Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zack

    nagyúr

    válasz ad4m1337 #87237 üzenetére

    Én biztos, hogy nem hagynám annyiban. :N Ha neten rendelted, egyszerűen csak elállsz a vásárlástól. Szerintem ez így egy új tv esetében nagyon gáz. Lehet van rosszabb is, de ettől még a tied nem lesz jobb, szebb, nézhetőbb. :U
    300e környékéért ez nem minőség. Főleg hogy sport műsor alatt tűnt fel, magyarán normál használat mellett kezdett el zavarni.
    Ha netes vásárlás, nézd meg hogy 14 vagy 30 nap az elállás. Ha elállsz a vásárlástól, nem kell indokolnod miért. Ha nem netes, törvényileg azt hiszem 3 napod van elállni.

    Te pénzed, te tévéd, te fogod éveken keresztül nézni, ők meg simán le akarnak nyomni a torkodon egy nem kellően minőségellenőrzött panelt teli áron. Ha pedig nem lesz elállásod, a gari lehet kevés lesz ide, bár ha a bolt, ahol vetted elutasítja, keresd fel a Magyarországi Philips márkaképviseletet. Mondd el a problémádat, és szeretnél helyette egy olyan tévét, ahol ilyen jellegű probléma nem áll fenn, és nem zavaró. Tehát a Philips-nél ne arra törekedj, hogy visszakérd a pénzt. Jó neked ez a típus, ezért választottad, de ez a minőség nem fér bele a 300e forintba. Ha tudnak adni, adjanak másikat szebb panellal. Ha nem tudnak adni, adjanak mást ami számodra megfelel. Ha ilyen sincs, utolsónak dobnám be, hogy akkor adják vissza a pénzt. Az a lényeg, legyél határozott, csalódott, és dühös, konkrétan tudd, hogy mit szeretnél, ugyanakkor add meg az ügymenetben eljáró szakemberek felé a kellő tiszteletet, és ne engedd magad elvinni arra felé, hogy jó ez neked. Mert nem jó.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

Új hozzászólás Aktív témák