Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz Rivaul #68527 üzenetére

    Tökig be a csavart és 1,5 ki?

    Elméletileg igen, de a gyakorlatban ez csak egy sztenderd érték, nem biztos, hogy az adott motorra pont jó lesz.
    Nekem annakidején ezt úgy mutatták (közben utánanéztem, és a "nagykönyv" is így írja), hogy a teljesen üzem meleg motornál teljesen betekered a levegőcsavart. Ugye ha minden jó és nem szív sehol sem falsot, akkor ilyen helyzetben nincs alapjárat a motoron. Utána elkezded szépen lassan kitekerni egészen addig amíg ez a kitekerés alapjárat növekedéssel jár. Lesz majd egy pont ahogy tekered ki a levegőcsavart, ami után már nem nőni hanem ismét csökkenni fog a fordulat. Amikor megtaláltad azt a pontot ahol a legnagyobb az alapjárat, akkor erről az értékről egy fél fordulattal beljebb tekered a csavart. Ez lesz a megfelelő érték.

    Az olajpumpáról annyit, hogy ha minden csövet kicseréltél akkor idő kell ahhoz, amíg az egészet újratölti olajjal.

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

Új hozzászólás Aktív témák