Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • batai15

    félisten

    válasz tibbike01 #220595 üzenetére

    Hát ha srácok ha tetszik ha nem ,a típus és az ár ismeretében teljesen jogos hogy az ember elvárja hogy újszerű autót kapjon,és a kötelező dolgokon kívül ne kelljen azon remegni hogy jajj most megáll az út szélén meg talicskával kelljen a pénzt rá locsolni mert akkor inkább gyűjtök meg veszek igénybe hitelt és veszek egy új vitarat például akkor, hosszúba 6 liter fogyi nekem már megfelelő lesz. Ugyan nem tetszik a Suzuki de új .

    A a vagtól egyre inkább megy el a kedvem . Céges 150ps 2.0 cr eszi az olajat , rs csoportokba állandóan az olaj fogyi a téma, volt főnököm bitdi passatja 8 millió volt nem is régen , úgy kezdődött hogy 1 millió ment rá .
    Ez minden csak nem megbízható ezek szerint.
    Nem is olyan régen még az volt szajkózva ha egy dízel karban van tartva ,akkor 3 -400 ezer km-ig nagyjából hiba mentes , még akkor is ha automata .
    Aztán most meg itt már azon kell remegni hogy 200 ezret bírjon ki megbontás nélkül.
    A kis 1.4 hdim 360 ezerrel adtam el , és mai napig köszöni megy . De mondhatnék régebbi cr-eket , hdiket ,meg minden normálisabb dizelt ismerősi körben hogy köszönik dupla ennyi km esetén is még nem hullottak szét.
    Értem én hogy minden új rossz (puretech szét hullik 40 ezernél is ) de azért ez a cr TDI még nem abból a korból való ,szóval nekem ez abszurd .
    Mint írtam veszek akkor inkább PSa vonalon egy 308sw ,vagy 508 bluehdi ,adblue off aztán sokáig nem lesz vele gondom . Csak skodat azért kezdtem nézni mert van belőle Szedán ,dsg tetszik ,és van belőle kínálat ,meg mindenki eddig csak ajánlotta.
    Szomszéd lányának 450 ezer volt benne amikor eladták ,golf 6 1.6 cr és magasnyomású rendszerrel nem volt gond. (Minden mással igen ,de azért ez már km )

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák