Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mumtaz

    senior tag

    válasz sityupityu #68804 üzenetére

    Mármint az Airsal márkán belül? T6. Jahh, 5 hónapot vártam rá. Még novemberben rendeltem meg SRacingnél.

    Mondjuk most majd megint hangolgathatok, mert a gép már be volt lőve a kínai 70-es hengerszetthez. Most jöhet megint a hangolgatás.
    Hengerfejet épp ma alakítottam át az Airsal hengerhez, mert injektoroshoz nem gyártanak hengert. Pontosabban gyárilag a karbis és az injektoros hengere teljesen megegyezik, ezért lehetett rárakni a kínai szettet is. Az airsal hengerszettel viszont az a "baj", hogy a tömítés helye a hengerben van kialakítva. Gyárilag viszont a hengerfejben van. Az airsal ugyan adja a hengerhez passzoló hengerfejet is, de az uyebár karbis hengerfej. Ezért most az egyik injektoros tartalék hengerfejemben a tömítés helyét feltöltöttem kétkomponensű, tűzálló kemény műgyantával. Jó cucc, fémkemény, de mégis kicsit rugalmas. Megkötés után meg síkoltam a hengerfejet.

    Igazság szerint talán nem ártana főtengelyt is cserélni már ehhez a hengerszetthez, de ez most nem fért bele. Ebből kifolyólag, mikor felrakom a hengerszettet, akkor azért picit korlátozni fogom a teljesítményt, hogy csökkentsem a főtengely terhelését elővigyázatosságból. Plusz még meg kell néznem, hogy rábírom-e kötni a régi jetforceomból megmaradt olajpumpát párhuzamosan a meglévővel. Szeretnék plusz olajat adni a motornak, de mivel ugye elektronikusan szabályzott, ezt nem tudom állítani. Majd meglátjuk. Remélem az ECU nem figyeli ennyire részletesen. Ha igen, letiltja a gyújtást és a befecskendezést. Akkor viszont más megoldás kell a plusz olajnak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák