- Honor 200 Pro - mobilportré
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Demót kapott a Steel Seed (PC)
gp A Steam Next Fest keretén belül bárki kipróbálhatj a készülő játékot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
it Kitalált a mobilokra egy AI-alapú lopásgátló funkciót a Google – Brazíliában kezdi el tesztelni.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Weeman1 #56997 üzenetére
Pont tegnap tankoltam 9,16L-t 167 km után. Ez akkor ugye 5,485L/100,
ami nálam a városban már jónak számít. Egyszer kéne menni egy ilyen
normális szöttyögőset. De legalább 1 hétig, hogy kb. kifogyjon a tank
a melóba járás alatt: kíváncsi lennék, mennyire lehet leszorítani.
Alapvetően a több, rövidebb, és főleg városi (piros lámpánál megállós) út
nem szokott jót tenni a fogyasztásnak... pláne kilövésekkel fűszerezve.Amúgy ~gyári 400-as, fain görgőkkel (16 gr, Dr. Pulley), kipuffal (4Road):
a kipuffnak a hangon kívül nincs jelentősége (1-2 kg-mal könnyebb max),
a görgő viszont segített picit a kilővésen (). De nem sokat, viszont 110
fölött csökkentette a fordulatszámot, így a fogyasztást. Talán még kicsit
a végsebességet is kitolta (150+), de kisplexivel a légellenállás nagyobb.Ha igazán rakétát akarnék, akkor legalább egy 15-ös görgőt kéne rakni
bele, esetleg egy Multivar-t, mert amikor ugrik át a gyári varió csíkján* a
szíj, érezni egy pici fordulatszám ejtést, és torpanást. (Akkor ugrott elő
a Nexus 500 kb. fél métert, amikor torpant, de amúgy ~140-ig fej-fej.)A kuplungom is kopott már, ezért 0-30-on picit gondolkodik a gép most.
Azért a Majával összevetve még mindig brutál a gyorsulása, bár semmi
egy nagyobb motorhoz képest. Tegnap egy rövidnadrágos gixxeres úgy
otthagyott, mint eb a szaharát. Ez nem lepett meg. Következő pirosnál
néztem, hogy természetesen vízszintesre van hajtva a rendszámtáblája:
mehetett vagy 160-at az Egér úton, nemtom - szerintem ér kb. 300K-t?)Csekken.
szentkuti11: más f*szával a csalánt. Mondjuk elkopik a kuplungom...
Btw. a szabályos menet az nekem is nehezen lenne tartható. Túl lassú.
És HA ezt az autósok is így gondolják, akkor pont balesetveszélyes is.
Szerk: de pont tegnap hazafelé nem nagyon "rohantam", ellenben nagyon
élveztem a motor kellemes dohogását. Mondjuk sokat nem láttam, mert a
gyári lámpa nagyon harmatos, de mint gurulás kényelmes volt az 50 km/h.*: nem csak a kuplung kopott. Van benne már 37-38 ezer km - óra szerint.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!