- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Magyarított Android alkalmazások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Fotók, videók mobillal
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Kiszivárgott információk az új AMD chipek érkezéséről
ph Pár online áruház nem tudott várni, és már közzétettek néhány hasznos adatot a Granite Ridge és a Strix Point megjelenéséről.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz
DeFranco #66893 üzenetére
Elvileg közel 0, hiszen csak így tud pontosan felfeküdni a felni az agyra és ez által lesznek tehermentesítve a csavarok és központosan felrakva a felni. A 63,2 vagy elírás vagy más típusra való szerintem.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz
Melack #67000 üzenetére
Na kezdődik! Daewoo...
A fékpedál kapcsolója valószínűleg rendben lesz, hiszen a pótféklámpád működik. Vezeték szakadásra, esetleg kontakthibára gondolok. Kapcsolási rajz nélkül sajnos nem lesz egyszerű.
Mod: Ideiglenesen adhatsz tápot a pótféklámpáról.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz
Melack #67003 üzenetére
Akkor könnyebb helyzetben vagy. Első körben adj neki tápot a pótféklámpáról, hogy úgy működik-e. Ha igen, akkor kapcsolási rajz alapján végig kell ellenőrizni a kábelt a kapcsolótól a lámpáig és a testpontokat.
Mod: Mi történt a hátsó fékeddel?
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz
peugeotmate #67468 üzenetére
Én kifejezetten rossz véleménnyel vagyok a Grande Punto-ról. Komolyabb baja nem volt nálunk, de az apróságok mindennaposak és ami a legrosszabb, hogy előre és hátra is hatalmas holttere van. Nagyjából egy időben lett újonnan vásárolva két hasonló autóval (Fiesta és Yaris), mindkettő fényévekkel jobb autó.
Mod: sorozatosan kiégő izzók, eltört ajtóhatárolók, elhagyott patentok, olajfogyasztás és hektikus elektronika jellemzi a miénket.
A kormány túlszervozott, a kék adagolhatatlan, az 1.4 8V nem megy, de legalább fogyaszt is.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
!Overdose!
őstag
válasz
Mágus2 #67778 üzenetére
Értelek én. A Focus konkrét megoldását nem ismerem, de a DW hátsó futóműveket volt alkalmam behatóan tanulmányozni sok év Hondázás után. Ott nincsenek ilyen hülye megoldások. Amit még esetleg hátrányként meg lehet említeni, az a kisebb és/vagy nem teljesen sík csomagtartó egy
lovaskocsicsatolt lengőkaros autóhoz képest.neduddki: Nem rémlik, pedig van a családban elismert VAG szerelő.
DeFranco: A szürkéről hiányzik az első lökhárító alól a splitter.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz
parandroid #67971 üzenetére
Ezért sem lehet típusismeret nélkül a beltér kopásából megállapítani a futásteljesítményt.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Igazából a legtöbb gyári xenon is vakít a halogénhez képest. Remélem a LED technikával előbb-utóbb ki fognak kopni a forgalomból, de ez még évtizedek kérdése sajnos. Arról nem is beszélve, hogy a magasan elhelyezett fényszórókat is tiltani kellene legyen az akár halogén, akár xenon. Egy SUV vagy kisteherautó szemmagasságban elhelyezett lámpáinál nincs rosszabb.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz
Puma K #68762 üzenetére
Merci vonalon a W202-t kizárnám, mert erősen hajlamos rohadni. Egy W124 esetleg még jó is lehet, de a 200D a mai forgalomban autózhatatlan vérmérséklettől függetlenül. Minimum 250D, az már elfogadható és ráadásul szép 5 hengeres hangja van.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz
Puma K #68771 üzenetére
Véleményem szerint az általad említett autók (W123, W124, W201) valóban nagyon jó autók voltak. Nekünk is volt több darab is, ismerem őket. Ma már napi használatra nem vennék ilyet. Mechanikusan valóban szinte elpusztíthatatlanok, de már nagyon öregek. Jó eséllyel nem fogsz találni valóban jó állapotú, kevés gazdás példányt belőlük 6-700k körül. Talán 190-esből igen, de W123 és W124 szinte kizárt. Szinte a szemétből lehet őket szervizelni és ne legyenek illúzióid ezt sokan meg is tették. Nagyon sok Merci rohangál Lada ás társai alkatrészekkel, mert a gyári drága. Jó minőségű porlasztócsúcsot már nem lehet kapni hozzájuk, kérdezz csak rá a Mercedes topikban. Imádom őket és vérzik a szívem, de azt tanácsolom, hogy napi használatra ne vegyél ilyet. Ezek ma már hobbiautók.
Már halványak az emlékek, de nagyon lomhának rémlik a 200D. Nekünk W123-as bódéban volt egy 72 lóerős motor, de Pesten inkább ki sem merészkednék vele a forgalomba. Arról ne is beszéljünk, hogy egy forgalmasabb úton, mint a 4-es vagy 44-es szinte lehetetlen vele biztonságosan előzni. Mindehhez fogyaszt 7-8 litert. Aránytalanul sok.
A biztonsággal kapcsolatban tévedsz. Egy E30-as BMW kb. papírból van ott is, ahol még nem rohadt ki az anyag. Az ismerősödnek szerencséje volt, de erre nem alapoznék. Egy mai kisautó, ami ugye már nem is könnyebb egy E30-nál összehasonlíthatatlanul biztonságosabb.
Ha európai vonalon keresel dízelt, akkor nem is értem, hogy egy jó TDi miért nem jutott az eszedbe inkább?
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz
!Overdose! #68772 üzenetére
Még egy gondolat:
Úgy vettem észre, hogy kevesen tudják, hogy milyenek is voltak ezek az autók fiatalon. Több Merci tulajdonossal is találkoztam mostanában, aki állította, hogy hibátlan az autója. Hát egy kivételével csalódás volt az összes. Nem vonom kétségbe, hogy valóban üzembiztosak, de azért voltak nem oda illő hangok, búgás, morgás, remegés bizonyos fordulatokon. Törött epeda rugós ülések, elkoszolódott MB-Tex, gyenge motor. És ezek igazából nem feltétlenül tűnnek fel mindenkinek, mert nem tudják, hogy milyennek kéne, hogy legyen. Aki viszont tudja, annak kiábrándító. Ezért nem Mercizek, mert ami valóban újszerű, annak az ára is olyan, hogy akár egy új kisautót is vehetnél belőle.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz
szőröscica #68794 üzenetére
Remélem csak ironizálsz!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Tud valaki ajánlani olyan szivargyújtó töltőt, amin 2db 1A-es USB foglalat van és kis méretű?
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz
molnarpeter #68935 üzenetére
Egyfelől ennek az egyik aljzata 2.1A-es, másfelől nem szívesen dugnám bele a telefonomat sem. Valami nevesebb gyártó termékének jobban örülnék. Azért köszönöm!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz
blt.62 #68942 üzenetére
Véletlenül sem szeretném kétségbe vonni édesapád szavahihetőségét vagy számolási képességeit, de a 6l/100 km normál használat mellett közel képtelenség. W126-os bódéban én is jártam ezzel a motorral. Egyébként spritmonitor szerint 9,82l/100km az átlag.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz
baluka6 #68997 üzenetére
Van valami speckó aftermarket hengerfejtömítés, ami már nem hajlamos az átégésre, de a cseréjének a munkadíja + gépműhely jelentős tétel lenne egy 200k-s autónál. Ráadásul akadnak elektromos problémák is. Én nem feltétlenül vetném el a Rover vonalat, de inkább egy Honda motoros változattal próbálkoznék. Esetleg a szóban forgó F Astra, Golf II, Escort és hasonló nagy példányszámban létező autók.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz
Kornel #69106 üzenetére
Hivatalosan nem elég a műbizonylat, be kell jegyeztetni a forgalmiba, ami nem kis feladat jelenleg Magyarországon. Gyakorlatilag 30 mm-es ültetésért jó eséllyel senki nem fog büntetni. Szerencsés persze, ha nem valami rikító színű a rugó. Az Eibach elég jónak számít, ráadásul fekete színű. [link]
A városi tunerek körében elterjedt, hogy 30-40 mm-es ültetésig megfelel a gyári gátló is. Nekem nem ez a tapasztalatom, de én az átlagnál jóval kényesebb vagyok a futóműre. Jelenleg Koni STR.T gátlókat használok (egyelőre gyári rugókkal).
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz
szőröscica #69146 üzenetére
"2-2.5 millió között én inkább Honda Accordot, vagy Renault Lagunát nézegetnék"
Vagy Megane I-et
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz
parandroid #69676 üzenetére
Mondjuk azt tekintve, hogy mi volt a kiindulási alap (5 ajtós) szerintem jó munkát végeztek, nekem a hátulja kifejezetten teszik és egy 1.6 i-DTEC-kel kifejezetten el tudnám képzelni magamnak. Persze nem egy Megane, de na...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Magyarított Android alkalmazások
- F-Secure termékek
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kiszivárgott információk az új AMD chipek érkezéséről
- További aktív témák...