Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aero.

    veterán

    válasz (ADAMKA) #119457 üzenetére

    Azt tedd hozza hogy 50£-os oradijak vannak, es egy lexus vagy egy 7-es nem feloraig fog ott allni ha valami beut, marpedig egy 1000 fontos lexuson tutura gatya a futomu, kormanymu es meg ki tudja mi. Lehet elmegy 5 ezret, de lehet doverig se jutsz el vele.

    Erdemes olvasgatni az injektor, nemreg volt bent egy hetes aminel tobb szerviz se jott ra a problemara, na ok igen, ellenben az alkatresz usa only es 1700£

  • parandroid

    nagyúr

    válasz (ADAMKA) #119457 üzenetére

    Akkor vedd azt. Ennyiért elvileg totál mindegy, mit veszel, csupa kompromisszum, én a legfontosabbnak azt tartanám, hogy megbízható legyen az eladó,és még akkor sem 100% (messze nem annyi), hogy nem fog ledobni valahol Nürnberg és Regensburg között hazafelé.

    Németeknél erre egy ADAC-klubtagság a megoldás, ha már a gyári assistance szolgáltatás nem éri meg, a lényeg az, hogy valami ilyesmiben lenne érdemes gondolkozni, mert ilyen idős autóknál már nem elég, ha vásárlásnál jól megnézed, hogy mindein rendben van-e, utána meg szereted, mert bármikor beüthet bármi. És ugye ez is csak arra vonatkozik, hogy nem hagynak állva az út mellett (vagy az úton, ami a németeknél nem olcsó mulatság), a javítás nyilván továbbra is a te játékod.

    Nem véletlen a sok ledobott régi prémium (öreg Saab-ok, Audik, Mercedesek) ideiglenes rendszámmal, vagy anélkül elhagyva az autópályaparkolókban. Megveszi a keleti figura jó áron, aztán valahol útközben megáll, és nincs tovább. Párszáz EUR volt az autó, rákölteni meg ennek a sokszorosát kéne, inkább otthagyja, és örül, ha valahogy haza tud vergődni.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák