napig mindent csináltam a kocsival amit lehetett,végül elvittem egy elektromos szerelőhöz,de ott megszűnt a hiba vagyis meg se tudtam mutatni hogy mivel szivat napok óta. 1-1,5 óráig próbáltuk kiugrasztani a nyulat a bokorbol de semmi,azóta sincs vele semmi probléma.Ha valamit épp csináltam volna vele és akkor javul meg akkor simán ráfogom arra. Szerintem esélyes hogy te pont így jártál!
Előző kocsimba volt többször is hogy keverék benzinnel jártam mert “ hozzá jutottam óóócccsssón “ és azóta sincs semmi baja,ezt onnan tudom mert sógorom jár vele problémamentesen több mint 1 éve. ( Seat Cordoba )
[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
Srácok!
Hol keressük a hibát,segítsetek légyszi.Suzuki Address robogó hol adott szikrát hol nem.
Cimborám átvezetékelte ( össze volt berhelve szegénykém ) mostmár van szikra mindig,de nem akar indulni az istenért sem.
Gyertya ki,pici benzin a hengerbe,pöffen 1-et 2-őt amikor van kedve és annyi.
Gyújtás elméletileg jó,gyakorlatban kérdéses hogy jókor adja e a szikrát,erre még rá lesz nézve.
Membrán hiba miatt nem produkálhat ilyen hibát esetleg? -
perge666
veterán
Na az Addressnek blokk repedése van ezért nem akar életre kelni.
Még jó hogy nem fizettem érte semmit,de akkor is nagyon sajnálom,nem akar összejönni egy második pofátlanul olcsó ritkán használós motor a Senda mellé.
Debrecen környékén esetleg ha lenne valakinek,nyugodtan keressen meg privátban. -
perge666
veterán
Én motorba,rotációs kapába,fűnyíróba,fűkaszába,láncfűrészbe csak 100-ast tankolok nem adok más véleményére. Nekem megér annyit a felár hogy nyugodtan aludjak,csövek,tömítések csak tovább bírják így szerintem.
Havi szinten 10-15 liter ha elmegy ezekbe a gépekbe akkor sokat mondok,inkább 10.Abba a +3000ft-ba nem halok bele…..Na kocsiba már nem tankolok 100-ast,ott már sokkal több külömbség jönne ki.
Tudom nem te kérdezted,de valamiért rád kattintottam a válasszal.
[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
válasz Zoli bácsi #86016 üzenetére
36 éves vagyok,nekem annyira már nem kéne ismerni,de rögtön kiszúrtam a tankjáról.
Vagy 15 éve havernak szereztem egyet,ha jól emlékszem 10000ft alatt le is szállították.
Elég ütött-kopott volt,nehezen indult,de ha beindult akkor ment amíg volt benne benya.
Vagy 50-55-el bírt menni,ha elkapta a lendületet még húzott is.
A berúgóját meg a váltóját nagyon utáltam,nekem akkoriban simsonom volt,az ahoz képest maga volt a kánaán. -
perge666
veterán
válasz Barret001 #86021 üzenetére
A simson más kategória???
Ne vicceljél már,az is mind ugyanolyan f*stalicska mint a mustang,állandóan szerelni kellet mindet.
Régebben volt 6vagy 7 simsonom is,ebböl 2db volt amit már ramaty állapotban vettem,ami frankó állapotú drága volt,azzal sem szívtam kevesebbet mint a lerúgottal.
Soha többet simson még ha utánam hajítsák sem! -
perge666
veterán
Ennek csak örülni tudok hogy itt mindenkinek jól üzemel a simsonja,nekem sajnos csak a szívás volt vele mindig.
Ez olyan hihetetlennek tűnik hogy tényleg mindenki elégedett vele,amikor még nekem is volt akkor meg mindenki köpködte őket………Az utolsó simsonom egy S53 volt vagy 8 éve,mondom ez biztos jó lesz,de ez is csak szivatott,pedig karban volt tartva mint a többi,de nem akarok okoskodni,mint írtam örülök hogy más nem csalódott benne.
U.I. : Bocsi ha valakinek a lelkébe gázoltam,nem ez volt a célom.
[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
válasz Zoli bácsi #86143 üzenetére
Láthatósági mellény csak akkor kell ha tolod a motort?
Én városon kívül mindig fel veszem,így szoktam meg. Mind1 bajom nem lehet belőle. -
perge666
veterán
válasz Zoli bácsi #86146 üzenetére
Szóval akkor nem kell,mint lentebb is megerősítették,na nem baj én már így szoktam meg,nekem nem nyűg felvenni,szóval ezután is hordani fogom városon kívül.
-
perge666
veterán
válasz Zoli bácsi #86214 üzenetére
Nekem gyárilag Yuasa van a Derbibe ami augusztusba lesz kereken 5 éves,és még mindig jó hálistennek.
Párszor már énis raktam fel töltőre kíváncsiságból,de mindig percek alatt maxon volt.
Mondjuk nekem a Derbin nincs önindító,dudát mondhatni nem is használom,indexeket szoktam,meg ugye digitális a piciket kijelzőm és annyi.Más : Kirolytosodott a kuplung bovdenem és akadt mikor behúztam. Rendeltem másikat de kb.2-3 centivel hosszabb mint a gyári volt és ki kellett hézagolnom hogy jó legyen.
Pedig elvileg az én motorom tipusa és gyártási éve is ott szerepel a kompatibilitási listán!
1 hétig jártam bringával dolgozni miatta,és nem akarok várni még 1 hetet. Majdcsak 8000ft-ért küldhettek volna jót is.Meg mi van ha rendelek másikat és az is ilyen lesz?Papiron ez is jó volt. -
perge666
veterán
válasz perge666 #86216 üzenetére
Ááááá,de benéztem a rendelést,ezt nem hiszem el.
Kinéztem a megfelelő kuplungbovdent,de nem raktam be a kosárba,közbe kerestem egy kuplungkar feszítő rugót is és visszamenve a bovdenhez egyel feljebbit rendeltem meg ami Derbi Senda R 99-es évjárathoz jó ami EBE50 blokkhoz való és nem D50B-hez.
USER ERROR!!
No komment -
perge666
veterán
válasz macilaci78 #86253 üzenetére
Nekem nagyon bő 2 éve volt takarítva,jó hogy irtál,lehet nem ártana már ki is cserélnem.
Mondjuk nekem sehol nincs folyás,csepegés,indul és megy is rendesen,alapjárat is jó. Havi 150-200km-t teszek bele max. -
perge666
veterán
válasz sityupityu #86332 üzenetére
Kell neked az a Runner ha ilyen keveset használod?
Megéri fenntartani? -
perge666
veterán
válasz sityupityu #86335 üzenetére
Akkor ez ilyen érzelmi kötődés,nincs ezzel semmi probléma.
Ezek a Runnerek nekem is nagyon tetszenek. -
perge666
veterán
válasz xTREem #86348 üzenetére
Nem lehetséges hogy amit gyárinak vélsz az nem is erre a motorra való hanem valami másik Piaggiora csak régen rátették?Lehet azzal is gond volt,az előző tulaj meg leszedte a hengert,beballagott vele egy motoros boltba és rendelt egy ugyanilyet ami nem rá való?Bocsi,Most olvasom az előzménybe hogy te tettél rá új hengerszettet.
Amikor újítottad akkor ezt a hibát hogy nem vetted észre?
[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
válasz macilaci78 #86361 üzenetére
Ezen jót derültem.
-
perge666
veterán
Na végre bővült a flotta egy hőn áhított motorral.
Egy újabb Yamaha BWS S50.
Na ennek most nagyon örülök. Kereskedésből vettem Nyíregyházán,nem szalon állapotú,de nekem első látásra szerelem lett,ez a tipus a gyengém.
Majd csinálok róla fotót,de most megyek és olyat csinálok vele amit nem mondhatok el. -
perge666
veterán
válasz sityupityu #86405 üzenetére
Igen említettem a BWS-t meg voltam is megnézni egyet,meg le is hoztak egyet,de elég kehesek voltak meg drágán is adták volna. ( egyik 120 másik 145-re lett lebeszélve de elengedtem )
Amit most vettem az sem új,vannak hibái,de egybe van és indul könnyen,jön-megy.
13 óra óta egyfolytában tesztelgetem,beletettem egy kevés kilómétert,többször megálltam,indítottam és úgy muzsikál ahogy kell.
A szíj eléggé meg van rajta nyúlva meg szerintem a görgőket ki fog kelleni cserélni,máshoz szerintem nem kell nyúlni.
Gilera Stalker lesz az amit ajánlottál,de elég drágán mennek,200 felett.
macilaci78 : Úgy rémlik hogy tavaly már említetted a nagymotor jogsit,akkor végül csak belekezdtél.
