Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • console

    aktív tag

    az alap motor minden gamenak a hangulaton és a változatosságon alapul. a Blizzard ezt használta/használja ki a Diabloban, és a legtöbb rpgkezdemény ezért bukik/bukott el vele szemben.
    sok gamet meg lehet unni 2 nap után mert megismeri a user a grafikai momentumokat, amit egy game kínálni tud.
    a belso idézojeles mesterséges intelligencia (ami azért még koránt sem intelligencia...) sokat dobhat, ha rendesen meggyúrták a tésztát.
    kicsit pszichológia a dolog. elobb-utóbb mindenre ráún az ember, ami ismétlodik (szélsoséges legkézenfekvobb példa a házasság). persze csak ha tudatos. gondolok arra, hogy a cigit pl. nem tudatosan szívják a legtöbben, hanem megszokásból...
    játszani megszokásból fura lenne (mégis vannak akik elkövetik).
    végso soron mindenki törekedik a világból egy minél nagyobb szeletet megtapasztalni. hogy a világ szót leszükíti számítástechnikára, vagy egy hangszerre, vagy egy sportra vagy éppen botanikára.. egyéni kérdés

    [Szerkesztve]

    .

Új hozzászólás Aktív témák