Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz Doki16 #201720 üzenetére

    Abban a turbó gyárban dolgozok ahol ezekhez is a turbót gyártjuk; meg érdekel a technika, hidd el hogy rengeteg dologban tér az a sima és a hibrid 1.4TSI (egyiknél gyors warmup van, a másiknál azzal számolnak hogy hidegen is kaphat nagy terhelést). És a DSG és DSG között is van (nyilvánvaló) különbség; aminek nagy része megegyezik, de ami nem, az biztos nem filléres.
    Egy szett normális gumi az ugyannyiba kerül a Passatra mint egy Suzukira, és addig is bírja? Futómű elemek? Kipufogó, csillapítók, ablaktörlők, fékek? Egy villanyos hátsó fékhez ollózzunk össze egy Passatos meg egy tetszőleges Suzukis (Swace nem ér!) szettet, plusz a csere díját is. Vezérléscsere? Koksztalanítás?
    Meg a PHEV modelleknél sosincs gond a töltőlektronikával, inverterrel, szinte semmi egyébbel...

    Nekem mindegy, lehet a hat is nyolc; felőlem egy Passat GTE lehet gombokért fenntartható, olcsón szervizelhető, olcsó alkatrészes autó. :R

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz mody123 #201729 üzenetére

    Octavia, Avensis, Fluence, akár Toledo. Magamnak 508/C5öt is megvenném, de HDivel. Passat/Superb 1.4 tsi is.
    Nem nagyon jellemző szedánoknál a nagy lábhely/fejtér hátul.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Mondjuk nem árt tisztázni mi az a "dinamikus", meg mi a használat módja...
    Van akinek az 1.2T is az egy egy tonnás autóban, van akinek még 2.5T sem az eléggé.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz focvis #201743 üzenetére

    EA888-hoz igen, de abból nem ismerem melyik min van (itt evo akárhányként, meg szenzoros/nem szenzoros nevezzük őket vagy a cikkszámon).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz tboldi #201765 üzenetére

    1007 sárnehéz. Én skippelném (ha mégis, az 1,4b kevés bele). 1.4 HDivel elporoszkál, de inkább egy benyás Picassot/C3at mondanék. Görgőket vszínű cserélni, majd takarítani kell.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Próbáljátok ki, ha élőben ok, akkor jó lehet.
    Csak anyud tudjon oda frankón be/kiállni. (Meg a wagonr lehetne mellette, az rövidebb.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz tboldi #201784 üzenetére

    Nem nagyon bújtad az A2 fórumot azóta? :P
    Vagy az alukorrozió meg a rohadó futómű nem tántorított el egy Polonál 70kg-val könnyebb, marha drágán kasznizható (elemárak, hely ahol elvállalják, munkadíj) tesója?
    Én az 1.4PD-t nem szeretem, emellett a 3 hengeres kereplő mellett az 1.4 HDi egy selymes V6-os.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Vismajor01 #201719 üzenetére

    Megint áttekertem ezen...

    Igazad lehet... Ha valamiben van egy komplett belsőégésű hajtáslánc, meg egy komplett ev hajtáslánc, és ezek együtt dolgoznak, és még az adott gyártónál ez kb első fecske... Az tuti kiforottabb, kevesebb hibalehetőséges mint egy sima benzines... :)

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Vismajor01 #201805 üzenetére

    Minden tisztelettel: A Vitara a legnagyobb lehúzás. A legrosszabb ár/teljesítmény.
    Épp tegnap írt vissza ismi, aki kipróbált egy Sanderot, előtte meg Vitarát, kérdeztem mik a benyomások. Mondta hogy ugyan+1,5milla a Vitara, de rohadtul nem egy kategória a kettő, és nem meglepő módon nem a Suzuki a finomabb cucc. S-Cross egyel jobb; igényesebb és kicsit nagyobb, jobban megéri már csak a felszereltség miatt is, de az is karcos a mai árán.
    Szerintem ennek a reális ára a Fiat/Hyundai/Daciák alatt kellene hogy legyen (bőven).
    De azt elhiszem hogy valakinek tetszik.
    De lehet, hogy (itt) csak én vagyok ilyen nézőponton. Forrás: [link]

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz MC Pite #201807 üzenetére

    Jut eszembe, és ezt küldte még reggel (ha már Vitara ár). Bár valószínű ez így nem fog sokat mondani azoknak, akik nem próbálták ezeket/hasonlóakat. szerk: Konkrét link helyett inkább akit érdeke nyissa meg a Capture-t is. :R

    SPeti1984: Inkább CX30. Előző Kugával van több tapasztalat, de azt nem nagyon szeretem/szeretjük.
    XCeed? +1 a Nirora is. Ha mindneképp emeletes modellek játszanak. Akár a Capture is, (akár hibridben felférhet a listára), de a CH-R-t is megnézném ha mindenképp magasan akar ülni.
    Ha nem elég prémium a Niro, akkor a Kuga az hogy maradt a listán? ;]

    Ha jól tippelem vezetni nem sikerült ezeket (ez fontos lehet, és rossz úton is, illetve rossz úton kanyarban is ajánlott).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz dreamscape #201813 üzenetére

    'SUV-szerű felépítésű és... dinamikus közlekedésre alkalmas, de viszonylag takarékos is a városi ingázás esetében'
    Ez paradoxon kissé, az én olvasatomban.
    Niroval/C-HR-el/Capture E-Tech-el még nagyjából helytálló. Vagy mást értünk viszonylag takarékos alatt. :)
    A Sportage nem kicsi... De jól néz ki.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz dreamscape #201817 üzenetére

    1.6T kamulágyhibrid nem kis suv testben városi ingázásnál (városon belül?) keveset egyen?
    Ha (városban) 6-7 literből eljár vmi, az oké. 6 alatt takarékos. 7-8 liter szerintem sok.
    Azt feltételezem, hogy az 1.6/1.5T sem fog kevesebbet enni mint a 2.0 CRDI, vagy a tesó 1.6TGDI HEV-vel [link]
    Igaz, Tucson hev 6-9 között eszik, nem rossz, de takarékosnak én nem ezt mondanám.

    Nem 10+ éves alternatívákat írtam, azok kb azt tudják amit leírtál.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz vzsryl #201823 üzenetére

    Ha Niro/Capture/C-HR hibridek is normál méretű crossover/suv-ok, akkor ezekkel kényelmesen megy, sőt (a kompakt hibrid tesóik is tudják)!
    De i30/Corolla 1.5 motorral is meglepően egész eszik városban is akár, kis tsi/puretech/tce szintén normál közlekedéssel nyújtottB/B szegmenses kasznival 7 körül megvan átlagos városi közlekedéssel (meg pályán, lakotton kívül meg az öt környéke.)
    Vszínű a 813-at én értelmeztem félre, hogy (10 körül ha jól sejtem) suvszerű városban viszonylag takarékos autókra a fentieket írtam 1.6T suv helyett, mea culpa.

    kisza25: Gyorsan hozzászoksz a jóhoz! Bringán komolyabbbvilágításom van mint sok új autó halogénes lámpája (főleg a H4-esek). 90-nél kell kellene egy 120-130 méter amíg ellátsz, plusz a fehér fény (röviden) jobb. Én szeretem, nem vennék jobbik világítás nélkül új autót (Tipohoz is olcsó volt a xenon, 200 környéke rémlik).

    Az a Passatos is fincsinek tűnik. :K

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz ZolAK #201836 üzenetére

    Komfort: 308, Megane és Leon kb hasonló (előbbinél pici előny alufelni szerű 5 küllős lemezfelnivel), de mind korrekt. Üléseket próbáld ki, Leon alapülését nem vágom (panasz nem olvastam), a másik kettőét sokan dícsérik.
    Költségek: Megbízhatónak számítanak, szervizelésben sincs semmi extra (kéziváltóval főleg).
    A turbó motorok eggyel finnyásabbak az olajra. A nissan féle 1.6osról nincs sok infóm, nem gondolnám rossznak, de elvileg a Renault K4M alul kicsit nyomatékosabb volt alul/jobban vette a lapot (legalább rövid váltót raktak mellé, hogy élhető legyen). A tsi/eb2 itt már javított revíziós, koksz vezérműlánc/oldódó vezérműszíj már nem (olyan) problémás (megfelelő olajjal).
    5-10km-es etapokat a puretech bírja legjobban (nagyon gyorsan bemelegszik).

    Bővíthetőség: Megane anyósülés síkba dől, 308 (SW) ülés előre és lefelé mozdulva síkba dől (ezzel a másik kettőt veri, ill alacsonyabb a csomi padló; részletek adac autotest-eknél vagy ridc.org.uk-n).

    Vezethetőség: Mindegyiket jó terelgetni. A pozíció talán M4-ben a legjobb, és ez kanyarodik a legsemlegesebben az alap futóművel. A Leon FR-ként igazán jó (kormány kicsit érzékelten simán), 308nál a kormány mindegyiknél kicsi és közvetlen, a hangja ennek a legizgalmasabb.
    Puretechből hatos váltósat vennék. A 100/110/130 lovas változatok (tényleg) csak sw-esen különböznek, de városban nagyon jól jön a hatos váltó. M4-ből is inkább az 1.2 tce-re céloznék egyébként.

    Világítás: M4-é ezek közül a leggyengébb ledes, de az is jobb a halogénnél. Vetítőlencsésen (308, M4) az oké hogy jól irányított a fény, de csökkenti a fényerőt. Ezen egy jó minőségű ledes főfény mondjuk könnyen segít.

    Javaslom, hogy az AA/Carplayt is esetleg vedd fel a szempontok közé (későbbi eladhatóság miatt is).

    Vismajor01: Attól függ. D5S és 2000 lumenig az egyszerűbb ledek kb pariban vannak, felette ha D2S/D3S kanyarkövetős, az az előbbinél jobb, de egy mátrix led meg ettől is jobb (az sztem csak az újabb Volvókban van).

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz kisza25 #201843 üzenetére

    Hátra?
    1, Dizájn, szép. Akár egész 3D-s is lehet, jobban is látszódhat (oldalról).
    2, Magyar rögvalóságban legalább az világít, mert az utakon lévők többségének valamilye nem világít :U #napi2óravezezésközbenvajonmivelszórakoztatommagam

    Nálam az okoslányos első lámpa az projektoros (fontos kitétel a jó világítás, sokat megyünk sötétben) hogy lehessen normális fényt rakni bele (basztatás nélkül), de ne legyen drága az autó lámpa. Persze ha lenne kess fasza mátrix lámpás autóra, vagy kkx-ra, azt húznám be.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz footy #201847 üzenetére

    A M4-ben már az 1.2 TCE is jó, M3-ban még voltak vele gondok. De ha belefér, az 1.33 is ígéretes.

    Tévhit, hogy a fehér fény esőben hátrány, sőt! Azonos lámpában is sokszor próbáltam (minőségi, pontos képet vetítő)ledet és izzót felváltva is.
    Sőt, a szemünk érzékenyebb nem meglepő módon a fehér fényes színtartományra, azaz 6000K-es 1500 lument erősebbnek látunk mintha 3000K-es lenne ugyanennyi lumen. [link]

    Ez a gagyixenonos időkből jött, amikor a sok szórt fény zavarta az embert esőben/hóban (helyes, ha már a forgalom többi résztvevőjét zavarta :(( ). Fejlámpávalvkönnyen reprodukálható a jelenség.
    A ködlámpák is ledesek mostanában, és tényleg tök jók! (Illetve egyre sűrűbben elmarad, mert a főfény elég éles kitakarást tud, így nem sokat rak hozzá a ködlámpa, max széltében.)

