- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iOS alkalmazások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Ha megnézed jobban a linkedet, 13 500 fordulaton ad le 17,8 lóerőt. 13 500-nál 1km uán kezetfoghatsz a széria hajtókaroddal. De ez a 17,8 ló, ez egy kicsit sok. Egy vízhűtéses Yamaha dt 80-as 12 lóerő, és viszi a 120-at (6sebességes) kevesebbet pörög és fullgázon megeszi a 7-et. Ezek szerint a te Jogod nem tud úgy elindulni, hogy ne egykerekezzen mondjuk úgy 40-50-ig. 17,8 lovat csakis úgy hozhatsz ki ebből a kis ketyeréből - hogy ezt az erőt az aszfaltra rá is tudd vinni - hogy még a kuplungodat, a variót, a röpsúlyokat, a hajtóművet is ki kell cserélni. Nem beszélve a többi dologról. Lehet, hogy Dzsordzsó meg a haverjai hátul a sufniban összerakja és működik, csakhát a 17,8 lóbol lesz mondjuk 9 ló.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Visszatérve a számok világához, nem kell minden gyári adatot elhinni. Én már csak a fékpadnak hiszek. Főleg amióta számháborúba kezdtek a gyártók... és fékpadon persze soha nem jön ki... Ehhez a 17,8 lóerőhöz hidd el, hogy kell egy rezószívócső, egy síktolattyús karburátor, szénszálas membrán, erősített hajtókar, főtengely, erősített robogóváz, mert úgy eltekeri, mint a csőtésztát, egy kúpgörgős kormánynyak, minimum Bitubo rugóstagok, versenyfékek és megváltoztatott hajtáslánc. Akkor végre megy 120-140 Km/h, ami több, mint öngyilkosság...
Kiragadok neked egy részt egy 98' Polini kit tesztből:
Árak áfával
Főtengely 42 000
Henger Evo 54 000
Kipufogo Evo 65 000
Variátor 15 000
Ékszíj 6 500
Hajtás 16 000
Indító kuplung 17 800
Tolórugó 3 000
Speed drive 21 400
25 mm szívócső 10 000
25 mm karburátor 24 600
Légszűrő 6 600
Szénszálas membrán 8 400
Daytona racing gyújtás 12 000
Daytona gyertyapipa 6 700
Hűtőventilátor 4 600
fékbetét 5200 - 2900
Az árakat kerekítettem. Gondolom ennyi mindent a te robogódban nem cseréltek ki...
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- OLED TV topic
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...