- iPhone topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Yettel topik
Hirdetés
-
Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
ph A TCL S45H és TCL S55H a nyár folyamán kerülnek a magyar boltokba.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
TOPIK ÖSSZEFOGLALÓ
Ezt a leírás azért hoztuk létre, hogy segítsünk eligazodni a tévék kusza és állandóan változó világában. Először következzenek a kérdések, amikre szeretnénk választ kapni:
1. Tévére szánt összeg, forintban?
2. Mire használnád leginkább? (pl. filmnézés, tévénézés, játék, sport)
3. Milyen messziről nézed a tévét, és mekkora méretűre gondoltál?
4. Világos vagy sötét szobában nézed-e a tévét, többnyire nappal vagy este?
5. Szemből vagy enyhén oldalról nézed-e a tévét, illetve általában többen nézitek-e?
6. Milyen szolgáltatások/funkciók fontosak neked? (pl.HBO, Netflix, AirPlay, PIP stb.)
7. Milyen csatlakoztatási igényeid vannak? (pl. jack-csatlakozó, optikai stb.)
8. A tévé talpa középen vagy oldalt legyen?
9. Miket részesítesz előnyben? (pl. márka, operációs rendszer stb.)
10. Milyen egyéb követelményeid vannak? (pl. Ambilight, légegeres távirányító stb.)
11. Csak új vagy használt tv is szóba jöhet (garanciával vagy anélkül)?
Ajánlott modellek összehasonlító táblázata (haladóknak)
Új hozzászólás Aktív témák
-
AL
addikt
válasz csiben1 #26312 üzenetére
Szia ! Korábban Nekem volt ilyen problémám. A 2012 - ben vásárolt többszázezres csili - vili tévém a 2. év után egymás után kezdte elfelejteni a tudását . Kikapcsolták az internetes videotékát és még sok egyéb szolgáltatást. A harmadik évben már a youtube sem jött be. Reklamációmra azt mondták, hogy gyenge az netem. Miután nagyobb netcsomagot vásároltam újból reklamáltam, mert nem változott semmi. Ekkor már az volt a válasz, hogy a különböző szolgáltatók ( Google , stb, ) hibája, hogy minden megszűnt Ők nem tehetnek semmiről. Miután nem jutottam az Ügyfélszolgálattal semmire csak mellébeszéltek írtam egy panaszlevelet. Elmagyaráztam nekik, hogy Én nem a netes szolgáltatóktól, hanem Tőlük vettem a tévét, nekik fizettem .
Volt + 3 év garanciám, ezért "méltányosságból" adtak egy csereutalványt. Sajnos, ha az ember nem jár utána átverik és egy Okos tévéből 2 év után buta lesz. Talán most már nincs ez a veszély, Szerintem az Androidot tovább frissítik, de ha + garanciát veszel hozzá talán az 5 év biztosítva van . Üdv,[ Szerkesztve ]