- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Apple iPhone XS - kerül, amibe kerül
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #202543 üzenetére
Egyenlőre konfigokra es árakra van szükségem. Legtobb markaker ezzel sem tudott szolgalni. Ha ez megvan, folytatodhat az alkudozas a fonokommel. Ha az alku ugy zarul, hogy belefogaljuk az autot, akkor lehet rendelni.
Toyota most bofogott ki egy fasza ajanlatot, corolla kombi 1.8 hibrid 8.250, az megfontolando.
Opel Astra nekem annyira nem adta es nem is olcso.
Nissanbol nem talaltam semmit.
Megane kombi + automata 8,6M.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #202572 üzenetére
Ha stílusos akarsz lenni, vasarold vissza a civicedet még legalább 2x
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #202587 üzenetére
Amúgy én pl. szeretem a manuálist, szeretek váltogatni. Mondjuk a Mecsekben De Bp.-en a dugóban ülve semmi élvezeti értéke nincs És amikor belegondoltam, hogy hány százalékban használom az autót dugóban és mennyit csapatósan, akkor rájöttem hogy nekem az automata lenne a célszerű.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz t.imi #202611 üzenetére
Túl lehet élni, de kényelmes nem lesz ilyen gyenge autóval. Feleségem nővére meg a családja családi autónak használja a Ford Fusiont, szoktak vele 4-en Balatonra menni (egy 4 éves és egy 2 éves gyerekkel). Babakocsi nem fér be, azt külön leviszik nekik apósomék.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz dangerzone #202615 üzenetére
Mazda 3
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #202630 üzenetére
Volt nálunk a cégben több 3-as is, mexikói gyártás valóban. Esőszenzor probléma jött elő, de más nem nagyon rémlik. Elég megbízhatóak.
-
nagyúr
Kva lassan őrölnek ezek a malomkerekek, de ma legalább eljutottunk odáig a tárgyalásban, hogy bekér a főni pár ajánlatot Kia Ceed-re, Hyundai I30-ra, Toyota Corolla-ra. 1-2 hét aztán folyt. köv... Szerintem meg fogunk tudni egyezni
-
nagyúr
Ismerősömék néznek maguknak 2008-as 1.4-es benzin Renault Megane-t. Mit lehet tudni a típusról?
Illetve hasonló évjáratú Lacetti is kérdéses.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz molnarpeter #202678 üzenetére
ilyet neztek: [link]
-
nagyúr
Seat Leon 2008 korulrol milyen? Gondolom tsi kuka, 1.6 benzin élhető?
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz grizlisandor #202693 üzenetére
köszi!
-
nagyúr
válasz grizlisandor #202710 üzenetére
Motorkod alapjan melyik a jo TSI?
-
nagyúr
-
nagyúr
Minden használt autómon volt korábban sérülés. A lényeg, hogy ne ropira törött legyen, ne oszlop meg nyúlványok sérüljenek. Most egy újrafényezett ajtó vagy lökhárító aztán sokat nem zavar
De én is húztam már meg az autómat. Most jön majd valaki rétegvastagságmérővel és nem fogja érteni, hogy miért volt javítva a küszöb, ajtó, hátsó ív, biztos ropira volt törve. Aztán a valóság meg ez:
Javítás után meg meg sem lehet mondani, nem üt el, nem látszik belőle semmi.
(120k volt a javítás egyébként ) -
nagyúr
válasz N.Szil #202769 üzenetére
ja, pl a corolla ts / ave 1.8-as motorja is milyen jol sikerült, alig eszik az olajat meg az uj 1.2T is remek, a 30-40e km utáni hengerfejesedesevel
ertjuk hogy nagy toyota fanboi vagy, de nem minden tipusa sikerult am ugyanolyan jol nincs olyan gyarto, aminek minden tipusa / motorja ajanlhato lenne
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Markizmark #202808 üzenetére
corollából csak Fl utánit, abban már javított motor van
-
nagyúr
válasz Markizmark #202811 üzenetére
2007-ben volt az FL
-
nagyúr
Mit ad isten, tegnap annyit beszéltünk a Corolla Verso-ról, hogy összehozott a sors eggyel. Rám írt egy srác a marketplaces hirdetésem miatt (bontatlan 1L eneos sustina 5w40) és ma reggel vitte el. Corolla versoval jött. Megláttam, rögtön kérdeztem is, 1.8? Az volt. Eszegeti az olajat rendesen.
-
nagyúr
válasz Pardise #202836 üzenetére
Szia! Én most nézelődök új autó fronton, Ceed-et, Hyundai-t, Civic-et néztem élőben, kikérdeztem a kereskedőket is.
Előre vetítve annyit mondanék, hogy ha tavaszra szeretnél autót, akkor vagy most megrendeled vagy nem lesz. Kia/Hyundai 3-4-5 hónapos gyártási időt mondanak jelenleg, ezzel a piacon ők a legjobbak. Civic már nem rendelhető, csak a készleten lévő darabok vannak. Jövő márciusban lehet majd érdeklődni az új civic után, ami már hibrid lesz és ~1.5M-al megdrágul. KIA, Hyundai minimális készlet még van, de csak manuálisból.
Toyota Corollát is nézd meg, bár az is kifutó, még valamennyi van, de szerintem már nem rendelhető. Ahogy SX4 Scross sem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Pardise #202847 üzenetére
Figyelj, automata és automata között hatalmas különbségek vannak. Hagyományos, dct, cvt, mind más elven működik, más bajai lehetnek. A toyotában lévő cvt váltó nagyon megbízható, 20 éves priusokban sem romlik el Menj vele egy próbakört, tedd félre az előítéleteket. A 180 lovas verzióról a tesztelők is úgy nyilatkoztak, hogy automata ide vagy oda, kellemesen lehet csapatni vele.
