Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • üszök

    őstag

    válasz Stehe #65532 üzenetére

    A listából mindenképp SH/Nes de csak rendszámmal,mert ha megfognak rendszám nélkül sokba lesz. A kis kerekűeket felejtsd el,hacsak nem vagy 165 centinél alacsonyabb,és 60 kilónál könnyebb,másképp kényelmetlen lesz mert kicsi. Plusz a sz@r utakon sem életbiztosítás a kis kerék. Az Aerox-ban lévő motort Minarellinek hívják,és még vagy 10 féle tipusba szerelik. Ha 50-es akkor inkább nagy kerekű, Scarabeo,Liberty.

    "Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

  • dtsdexter

    csendes tag

    válasz Stehe #65532 üzenetére

    Bár még én is új vagyok de érdemes lehet a kiválasztott mocikál az alkatrész pótlást is figyelembe venni. Gondolom újat nem szeretnél, ami érthető hiszen nem olcsó. Ha nem akarsz tuningolni, és normálisan használod, ebbe bele tartozik a rendszeres szerviz lehetőleg egy szerelőt válassz aki pár nap alatt át nézi az általános várható hibákat és javítja azt. Nekem egyébként a későbbi Ditech is tetszik, van belőle valóban ami elmegy 50.000 et komolyabb hiba nélkül, használtan elfogadható az ára is.

    Szóval vissza kanyarodva pár tipp a kiszemeltre:
    - Alkatrészek beszerezhetőek-e
    - Kiszemeltről vélemények keresgélése
    - Vásárlásnál érdemes pár dolgot megnézni, azon kívül, hogy indul megy nem zörög mivel a tunning kizárva, és hosszú távra keresel így érdemes egy igen jellegzetes hibára figyelni ami a "majd én megoldom" és "elég ehhez egy csavarhúzó is" gányolásokat szűri ki, az pedig a szemre vételezés pl: a csavarokat.
    - Kerékanya kopottsága, külsérelmi nyomok, Oldal dekniben lévő imbusz csavarok feje, az idomokban használt csavarok nem eltérőek-e, szemlátomás típusidegenek. A fékkarok keménysége (alap esetben ha jó állapotban van nem tudod behúzni csak egy negyedet kb).

    ... esküszöm, gyári főnök ;)

Új hozzászólás Aktív témák