Hirdetés
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #25449 üzenetére
Csak neked nem lenne mókás, hogy 140km/h a minimum sebesség pályán Mi lenne a 3literes fogyiddal? Ma nagyon késében voltam, M3 bevezetőn pest felé ~180-al jöttem. Ott már nem volt az a kimondott sínautó, de nagy meglepetésemre, messziről villogtatva mindenki lehúzódott, kulturáltan, mégis lepődtem.
To all: saját személyes tapasztalat
-Szervós autót szervő nélkül NEHEZEBB tekerni, mint egy alapból szervótlant, de egyátalán nem lehetetlen, sőt.
-Szervófékes autót szervó nélkül nagyobb pedálerő szükséges, mint ha alapból szervótlan lenne.
Ettől eltekintve
-Eddig még minden autót sikerült szervó nélkül is irányítani
-És minden autót sikerült szervófék nélkül(direkt elpumpáltam ami maradt) blokkolóra fékezni mind a 4kereket. Tehát a fékhatás adott, semmivel sem rosszabb, csak RÁ KELL LÉPNI a pedálra.Egy kivételt tudok, E38 750iA, ~2100gm, 255/45 R18. Szervó nélkül, gyakorlatilag állóhelyzetben lehetetlen a kormányt elfordítani, menet közben is csak nagyon kis szögben lehetséges. Azon kívül fékszervó nélkül, két lábbal(mivel széles a fékpedál) taposva SEM váltható ki intenzív lassulás, maximum csak halványan csökken a sebesség.
Smoke & Torque
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen