- iPhone topik
- A legfontosabbakat elárulta az Ace 3 Pro kapcsán a OnePlus
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Újabb Play mobil a Honortól
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Mostantól Switch-en is elérhető a DarkStar One
gp Alig tizennyolc évvel az eredeti kiadás után a Nintendo hibrid konzoljára is megjelent a játék.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
pilóta #10879 üzenetére
Egy kocsinál, különösen egy F1 gépnél minél kisebb a föld és a kasztni közötti távolság, annál jobban gyorsul alatta a levegő, és nagyobb a leszorítása: gyk odaszíjja magát a kocsi a fődhön. A fordított csepp esetében igazad van, de akkor nem kellene körülötte lenni semminek, h ideális légellenállást produkáljon. Viszont ha a fordított csepphez adsz egy közel lévő fődet, akkor igencsak megváltozik az áramlás a közelítő oldalon. A leváló oldalon nem keletkezik elég leszorítás, és kvázi súlytalanná válhat a fara.
Ezért nem lehet figyelmen kívül hagyni a fődet kocsiknál. Repülőnél ok, de ha fődközeli és irányítani is akarod akkor kell a légellenállás mellett a leszorító erő is. A linkelt Königsegg v akármelyik sportkocsi gyártó nem hobbiból alkot úgy, ahogy.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html