Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • eckerol

    újonc

    Sziasztok!

    Új laptopot szeretnék vásárolni, amire még rákötnék egy monitort, otthoni használat, ebben szeretném a segítségeteket kérni.

    1. Mikor lenne esedékes a vásárlás?
    Szeretném 1-2 héten belül megvásárolni.
    2. A gépre szánt összeg forintban? (a “minél olcsóbb” nekünk nem mond semmit)
    Maximum 420 ezer forint, de olcsóbb megoldásra is nyitott vagyok, kezdő vagyok a témában, lehetséges, hogy egy olcsóbb árkategória is kielégítené az igényeimet.
    3. Felhasználás? (irodai programok, játék, programozás, fotószerkesztés, renderelés, tervezés, stb., ezek munka vagy hobbi/tanulás szintjén)
    Tőzsdei kereskedésre használnám, azért emelem ki, mert szinte csak erre használnám és fontos, hogy ez megfelelően működjön. A laptopra szeretnék csatlakoztatni egy monitort HDMI-n keresztül második kijelzőnek, ahol google chrome lenne megnyitva, kb. 10-15 ablak. A laptop képernyőjén menne a bróker programja (IBKR TWS), Discord, Zoom. Legfontosabb nekem, hogy ezek a programok a lehető legoptimálisabban, leggyorsabban fussanak az eszközön.
    4. Ha játékra is használnád, akkor milyen játékokra, milyen felbontáson, milyen részletességgel?
    Játékra nem használnám.
    5. Kijelző mérete, felbontása, fényes vagy matt, TN vagy IPS?
    Felhasználásnál említett tevékenységek miatt csak 17.3"-os kijelzőjű eszközt szeretnék.
    6. Mennyit lesz hordozva a gép? Használnád-e utazás közben is?
    Hordozva nem igazán lenne, utazás közben biztosan nem használnám, akkuidő, akkukapacitás nem lényeges.
    7. Operációs rendszer? (Windows, Linux, semmi, legyen Win7 támogatás, stb.)
    Windows 10-11-et szeretnék rá, de nem gond, ha nincs hozzá gyárilag.
    8. Tárhely mérete és típusa (HDD és/vagy SSD), memória (RAM) mennyisége?