Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cannibal

    senior tag

    válasz StLui #6509 üzenetére

    Megpróbálok röviden válaszolni :))
    Megvettem, hazavittem, kibontottam, bekapcsoltam, konstatáltam a hibát, visszavittem.
    Mondták, hogy oké elküldik szervízvbe és megcsináltatják. (Tapasztalat, ha vmi nem kézzel fogható hiba azt nagyon nehezen akarják beismerni szervízben, nem akartam pingpongozni, a hibával nem tudok együttélni.)
    Mondtam, hogy nem szeretném, ha javíttatnák, hanem adjanak helyette egy másikat. (Nem akartam vissza a pénzem, hanem ebből a típusból szerettem volna egy hibátlan darabot.) Azt mondták nincs rá lehetőség, náluk nincs ilyen tranzakció. Ok, mondtam, hogy akkor elállok a vásárlástól. Semmi gond, elküldték a szervízükbe, hogy megnézzék nem én tettem -e tönkre szándékosan. 3 napot mondtak határidőnek. A visszavitel után rendeltem egy másik ugyanolyan projektort ugyanott. Pénteken lejárt a 3 nap és szóltak, hogy a szervíz nem talált szándékos károkozást. (Fóliás volt a gép amikor visszavittem, bontatlan tartozékokkal. :DDD ) Ahogy sejtettem a hibát sem észlelték! Pedig fényképet is adtam nekik, hogy mit kell nézni és azt is küldték a géppel együtt a szervízbe. (Ismétlem ez nem a Benq szervíze volt, hanem a cég saját szervíze.) Sebaj. Most kedden mentem az új gépért. Szépen átpapírozták, ahogy kell. Megvettem, hazavittem, kibontottam, bekapcsoltam, ennél is konstatáltam a hibát. Fejvakarás. Szerdán meló után visszavittem. Mondtam, hogy ez van. Ez a készülék is uganazt produkálja. Visszavették a készüléket, visszadták a pénzem. Én pedig megköszöntem a korrekt és ügyfélközpontú hozzáállást. :R

    Két levelet tervezek írni: egyet a Benq-nak a véleményemmel. A másikat pedig a cég felé, hogy írásban is jelezzem milyen kíválóan dolgoznak a munkatársak az üzletben és milyen korrekt a kiszolgálás és ügyfélkezelés.

    Nem lett rövid, de ez a történetem. Nem fogok egy nagy értékű (kis értékűnél sem) műszakicikknél egy ilyen hibát elnézni és szerintem fontos, hogy az ember legyen tudatos vásárló és a selejt kerüljön vissza gyártóhoz és a pénzemmel egy olyan termék gyártóját támogassam amelyik le tud tenni egy hibátlan eszközt az asztalra.

    Nem vonok le messzemenő következtetéseket a Benq-ról, de biztos, hogy ezt a típust senkinek nem fogom ajánlani.

Új hozzászólás Aktív témák