Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biga

    őstag

    válasz hobizoli #92635 üzenetére

    Szerintem kevered a fékutat a féktávval. A féktáv a veszély felismerése és a megállás közötti idő (reakcióidő (én 0,4-0,6 mp-et találtam a legtöbb forrásban minimum - tehát 100-nál minimum 15-20m-t teszel meg csak a reakcióidő alatt (minimum). + fékút (ami 100-nál száraz úton optimális esetben valóban 40m körül van minimum). Ezért egyértelmű, hogy féktávon belül kanyarodott elé.
    Ez nem menti a motoros gyorshajtását, már csak azért sem, amit te is írsz. De ettpl még a balesetért elsősorbansztem az autós felel (az ottani szakemberek szerint meg fele arányban, ez szerintem korrekt).

    De sztem nem ide való, hanem inkább a másik topicba :)

    ''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'

Új hozzászólás Aktív témák