Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • footy

    addikt

    válasz Z86 #7472 üzenetére

    Lenovo V460. Azért láttam már egy pár fúrcsaságot, azért filózok, hogy ott vegyem-e meg vagy nézzek hivatalos business partnert.

  • Chaser

    titán

    válasz Z86 #7472 üzenetére

    Nem a bolttól függ, de a vásárló a bolttal van szerződésben nem a kiskerrel. Ergo nyugodtan lehet vinni baj esetén az adott boltba is a gépet, nekik saját ktsg-ükön kötelességük továbbítani hivatalos szervizbe. Amennyiben 3 évet írnak a papírra akkor 3 évet is vállalnak, attól függetlenül ha a gyártó esetleg csak 1-et vállalt volna akkor is. Pl akkor nem mind1 hogy kiskeren keresztül intézi-e valaki a gart, mikor elhúzódik, náluk lehet verni az ajtót, kutyát nem érdekli -jogi szempontból-, hogy nem rajtuk múlik a történet. Vagy ha ugyanazzal a hibával legalább 3x volt szervizben a gép, akkor is a kisker állja az elállás díját, vagyis a teljes vételár visszafizetését, ha igényli a vevő. Attól függetlenül hogy multik is büszkén rávésik nagy betűkkel a tábláikra, hogy garancia 3 nap, xy év pedig szervizben, egyelőre még nem ők hozzák a jogszabályokat. A szervizbe történő magán eljuttatás -vagy call center igénybevétele- csak plusz opció, nem kötelező foglalkozás.

    _tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

Aktív témák