-
nagyúr
válasz gipszklipsz #202950 üzenetére
kb egy kutya a két autó
-
nagyúr
válasz Energie X #202960 üzenetére
Az első generációs Ceed apalvetően nem rossz, de van pár dolog amire figyelni kell. Facebookon összeszedték már a srácok, kicsit tömörítettem rajta:
2007-es évben piacra dobták az első szériás Cee’d –et, alap 1.4i 109Le motorral, 1.6i motorral, illetve 1.6crdi 115LE motorral. 2009-től - 2012-ig volt a piacon ez a facelift típus.
1. legnagyobb hibája a belsejében, a műszerfal púposodás, igen ezt garancia időben cserélték/javították. 2 fajta van belőle, ami cserélt és várhatóan megint púpos lesz, illetve amit még nem cseréltek. Beltérben továbbá van még biztonsági öv probléma – szöszölődik -, hátsó biztonságöv visszajelző retesz hiba, napszemüvegtartó letörik, csúnyán kopik a bőrkormány festése.
2. külső hibák: rozsdásodásra hajlamos főleg Ausztria és Német piacosok, itthonin is felületi rozsda felfedezhető. Hátsóajtó nyitó műanyag sarkainál belülről rozsdásodnak, hátsóajtók felső része rozsdásodásra hajlamos, lakk réteg könnyen sérül, ablaktörlő mechanika idővel megfárad/megszorul, elektromos motorja leég. Üzemanyag tank pántok rozsdállnak, szinte minden cee’d –en amin volt cserélve az általában odafigyelő gazdánál volt.
3. futómű, függ a felhasználástól. Legnagyobb problémája az első stabilizátor pálcák megfáradása, 2 évente 30e km után általában cserések, nem nagy tétel 20e ft/párban a csere. Kormánynak nagy szokott lenni a holtjátéka itt gumi csillapító hiba szokott lenni cseréje kicsit problémás, de megoldható. Kormánymű szokott még lógni, ház megkopik.
4. motor és váltó, 1.4i 109Le vagy a 90LE tapasztalat alapján nem egy golyóálló motor, 1.6i 122Le kevesebb fut belőle kevesebb is volt vele a baj, 1.6crdi 116Le talán a legjobb motor belőle. 1.4i és 1.6 is, mivel kicsi, városi használatban vannak, így az olajcsere intervallumra nagyon figyelni kell, elindul-megáll és forgatjuk, a láncos motor nem nagyon díjazza. 150-200e km után miden kilométer ajándék a láncnak. Itt jön elő a nem megfelelő szervizelés – le egyszerűsítve – sok esetben 10W40 motorolajat használtak szervizeléskor és nem csak a „maszek” nem hivatalos KIA szervizek. Ezek a kis motorok előírás szerint is megkövetelték már API szerinti besorolású olajokat mindenféle adalékokkal feljavított 5W30-at. (API Service SL vagy jobb, ACEA A3 vagy jobb). Szóval itt jön az, hogy ezek a motorok 120-160ekm-nél ledobják a láncot, nyúlnak, elkezdik enni a motorolajat.
Váltójában az olajra nincs előírás, hogy mikor kell cserélni, de tapasztalat szerint a kuplung 120-160ekm körül megadja magát így egyébként is ki kell cserélni a váltóolajat is. Cserekor nagyon figyelni kell a minősítésre, nem csak a 75W90!. Amúgy a váltója is biztos pont. Kuplungozáskor figyelni kell a szimeringekre, illetve azokat kell cserélni. Ami még elő szokott fordulni, az a féltengely kihajtásnál a szimering- ereszteni szokott, azokat lehet, hogy kuplungozás előtt is kéri cserére az autó. 1.6 CRDi 115LE motor (a beton biztos): ezek a motorok nagyon jók - igazi fa-ék motorok -, bírják a várost és a pályán élik életüket. Persze itt minden esetben 5w30 motorolaj kell bele (CPF (Katalizátoros részecske szűrő) nélkül; API Service CH-4 vagy jobb, ACEA B4; CPF (Katalizátoros részecske szűrővel); ACEA C3). Nincs részecskeszűrő régebbi típusban, de volt olyan piac amiben pl. a FL volt már DPF. Kéttömegű lendkerék nincs, ennek hátránya, hogy hamar leugrik róla a kuplung szett, alsó és a felső munkahengerek hamar megkotlanak. Ritkán eltörik a pedáltartó.5. Zabálja az első fényszóró H7 izzóját, klíma jól hűt itt inkább a vezető és utas oldali aktuátor – állító – szokott megkotlani, amúgy ez is beton biztos technika. ESP hiba: itt a fékkapcsoló a pedálnál hibás pl. tempomat sem működik.
Szervizelésről pár szóban, irányárakkal:
1. Első fék csere, 60e ft
2. Hátsó fék csere, 50e ft
3. Stabilizátor csere-párba, 20e ft
4. Motorolaj és levegőszűrő csere, benzin 30e ft, diesel 40e ft
5. Gázolajszűrő csere, 15e ft
6. Lánc és állító csere, 220e ft
7. Ablaktörlő lapát csere, 10e ft
8. Műszerfal púposodás javítás, 30e ftKereshetőség érdekében: kia ceed ed ceeded
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen