Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
válasz Gergello #3985 üzenetére
A négyütemű lassabb mint a kétütemű, viszont tartósabb, nyomatékosabb és takarékosabb.
A kétüteműben van külön olajtartály, és ő keveri a benzinnel, általában 50:1 arányban.
Itt kell benzin, 2 ütemű motorolaj + hajtóműolaj.
Neked egyszerűbb a dolgot, mert csak benzin kell az égéshez + hajtóműolaj.
Ezt a hajtóműolajat kell leengedned 5.000 km-enként. Meg kell találnod a kézikönyvben, hogy merre van az olajleeresztő csavar. Járasd a motort egy ideig, míg meleg nem lesz az olaj =menj vele pár km-ert), majd állítsd le. Várj egy percet és teker ki a csavart, de előtte tegyél alá valamit, amivel felfogod a kifolyó olajat (pl. egy ásványvizes palack oldalára lukat vágsz).
Hagyd kifolyni, majd tekerd vissza és a beöntőben önts be annyit, amennyit előír a kézikönyv. Ezt pár km megtétele után ellenőrizd a nívópálcával, ha kevés, önts rá."önmagam hite vagyok magamban"
Új hozzászólás Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- Politika
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Napelem
- Okos Otthon / Smart Home
- Futás, futópályák
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- BMW topik
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- További aktív témák...