Hirdetés
- Apple Watch
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Yettel topik
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
A Lian Li Strimer kábel mókolása.
lo Értelmetlenül állok az egész előtt, hogy a Lian Li minden cuccából ad ki fekete/fehér verziót csak pont a Strimer...
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
biga
őstag
válasz hobizoli #92635 üzenetére
Szerintem kevered a fékutat a féktávval. A féktáv a veszély felismerése és a megállás közötti idő (reakcióidő (én 0,4-0,6 mp-et találtam a legtöbb forrásban minimum - tehát 100-nál minimum 15-20m-t teszel meg csak a reakcióidő alatt (minimum). + fékút (ami 100-nál száraz úton optimális esetben valóban 40m körül van minimum). Ezért egyértelmű, hogy féktávon belül kanyarodott elé.
Ez nem menti a motoros gyorshajtását, már csak azért sem, amit te is írsz. De ettpl még a balesetért elsősorbansztem az autós felel (az ottani szakemberek szerint meg fele arányban, ez szerintem korrekt).De sztem nem ide való, hanem inkább a másik topicba
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen