- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
gp A C2 Game Studio nemrég átnevezett játéka a tervek szerint jövő hónap végén debütál.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
dízelracer
senior tag
Az túlzás, hogy elnyűhetetlen. Bár az volna. Viszont az adagolós tdi motorok a mai CR dízelekhez képest maximálisan megbízhatóak és valóban relatív olcsón szervizelhetőek (ugyanez igaz bármelyik "öreg" előkamrás turbódízelre). Ha nem tapossa szét az ember egy Octavia kombi méretű kasznit hegyen völgyön át elvisz 6literes átlagfogyasztással. Alkatrész beszerzés nem gond. Ahhoz már elég öreg autó, hogy utángyártottban is megkapni hozzá bármit gyári alkatrésznél jóval olcsóbban. Viszont ezeknél elég nagy a minőségbeli szórás ezért érdemes beleolvasni a tdi-s fórumba, hogy kinek mi vált be.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- TCL LCD és LED TV-k
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- BMW topik
- Politika
- Asztalos klub
- Vezetékes FEJhallgatók
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- További aktív témák...