Hirdetés
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
gp Hasonlóan a Helldivers II-höz, ahol nincs PSN regisztrációra lehetőség, ott nem lehet megvenni a programot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
alázógyík
őstag
válasz bexinho23 #196146 üzenetére
Szia!
Egy hasonló Aurist árúl a gazdája(talán 66K km van benne, első tulaj), 3,5 millióról indult.
Aztán volt 3,2, és most 2,9-nél jár. Szerintem sok, de ha nem sürgős neki, akkor mindegy.
10 év felett nincs hybrid gar, nem lehet tovább hosszabbítani.
Egy komplett akku csere, igen jó állapotú használtra olyan 300K körül van.
De szerencsére lehet külön cellaként is cserélni. -
alázógyík
őstag
Értem én, hogy szar a Ft, meg Euro 7,8,10.., és drága a spanyol, tunéziai, török munkaerő. De ár érték viszonylatban brutálisan sz@r...
Ennyiért 1-2 éves Hybrid 5-ös BMW van, S 60-as , V90-es Volvok vannak. E osztályú Merci, S3-as Audik ill. új 508 ill. Insigniák.
Tehát az alapáron túlárazott, Golf/Leon/Octávia 3-as ára bárhogyan nézem, f.os. 😁 -
alázógyík
őstag
Nem tudtok meggyőzni.
Akkor is qrva szar az ár/értékük. Alsó közép kategóriás autókról beszélünk.
[link] Nincs miről beszélni. -
alázógyík
őstag
válasz KoVee84 #197160 üzenetére
Focus???
Annyira rossz autót rég láttam... olyan gagyi, fröccsöntött műanyagból van a bele még a fullos Titaniumnak is, hogy beszartam tőle.
Rohadnak, nem kicsit.
Zajszintje magas, és a mindenki által magasztalt futómű se valami nagyon jó. A facsipesz 1.6-os benzines. Nem megy, de brutál eszik.
Volt nekem, soha többet.
Tényleg jó a Mégane 3, nekünk is van.
Előtte 308 volt, Pite is elhiheti, tényleg egy f.shalmaz a benzines. A faces csoportja is sokat mondó, úgy utálják hogy az elképzelhetetlen. Szerelők meghallják, rögtön telt házas a szerviz. -
alázógyík
őstag
válasz MC Pite #197204 üzenetére
Borzasztóan érzékeny, szinte mindig megnyúló vezérlés, folyamatosan döglődő szolenoid szelepek, vezérlés módosító hibák, lambda szondák folyamatosan döglenek.
Olajfogyasztás k.b alap ezeknél.
Ecu érthetetlen és értelmezhetetlen hiba bejegyzései.
Nem ide tartozik, de az összes benyásban valamiért megdöglik a klíma kompresszor.
Rugó törés is minden napos.Írjak még?
-
alázógyík
őstag
válasz molnarpeter #197211 üzenetére
A lánc nyúlásához még sok km se kell. Sajnos az egész konstrukció úgy rossz ahogy van.
-
alázógyík
őstag
válasz yodamester10 #197460 üzenetére
-
alázógyík
őstag
válasz Yiggdrasil #198686 üzenetére
Az a Megane annyiért ajándék.
-
alázógyík
őstag
válasz molnarpeter #198691 üzenetére
Legtöbb nyűgje:
- Okoskerék(ha nem a gyengébbik 1.6-os.)
- Vízelvezető járatok eldugulása
- Ablakemelő elfáradása[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
őstag
válasz Yiggdrasil #198693 üzenetére
HA vezérlést cserélik, akkor az okos kereket is kell/ajánlott. Nem egy hatalmas összeg, gyári 35K körül van, utángyártott 15-20K között.
-
alázógyík
őstag
válasz Yiggdrasil #198786 üzenetére
Az a motor tényleg borzalmasan rossz, és a váltó is elég gatya. Nagyon nem megy, és eszik is.
De ennyi pénzért vétek lenne ott hagyni.Ha nagyon nem jön be, ettől többért bármikor el tudjátok adni.
-
alázógyík
őstag
válasz molnarpeter #198816 üzenetére
A hátsó ajtók is szépen nyílnak kifelé.
-
-
alázógyík
őstag
válasz Luck Dragon #199013 üzenetére
Nem csak a motor problémás.
Szar a klíma, k.b. az összesben megdöglik. Ha jó, akkor is gyenge.
Mindegyik beázik, brutál f.s a gyári "hifi" benne, és a kormányzása is ilyesztő. -
alázógyík
őstag
válasz tboy93 #199537 üzenetére
https://coopercar.hu/
Elite Auto
Fair Kft.Őket ismerem, rengeteg ember vett autót tőlük a Prius, Auris és Hyundai/Bravo topicokban.
-
alázógyík
őstag
válasz molnarpeter #199546 üzenetére
Tényleg, az EuroFleetet kihagytam. Profi cég.
-
alázógyík
őstag
válasz troll81 #200664 üzenetére
Hülyeséget írsz.
Toyotánál ezt írják: "
Toyota and Lexus models. Since 1 January 2015, 85% of every vehicle must be reused or recycled, and 95% recovered. The process will identify parts that can be reused, such as engine, battery, alternators and steering systems. Fluids, gases and other materials and parts will be safely collected and, where appropriate, recycled."Szerintem a többi márkánál is elvárt már az újra hasznosítás.
Az, hogy Rittenburgersweháter-alsóban még engedik, nem az a mérvadó. Meg egyébként is, anyagilag és racionálisan se jó választás már.
Itt egy cikk, less rá egy pillantást.
"Vagy annak kapcsán számolt már valaki, hogy amikor egy újonnan 7 milliós kompakt dízel autó 200 000 kilométer és 8-9 év után egyszerre kéri el a részecskeszűrő, lendkerék és porlasztó árát, akkor lényegében ott tartunk, hogy nincs értelme javítani az autót? Ér 1.8 milliót, amit meg most felsoroltam, az nem márkaszervizes áron is milliós tétel. Van értelme ezt így csinálni?"[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest