- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Netfone
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Honor Magic V2 - origami
- Xiaomi Mi 11i - inkább
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
Hirdetés
-
Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
it Az USA politikusai sürgetik Kínát és Oroszországot, hogy rögzítsék: csak ember irányíthat atomfegyvereket, AI nem.
-
ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
ma Visszautaztunk az időben a ZTE furcsa belépőajánlatával.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz #81556480 #44018 üzenetére
A fújkálás kevés! Az utolsó csavarig szét kell szedni, és ki takarítani.
Igen a hátsó tárcsa, a röpsúlyos rész a kuplung.
Sokan abba hibába esnek, hogy a motor fordulatával akarnak nyerni teljesítményt, meg a görgőkkel, de kuplunggal nem foglalkoznak.
Mivel 2T a motorod, ezért kell neki a fordulat, ahhoz, hogy teljesítsen. Szóval kisebb görgővel jobban jársz. Ha pedig "hosszabb" utakon közlekedsz vele és nem kritérium a hú de veszett gyorsulás, akkor nehezebb görgő.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Ukrajnai háború
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Netfone
- Jelszókezelők
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest