- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Yettel topik
- Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
Hirdetés
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz SirRasor #220630 üzenetére
2500-3000 km az tényleg olyan, hogy elgondolkodnék bérlésen. Van egy barátnőm akinek a férje eladta az Octit, bent laknak Pesten, amikor kell kocsi bérelnek sharenow / mol limo. Azzal jönnek ki aggloba is. Cserébe semmi egyéb költsége nincs, fizetős a parkolás is a 9. kerületben, nekik ez nagyon bevált.
-
nagyúr
válasz youckey1981 #220695 üzenetére
Ceed/i30 vs Octavia terén, azonos felszereltségi szinten szinte semmi különbség nincs. Nekem Ceed (2022) van, öcsémnek Octavia (2024), néhány dologban tér el a két autó. Octiban nagyobb a hétsó lábtér, a csomagtér egyben van, nincsenek nagy rekeszek (pontosabban csak 1), a Ceed-ben egysíkú a raktér és tele van alatta rekeszekkel. Ceed 160le, Octi 150le, különbség elhanyagolható. Beltér minőségben, anyaghasználatban kb azonos szint. Kia hifije jobb. Kia-ban gombos a klíma, ülésfűtés stb., Octiban már minden érintő képernyőn van, döntsd el ebben Te mit preferálsz.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz f4lcon #220700 üzenetére
Mindkettőről olvasni szart, dögivel. Nyilván egy flottában van tapasztalat, meg tiporják is őket rendesen. Az is elmond valamit, hogy az átadó gyerek azt mondja, ezt nem kell bejáratni lehet taposni neki kapásból Operatív lízinges autókat szétrúgják.
De nem védem a Kia-t, a trafó problémáról én is hallottam, illetve valami gumi bizbasz megy tönkre az FL előtti példányoknál a kormányban, azt is cserélik gariban, meg a tank-fedelet is, mert némelyiken csálén áll.
DCT problémáról is hallottam, pár embernél előjött Kia csoportban rángatás, de lekopogom mindenkinek cserélték gariban a szükséges alkatrészeket.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz lockdown90 #220702 üzenetére
Ezt nem tudom osszevetni, mert ocsem octija 2.0 116 le crtdi, enyem meg 1.5T 160 le benzin. Mindkettő 7 gangos duplakuplungos. Nyilvan a Kia dinamikusabb, nyomatekban mindkettő 250nm. Az 1.5Tsi kb ugyanugy megy mint a Kia 1.5, fogyiban viszont aztat szoktak mondani, hogy a Tsi kedvezőbb. Ezt elhiszem, nálam Bp-en 7.5-8.5 között eszik a Kia.
Ceed amugy szerintem kb 130-ig elviselhető, afelett sok a szelzaj. Nincs túlgondolva a szigetelés, fokepp a kerek felol jon a gordulesi zaj. (Motornak kb nincs hangja, nyilvan, 7 fokozattal alacsonyan forog)
Abban egyetértünk ocsemmel, hogy a 2M felar hasonlo felszereltséggel teljességgel indokolatlan a Skoda részére.
Cegeskent Skoda, magánszemélykent Kia részemről.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz imyourfriend #220710 üzenetére
Ocsemet kene megkérdezni, mert ő vezette mindket autot, en nem vezettem meg az octit.
Annyit említett hogy alapjaraton traktor es hogy a 7-es dsg-vel nem tunik fel hogy csak 116le, nem zavaro.
-
nagyúr
válasz WasabiTrsr #220752 üzenetére
1.6 gdi 2018-as tucson-t hajtott most ocsem, nem megy, nem is jo motor es cserebe evett 8-12 litert
-
nagyúr
válasz WasabiTrsr #220811 üzenetére
9gen civic kombi ilyesmi arsavban szerintem bulletproof, az 1.8 szivobenzin motorja egyszerű es megbízható, az automata valtojarol sem hallottam panaszt.
-
nagyúr
válasz pepucs #220865 üzenetére
C corsank van 8 eve (1.2 twinport). Folyton van vele valami bosszantó probléma. 78e km-el vettuk, elso tulajtol, most van benne 129e km.
Az 50e km alatt elhullott az AC pumpa, kilyukadt egy benzincso, tonkrement a futomotor elotet ellenallas, olajsapkat 2x csereltem, legtomegmero, féltengely gumiharang 2x, olajgomba, hőgomba, vezermutengely erzekelo, kezifek beallitas utan birja kb 2 hetig aztan nem fog semmit (kezifek kotel csere is volt), kulcs hazat 2x csereltem (beszakad a gomb), lökhárítóban kodlampa burkolatot elhagytuk 2x, foszlik a valtoszoknya, elengedett kb az osszes ajtokarpit ragasztasa, kitort a szellozoracsbol 2 sor (nem birta el a magneses tarton a telefont, a masik 2 autónk siman birta evekig), a benzinszint mutato tele tanknal is megakad feluton (tehat fel tanknal többet nem jelez), a km ora egyseg neha megmakkan es akkor nem mutat egyik mutato sem semmit (rab.szol a tetejere akkor egy darabig jo utana), beazik nagy eso utan a kuplungnal (konstrukciós hiba, eltomodik valahol a motorterben a kosztol lyuk). Ja, a bal ajtopanelen a jobb ajto elektromos ablakemelo gombja is elromlott.
Ezen kivul most fullad es hibakodot dob, vasarnap megy szervizbe, eselyes hogy trafosor.
Ezek csak a problemak, a karbantartást direkt nem irtam bele, de volt mar komplett vezerles csere (nagyon erzekeny az olajra) es erik a kuplung csere is.
Volt civic-em, nalunk volt 100e km-t, volt accordom, az is nalunk volt 50e km-t, volt suzuki swiftem tobb tizezer km-ig, egyik se produkalt negyed ennyi problemat sem.
Részemről egyáltalán nem ajánlott autó.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz imyourfriend #220710 üzenetére
"2.0 cr 116LE-t milyen érzés vezetni a 150LE-hez képest, vagy egy 1.6 cr tdi 116LE-hez képest"
Octavia IV 2.0 cr 116le DSG vs Ceed III 1.5T 160le DCT teren a sajat tapasztalataim alapján:
Varosban nem erzodik különbség, az Octi es a Ceed ugyanolyan jol autózhato, nem tunik gyengenek az Octi, jol dolgozik a DSG. Varoson kivul, autopalyan érezhető különbség van a ket auto között, a 44 lóerőnyi plusz dinamikusabb gyorsulast, gyorsabb elozest tesz lehetove. Ennek ellenere a gyengebb 2.0 cr-el is abszolút jol lehet palyazni, 130-150 kenyelmesen tarthato.
A DSG érezhetően gyorsabban valt mint a Kia DCT-je. Ez tény.
Fekben nagyon érezhető, hogy gyengebb az Octavia. Keves a fekero, rugos-fura hatasu a fekpedal. Kevesbe szervozott mint a Kia-e, ez egyeni preferencia kinek hogy jön be, nem ez a baj vele.
Futomuben az Octavia szerintem semlegesebb, a Ceed sportosabb, kemenyebb.
Fogyasztasban 2-3 liter a különbség a dizel javara. Ebben nagyon jo a CR.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Micsurin #221124 üzenetére
Igen, a régi, 1gen szivocso befecsis kia es hyundai 1.4-es motorok azok hulladekok. Lanc problema, olajeves, katalizator gondok, millios motorfelujitas. Felejtsd el, mar 150e km-nel szar tud lenni. Javor Gabor udvara tele van felujitasra varo peldanyokkal. (O a Kia-s Toth Imi)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz slett27 #221186 üzenetére
Civictől is lehet félni. Kérdezd Micsurin-t Bármi lehet akna ebben a kategóriában (is).
Volt 7gen civicem 2014-2019 között.
7gen típushibák:
- futómű kényes
- 1.4-1.6 váltó nyelestengely csapágya elfárad
- 1.4-1.6 automata feszítő görgő, rövidebb élettartam, mint a korábbi generációknál, gyenge minőségü utángyártottak
- Fűtésmechanikában a hideg meleg állító bowden (manuális klímás) szétugorhat
- Központi zár motorok hullanak
- Kománymű kopogás
- Gyorsan kopó bőr (kormányon, váltó gombon), de a műanyag is gyorsan kopik
- 2.0 typer Jobb felső motortartó bak (hidros)
- Motortérnyitó kar törés (bowdennel együtt van)
- Projektor repedés (első lámpa), 3 ajtósnál főleg
- Kuplung pedál nyöszörgés
- Vezető oldali ülés lötyögés
- 1.7 Benzin szeret hajtókar csapágyasodni
- 1.7 ictdi turbo geometria kokszosodás
- Hátsó ablaktörlő felrohadása
- A második, kontroll szonda meghibásodása, utána P0420-at dobál meg check enginetÉs rohad. Ma már nagyon. A legdrágább talán a rozsda javítása, azt semmiképp nem szabad félvállról venni.
Illetve a sok kókler tulaj miatt, akik a gyári 0w20-at b.sztak beleönteni, 200e km fölött zabálhatja az olajat, liter számra.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz TeeJay #221338 üzenetére
Eselyes hogy akkor a nemet elso tulaj (vagy ottani kereskedes?) kerte dpf-el. Hozzateszem, 12 eves koraig nem is volt gond vele. Pedig kapta az ivet renddsen, napi 2-10 alkalommal ingaztak az uzletuk es a lakasuk kozott vele ami 1km Plusz rengeteg ugralgatas gyerekek utan, ugyintezes, stb. Persze kapott mellette azert autopalyas egetest is, Europat is korbejarta, de nekem meglepő volt hogy ilyen sokaig problemamentes volt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bigdady #221828 üzenetére
Autopalyazasra leginkább egyiket se. Nem vagyok egy Skoda fan, de akkor inkabb egy Octavia 2.0 tdi, még ha par evvel oregebb is.
Ez total az az eset, hogy ennyiből nem jön ki új, normális autopalyazasra szánt autó és inkabb neznek par eves hasznaltat.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #222257 üzenetére
Fú, 1,6-ért ez viccnek is rossz. Jézis isten milyen árak vannak
Új hozzászólás Aktív témák
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- PlayStation 5
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- További aktív témák...
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen