Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bitpork

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz pilóta #10879 üzenetére

    Egy kocsinál, különösen egy F1 gépnél minél kisebb a föld és a kasztni közötti távolság, annál jobban gyorsul alatta a levegő, és nagyobb a leszorítása: gyk odaszíjja magát a kocsi a fődhön. A fordított csepp esetében igazad van, de akkor nem kellene körülötte lenni semminek, h ideális légellenállást produkáljon. Viszont ha a fordított csepphez adsz egy közel lévő fődet, akkor igencsak megváltozik az áramlás a közelítő oldalon. A leváló oldalon nem keletkezik elég leszorítás, és kvázi súlytalanná válhat a fara.

    Ezért nem lehet figyelmen kívül hagyni a fődet kocsiknál. Repülőnél ok, de ha fődközeli és irányítani is akarod akkor kell a légellenállás mellett a leszorító erő is. A linkelt Königsegg v akármelyik sportkocsi gyártó nem hobbiból alkot úgy, ahogy.

    https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

Új hozzászólás Aktív témák