- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- DIGI Mobil
- Netfone
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rövid előzetesen a Lost Records: Bloom & Rage
gp A Don't Nod legújabb kalandjáték valamikor az év folyamán érkezik PC-re és konzolokra.
-
Augusztustól nagyot változik a Shein élete
it Onnantól kezdve lesz a platformra érvényes az EU-ban a DSA, így számos kötelezettséget vesz a vállára a Shein.
Aktív témák
-
dbalazs80
tag
válasz GaborGh #24016 üzenetére
Kivlovnak is ez a válaszom, tessék ezzel vitatkozni!
Sziasztok!
Csak meg szeretném osztani veletek a tapasztalataimat.
Kicsivel több mint két éve vagyok tulajdonosa egy Acer Extensa 5630G készüléknek.
Bár nagyon szerettem a gépet, az utóbbi 4-5 hónapban csak a bosszúságot okozza, és itt nem feltétlenül a készülék a hibás.Nos a készülék némi problémával küzdött, bekapcsolás gondok, USB gondok, majd egyszer fogta magát és nem indult el többé.
A készülékre 1 év alapgari volt, és vettem hozzá 2 év Platinum garanciabővítést is.Ennek köszönhetően elküldtem a Brno-i szervízbe.
Ott alaplapot memóriát cseréltek, és ha már ott volt az ODD-t is kicseréltettem.Visszaérkezett a gép és jöttek a bosszúságok.
Az ELMÉLETILEG ÚJ alaplap alapból memoria slot hibás volt, ezt jeleztem az ügyfélszolgálatnak, ahol a következőt kérdezték : "Honnan tudom, hogy hibás a memóriafoglalat?"
Mondtam, hogy bele akartam tenni plusz memóriát, úgy derült ki.
Oké, akkor küldjem el megint a szervizbe.
Ezt én megtettem, majd az előző 5 naphoz képest 10 munkanap múlva visszaérkezett a készülék.
A memóriát, HDD-t és egyebeket takaró műanyag burkolat csavarjai szétbarmolva, de még csavarozhatóak voltak.A megintcsak ELMÉLETILEG ÚJ alaplap ismét memóriafoglalat hibás volt, csak most a másik slot volt a hibás.
További különbség volt, hogy az előző esetnél ha a hibás slotba memóriát tettem, akkor el sem indult a gép.
Most ez úgy változott, hogy a hibás slotban nem érzekelte a memóriát, de ha a másik slotban volt memória, akkor elindult.
Ügyfélszolgálat ismét felhív, mostmár kicsit pipásan, mondom, hogy mi a probléma, és hozzáteszem, hogy köszönöm, de ezt ne játsszuk tovább, kérném a cserét, vagy csereigazolást, mert ez nekem munkaeszköz, és már így is elég sok a kiesés.
Ügyfélszolgálat kéri, küldjem ki, és megvizsgálják a kérelmemet.
Oké, immár harmadszor megy ki a gép EGY azaz 1 hónapon belül!!!
Megérkezett a készülék Brno-ba, majd nem sokkal később vár az e-mail a postaládámban, hogy nem vagyok jogosult a cserére/csereigazolásra a hiba jellegéből adódóan. (WTF?)
Oké.
Készülék visszaérkezik, memóriafoglalatok NEM hibásak, kezdtem örülni.
Mosolyom sajnos nem tartott sokáig, 2 hét múlva a gép megint használhatatlan volt, be sem kapcsolt.
Hibajelenség a kezdetektől fogva a WIFI-n keresztül csak nyögvenyelősen csatlakozott hálózathoz, minden második bekapcsolásnál nem indult a rendszer, USB portok csak néha működtek.
Majd egyszercsak megint nem kapcsolt be a készülék.Ügyfélszolgálat felhív, mondom, hogy mi a probléma, mondom, hogy ez már nonszensz, már nagyon pipa vagyok, mondom, ha a gép jön vissza, nem csereigazolás, akkor megy a bírósági idézés is a géppel ki.
Ennek előzménye, hogy jeleztem, már túl vagyunk a 3 fődarabcserén, sőt, amire a válasz az volt, hogy a drágán megvásárolt plusz garanciám semmit sem ér, mert nem azok a feltételek vonatkoznak a plusz 2 évre, mint az alap 1 évre.
Tudtommal a plusz garanciaidőtartamra vonatkozóan az alapgaranciális időtartamra vonatkozó jogoknál kevesebbet nem kaphatok, csak többet.Nos gép ki, alaplap, VGA, HDD csere, és most megint nálam van.
A lényeg, hogy az Acer Slovakia SRO Magyarországi képviselete, a Fogyasztóvédelem és a békéltetőtestület felé is indul a levél, és ha kell, akkor az Acer Ázsiai központjának is írok egy szép levelet.Szóval vigyázzatok, ha plusz garit vesztek a gépre, mert a drága pénzetekért nem azt kapjátok, ami megilletne!
Aktív témák
- Milyen routert?
- TCL LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Házimozi haladó szinten
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Hollow Knight
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Windows 11
- További aktív témák...
- Vostro 3591 15.6" FHD i5-1035G1 GeForce MX230 16GB 512GB NVMe magyar bill., gar
- XPS 15 9500 15.6" 4K érintő i9-10885H GTX 1650Ti 32GB 512GB ujjlolv IR kam gar
- Lenovo Yoga C940L
- Lenovo ThinkPad X280, 12,5" FHD IPS Érintőkijelző, I5-8350U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Szá
- i7 es Fujitsu Lifebook S751