Én is tervezgettem,de nekem egyáltalán nem lenne kihasználva,itt Nyíradonyba meg a környéken bőven elegendőek ezek a kis 50-es csettegők. -
perge666
veterán
válasz macilaci78 #86414 üzenetére
A te BWS-ed kipufogójára rá van írva hogy katalyzer?
Nem tán katalizátor van a kipuba? Az előző BWS-embe nem volt. Ennek a kipuja olyan tompa hangu,fura a fülemnek hogy ilyen csendes,vagy csak el lenne picit tömődve?A külön olajzást nem tudom hogy működik e ezért öntöttem a benzinbe egy kis olajat.
Eddig a kertbe járattam 30-40-el,beletettem szűk 20 kilómétert,erre most kivittem a kövesútra jól kihúzattam és csak 55-öt megy alattam de azt stabilan tartja. 6 kilómétert jöttem nyélgázon és úgy ontotta magából a fehér füstöt mint egy gyárkémény.
Most vagy jó az olajzója és nem kellett volna neki a +olaj,vagy a kipufogóba van lerakódva a sok kosz,olaj és az ég kifelé.
Amikor leállítottam még vagy 2 percig a csövön elég jól jött kifelé az a fehér füst.[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #86419 üzenetére
Ez Svájcból lett behozva,még az eredeti adás-vételi papirja is meg van. 2001-es évjárat,lehet ott valami szabályozás miatt árulják így.
Nem csak a kipufogón van ez a Catalyzer felirat,fel is van matricázva kétoldalt hátul,ha a fotóra ránagyítasz akkor látszik is az egyik matrica. Szerintem gyári.macilaci78 : Akkor szerintem sikerült vennem egy közel azonosat a tieddel,csak a tied erősebb,az én 182 centimet és 90 kilómat szűkös 55-el viszi,de nekem jó így egyelőre.
Én azt a katalizátort lehet kiszedem belőle valahogy,nem tetszik így a kipu hangja.[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
válasz macilaci78 #86422 üzenetére
A szíjon Yamaha felirat van,gondolom ez még a gyári,ideje lenne lecserélni. 165xx km van benne és mér a mutatója meg minden,ez akár lehet valós is.
Te szíjból meg görgőkböl a gyári méretet raktad vagy rakattad bele vagy variáltál valamit?Nekem a papirján 2001.01.31 van irva és AXA WinterHunter. ( Téli vadász )
Yamaha BW’S50 -
perge666
veterán
válasz Rivaul #86424 üzenetére
Karbit nem néztem milyen van rajta,de egyelőre hibátlanul üzemel. Nem tuningolom,egy megbízható viszonylag kis fogyasztású robogót szeretnék faragni belőle.
Tegnap szűk 30 kilómétert beleraktam,3/4-ed tankkal kaptam,és még a felénél picit feljebb van.
Ma reggel eljöttünk a Fekete Erdőbe egy kis vakációra,péntekig nem motorozok. -
perge666
veterán
válasz macilaci78 #86434 üzenetére
Igen működik rajta minden.
-
perge666
veterán
Na tegnap megkötöttem a biztosítást a BWS-re,és ma jól megjárattam kövön is,majdcsak 40km-t mentem.
Full gázon kihúzattam rendesen és kb. az első 10-15km-en elég keményen nyomta kifelé a fehér füstöt magából. 7-8km-enként megálltam vele,úgy működött ahogy kell,elsőre indult,alapjárat is volt.
Egyik indulásnál mikor már nem füstölt egy ideje hirtelen elkezdett megint jó erősen füstölni. ( de nem fekete hanem tiszta fehér füst mint minden alkalommal )
Elkezdtem megint csutkázni és megint elmaradt a füstölés,és amikor egy kereszteződésnél megálltam arra lettem figyelmes hogy elég jól húz a motor,pillanatok alatt 50-en vagyok. Na azóta nem füstöl és elég pörgős hálistennek. Végsebessége nem változott,dúrván 55,de azt vettem észre hogy 3/4-ed gázon adja le a legjobb erőt,50-nél hiába húzom csutkára oda a gázt neki csak öblösebb hangja lesz de nem megy jobban,csak hallatszik hogy többet eszik. Ezt lehet fúvóka cserével tudnám orvosolni,vagy esetleg a súber magasság állításával?Egyébként nekem ígyis megfelel csak érdeklődök mivel lehet majd idővel még frankóbbá tenni.Eddig azt mondom hogy nagyon nem bántam meg hogy megvettem.
macilaci78 : A túrára raktam az ülés alá néhány alapvető szerszámot ha véletlenül kellenének,és mikor hazaértem,meglepődtem milyen meleg volt odabent mikor szedtem ki a cuccokat.
[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
válasz seller007 #86454 üzenetére
Hiába veszel újabb robogót ha az előző gazdája nem foglalkozott vele!
Én már vettem elég sok motort olcsón is és drágán is,de többnyire a fogamat szívtam velük.
Ki lehet fogni jót is,de ahoz szerencse is kell nem kevés.
Én 5 éve emiatt vettem vadonat új motort amit azóta sem bánok. Igaz mellette mindig van másik is amit tákolgatok,de a Derbibe csak tankolok azóta is és oda visz ahova kell.Írod hogy tankolás után nem akar indulni,nem lehetséges hogy kosz került a tankba ( a benzinbe volt valami ) és beszívta a karbi?
Vagy megakadt az úszód?
Ez nem hiszem hogy olyan hatalmas nagy probléma lenne hogy lecseréld. Esetleg nem lehet hogy pont a gyertyád adta be az unalmasat?[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
válasz macilaci78 #86550 üzenetére
Azt írta hogy nem volt meg a rögzítő szíja.
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #86563 üzenetére
Csak egyetérteni tudok veled.
-
perge666
veterán
válasz perge666 #86461 üzenetére
Egy kis helyzetjelentés a BWS-el…..
Változatlanul működik,jön,megy,megáll.
8 napja ezzel járok dolgozni,reggel 2.rúgásra már szépen ketyeg,délután 2-3-4 rúgásra indul ez változó.
40 km/h környékén érzi magát a legjobban,felette kicsit már nagyobb a hangja szerintem,de vígan bírja a nyélgázt is csak akkor szerintem zabál is a magas fordulat miatt.
40-45 km/h-val járok vele,délután nagyobb forgalomba érezni hogy le akarnak tolni az útról. ( a Sendával ilyen nincs mert simán felveszem a forgalom ritmusát ha kell )
Emiatt mindenképp szeretnék a hajtásához hozzányúlni hogy az 55-60-as utazót tudja,remélem nem túl nagyok az igényeim. Előző BWS-em is kb ennyit tudott mint ez.Homokúton is szoktam használni,na ott tökéletes ez a hangolás,menetteljesítmény,ott egy igazi kis méregzsák.
A kipufogó már nem füstöl csak azt a minimális 2T olajat ereszti ki amit a különolajzó adagol.
Szerintem a 15xxx km amit mutat a számláló az valós lehet mert úgy működik ahogy kell,gyári rajta minden és működik is,egyedül az önindító nem akar egyelőre életre kelni,jó akkut belerakva csak kattan egyet gombnyomásra a relé és annyi.
Jaaaaa meg van egy defektem az első kereken amit minden másnap felfujtatok,mert lusta vagyok leszerelni a kereket és elvinni gumishoz. -
perge666
veterán
válasz macilaci78 #86578 üzenetére
Egy linket esetleg tudnál nekem küldeni?
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #86585 üzenetére
Amit linkeltél az nem tuning gépekhez való?
Ahogy olvasom sport kipu és 70-es hengerhez tervezték.Amit én linkeltem ott is írják hogy tuningolt mocikhoz is használható és a rugót akkor érdemes beszerelni ha sport kipu van a robogón.
A te linkedben 5 grammos görgőt adnak a szetthez,a másikban pedig 7 grammosat,ebben mi lesz az eltérés?Gondolom az egyikkel jobban pörög,a másikkal többet megy végsebességre.
Az én BWS-em elég jól gyorsul,de a végsebességen növelnék,nem baj ha nem lesz olyan pörgős.[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
válasz macilaci78 #86588 üzenetére
WoW köszi,rálesek és lehet beszerzem ugyan ezt a szettet én is,ha neked bevált akkor szerintem nekem is be fog.
Gyertyát azt kihagyom,egyelőre jó ami benne van,de a többi lehet cserélve lesz.Rivaul : Akkor ennél nem úgy működik mint mondjuk egy tuning kipufogónál hogy egy alap blokkra felrakom és rosszabb lesz mint egy mezei kipuval?
Sajnos az árak felfelé mennek,csak a fizetés nem emelkedik.[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #86590 üzenetére
Értem.
Köszönöm az infót neked is és a többieknek is. -
perge666
veterán
válasz macilaci78 #86611 üzenetére
Szimórol ne írj semmi rosszat,mert te is megkapod mint én nemrég.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen