- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
- Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sok mindenben fejlődött a friss Nord CE4 Lite
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
ph Kipróbáltuk a beépített webkamerával is felszerelt, számos extrával rendelkező monitort.
-
iOS és iPadOS 18 béta 2: formázhatók a csatlakoztatott külső tárolók
ma Radar alatt érkező újdonság az Apple mobil rendszereibe a natív külső tároló formázás lehetősége.
-
Rövid videón a Warhammer 40k: Space Marine 2
gp Az egyik legújabb előzetesben a kadaku bolygó kerül a középpontba.
-
Mobilarena
TOPIK ÖSSZEFOGLALÓ
Ezt a leírás azért hoztuk létre, hogy segítsünk eligazodni a tévék kusza és állandóan változó világában. Először következzenek a kérdések, amikre szeretnénk választ kapni:
1. Tévére szánt összeg, forintban?
2. Mire használnád leginkább? (pl. filmnézés, tévénézés, játék, sport)
3. Milyen messziről nézed a tévét, és mekkora méretűre gondoltál?
4. Világos vagy sötét szobában nézed-e a tévét, többnyire nappal vagy este?
5. Szemből vagy enyhén oldalról nézed-e a tévét, illetve általában többen nézitek-e?
6. Milyen szolgáltatások/funkciók fontosak neked? (pl.HBO, Netflix, AirPlay, PIP stb.)
7. Milyen csatlakoztatási igényeid vannak? (pl. jack-csatlakozó, optikai stb.)
8. A tévé talpa középen vagy oldalt legyen?
9. Miket részesítesz előnyben? (pl. márka, operációs rendszer stb.)
10. Milyen egyéb követelményeid vannak? (pl. Ambilight, légegeres távirányító stb.)
11. Csak új vagy használt tv is szóba jöhet (garanciával vagy anélkül)?
Ajánlott modellek összehasonlító táblázata (haladóknak)
Új hozzászólás Aktív témák
-
blackydan
senior tag
válasz
Saccco #71838 üzenetére
Köszi a választ!
Nagyon nehéz dönteni mert mindkét készülékről jókat írnak, viszont ma felhívtam az ügyfélszolgatukat is külön-külön. Sajnos a Philips-nél elég döcögősre sikerült néha az információ nyújtás. 2 év gari, hibás készüléket le kell fotózni emailt írni, majd ha ez gyári hiba begyűjtik a készüléket és Budapesten javítják. LG: hiba feltérképezése távoli eléréssel történik, szervíz házhon jön nem kell küldözgetni semmit és 3 év gari. Ez így elég szimpatikus.