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz vzsryl #201849 üzenetére

    Clio2, Punto2, C2/C3 (bár 3 ajtós), akár Fabia ha jól körbenézted rozsda téren. Ha gyerek is mehet néha bele, nem mernék ez alá a biztonsági szint alá menni.

    footy: Huzamos ideig használtad, vagy bérautóként? Koszos búra sokat ront, vagy egyes modeleknél tuti több a szórt fény mint ami megengedett lenne (pl Passat, Civic).

    xEon1337 Spash/Agila, C3, Jazz?

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Qru #201874 üzenetére

    Vagy gázos (mpi) Joggert.
    Vagy pjúrtech 308SW-t, mert 5km-en még télen is bemelegszik, és használható azért 130 lóval. Meg sztem amúgy is fasza, év autója se tök véletlen lett. Legalábbis én innen közelítem meg, a phev-k felára még brutál.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Doki16 #201889 üzenetére

    Visszaveszi ;]
    Vagy egy fl Auris TS hibridet, 2in1. Ha a 308SW Pt nem teccős.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Vismajor01 #201859 üzenetére

    Amúgy... Kell 2 autó, vagy csak a rövidtávok miatt, kímélés céljából vennétek a benyást? Ha kell, jó az 500/6os kombó is. MÁr ha van számodra jó/megbízható motor benne... V60D5 is, de az mondjuk úgy, lifestyle kombi (szted egy Rapid Spacebackbe több cuccot elviszek). És egy Passat/508 vszínű kevesebet fog kérni a kasszából váratlan vagy betervezett dolgokra.

    Mennyit mentek egy évben, milyen fogyasztást számolsz egy dízel kombinál a hosszabb utakra?
    A második autó árából párszor rendbe rakod az akármilyen hajtásláncos autót ha nem szereti a rövidtávot.

    Vagy; miért nem jó a 3o8SW/AurisTS amik 2in1 is jók?

    pvtfoley: Sárnehéz a J Astra, nem is lesz virgoncabb a korábbi Astrától 100lóval se nagyon :(
    Próbálja ki, és egy Megane3-ast is, az alapmocival (110LE 6os váltó). FÉszkelődjön az ülésben, pakoljon hátul, menjen hepeuhupás úton is.
    Ceed/i30 is jó lehet, oda elég az 1.4 100LE is.
    Ha a klasszikus kompaktoktól hajlandó eltekinteni, a Rapidot is felvenném a tesztelendők listájára, ügyes autó.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Vismajor01 #201896 üzenetére

    Ültél fl-es Aurisban? A leírtak alapján úgy gondolnám, hogy nem. Egész tűrhetően megy, és hangban más liga mint a P2. Ha még nem ültél esetleg, próbáld azért ki, de P3nál is kellemesebb, ami sokkal kevésbé fáj, mint a P2 (nálam a P2 nogo, a P3 már jöhet, főleg sportosabb kipufogóval). Power gomb nélkül is normálisan szedi a pacskert, bár a P3 tulajoknak nem nagyon ment maguktól a pedál normális sebességgel és normális mélységbe való nyomása, csak sokadszori könyörgésre.

    Akkor nézz utána a 3o8-nak is. Nekünk a szívó változata (2o8 1.2) most 10°ban is kb 2km alatt ér fel a víz kb 90°ra, de télen is megvan 3km alatt (annyira lakik anyám, és télen nem bringával megyünk a picurral hozzá). Mint autó egyébként nálam szinte pariban van a (hasonló árú) V60al, összességében elég kellemes sztem. Kombiként meg simán veri (nálam ez is fontos) a V60akat.

    N.Szil: Alapból megbízhatóak, de az egyik dízel, a másikat meg nem merném megvenni ha magyar autó volt (max ha igazolva látom hogy milyen olajjal használták). De a szedán is olyan hosszú mint egy kombi, ellenben sokkal rosszabbul használható

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Vismajor01 #201905 üzenetére

    Fl előtti volt (2015től jött a fl). Élhetőbb lett utána, ráfért (VWnél ez már új modell lett volna amit itt elsütöttek egy fl alatt ;] ). De megértem ha nem hiányzik.

    A külön dízel kombik közé jó a 308, de egyébként elég jól fogyaszt a benyás (és elég gyorsan bemelegszik) - ha darabra nem kell a kettő autó, próbálj ki egy benzinest, hogy tetszik-e. ADAC teszt, 12es oldal (giga kerékkel mérték ráadásul).
    Hatos váltóst lehetőleg (később a gyengébb turbós is kapott hatos váltót, nem tudom pontosan mikortól, de asszem 2017től jár a 110lóhoz is 6 gang).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz forras2 #201938 üzenetére

    Scenic. 156ot zsebbenyúlós életbentartani, Primera már most GTK-s.
    Megane 1/Clio2 az 1.4 16V-vel még szóba jöhet, én még az 1.6 16V Xsara/306ot is felvenném B tervnek (és ha tetszik és jó egyébként az autó, időben hátsó lengőkarcsapágyat kell cseréltetni, hogy ne komplett hidat kelljen).

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz mamboo #201977 üzenetére

    Kell az, majd megízleled magad :)

    Quatro többet eszik, bajosabb chippelni, remegést megtalálni/kardánt balanszíroztatni, difivel foglalkozni, meg a kardánfelfogatást igazi élvezet levadászni (ne nagyker programok alapján keressetek cuccot hozzá).

    Aki azt hiszi ettől milyen szipiszupin lehet szágoldozni vele esetleg, hát... Ahol normális emberek elveszik mert tolja le az orrát, patent aszfalton rárúgva tényleg sokazor kihúzza. De ott már nem nagyon marad tarcsi, pici úthiba és ez a lendület+súly megindul. A fék meg ha olyan, mint a dízeleken, akkor nem túl acélos, hogy finoman fogalmazzak.

    hobizoli: Néccsázért árult dízel 156ban? Semmi, minden olcsó, gumi, futómű, dízelmotor...mind fillérekért javítható, elnézést. :R Időnként elfelejtem miért hanyagolom pár hónapig a topikot...

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz hobizoli #201987 üzenetére

    Azzal a 390re kirakott Alfával több baj is lesz; már leírásban is alkuképes. Legalább a közel százas átírás könnyebben belefér.
    Igen, annyi a gumi mint másra amin 17es gumi van, de a 400as nezőnyben ez nem előny, gondolom. Főleg hogy a gondos (precíz, lásd hirdetés) gazdija télivel használta, biztos nem sajnált semmi mást sem az autótól... Nyilván (ebben) a kettős kereszlengőkaros első, meg a Camuffo hátsó futómű is a 400as kategóriába való, elnézést kérek :R

    Hölgyismerős kettes valamit ami olcsón üzemeltethető 500ért, rá is írok gyorsan, hagyja a Cliokat meg a Puntokat, itt a tuti!

    Ha azt hiszed a 156 ellen szólok, csatonát tévesztettél; csípem/elismerem.
    De ha szted 350-390-ért azt kell megvenni, akinek nincs több pénze, akkor te fáradtabb vagy ma mint én... :R

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz KKG #201991 üzenetére

    Hyundai i30CW 1.5 DPi, vagy Berlingo/Rifter/Proace/Combo. 100% egyezés igényeiddel nincs, de sztem nem is indokolt (pl kiindulva abból milyenek a HDi motorok)..
    Esetleg C5 Aircross, tetszeni fog a futóműve. Talán a CX5, de benzinesben (de az inkább kemény). Összereket nem tudnak, elektromos difi kieofozza homokból álló helyzetből, ennyivel tudnak többet az elsőkerekesektől.

    Értem mit keresel, bár emiatt nem tennék ilyen kikötéseket az aszfaltra/privát használatra való géppel, mert azok az autók más világ. Munkára azok kulcsát akasztanám le, de otthonra ingyen sem kellene, mert mások az igények, és pont a nagyon kis súly, rightsizeing-os motoroktól lesznek ügyesek a mai autók egy része.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Rhino666 #202008 üzenetére

    Ha te mondod... Ahol a Meganeommal meg a Focussal (megy kisautókkal is) megyek X-el kényelmesen szerpentinen, ott a Kuga elpattog/dülöngél már 0,8x-nél. De ha sokan leírjátok hogy már legyűrték a fizikát a gyártók, egyszer hátha teljesülni fog...
    (Egy emelt kombi Stelvinál esetleg, de ott van know how; tucatgyártóknál 1-2 kivételtől eltekintve keemény rugókkal küzdenek a dőlés ellen, amivel szar úton ijesztő produkcióra képesek).

    BBD-vel értek egyek, egy Tiguan/Golf(vagy inkább Leon), vagy Kuga/Focus 3008/308 rohadtul nem egy liga. Akik andalognak tükörsima utakon üres autóval, nekik mindegy lehet. És a magyarok nagyja andalog (szar utakon).

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Rhino666 #202028 üzenetére

    Ha figyeltél, akkor a testvérmodelleket hoztam fel példának. Nem a semmihez, hanem a kompakt, azonos alapokat használó normálisan használható tesóikhoz lett hasonlítva.

    De kérlek, írj hasznosat is, mondj jó példákat. C5 Aircrosson és a CRV-n túl mondj olyan polgári árfekvésű (mittomén, 8-12 milla) SUV-okat, amiknek normális futóművűk van, azaz közel annyival bemehetsz egy hepehupás kanyarba (amint a vektorálás nem segít) mint kb bármelyik kompakttal? Vagy a lámpához amikor lassan odagurulsz a gyűrött aszfalton, nem ráz (és nem is nagyon dől). :R

    Az én 'szenzoraim' nem szeretik a legtöbb suvot... Praktikumban elmaradnak, előnyük (aszfalton) nem igazán van, ellenben hátrányuk sok.
    Az egyterűekkel nem volt bajom (alig romlottak a kompakt egyterűek komfort/menetbiztonsági jellemzői, vagy akár volt olyan mint a kombiké). De én szinte félek a legtöbb [átlagos] suvval és pickuppal, nem nagyon szeretem őket nem sima úton vezetni.
    Az meg hogy az előző Kuga olyan, amilyen, az meg egy másik dolog, de a mostani Dustert többre becsülöm, és megkockáztatom annak talán még a motorházteteje sem remeg/lobog (csak az első generációban ültem eddig) legalább.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Rhino666 #202032 üzenetére

    Már kisutó ár a 8-12 milla :F Bassz...

    Ha egy kompakt suv ha olyan lett, hamarabb leesik az útról mint a kisautó/fosik benne az ember miközben a másikba még akad simán tarcsi, akkor az nem lett túl jó sztem, egzaktabb definíciót nem tudok.
    De melyikek is a 10évnél újabbak (és mi vektorál a polgári modellek közül)?
    Vezesd, aztán utána bármeddig beszélhetünk róla.

    Köszönjük a konstruktív hozzászólásokat :R

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz #86883328 #202053 üzenetére

    Grande Punto és Clio III is megér egy megnézést.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Ha gáz a Jazz, milyen a átlagosannszar úton is csörgő zörgő vasaló Swift? Sztem elmegy a Jazz, nem vészes hangban és erőben/nyomatékban. A big blokk (nagyobbik 1.3-as) kb úgy/olyan nyomatékos mint egy európai normális motor.
    Fasztra halkabb? Sztem nem. De 1000x inkább Jazzel utazok mint F Astrában, főleg hosszabb útra.
    Várjunk, ha Jazz ülése ritka gyenge, milyen az Astráé? :Y

    BBD: Sztem fölösleges energiát ölnünk abba hogy konkrétumokat gyűjtsünk vélmenyény ellenében. :N
    Különbözőek vagyunk, na.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz vzsryl #202085 üzenetére

    Idáig a legjobb alternatíva, sztem hozzad. Nem sokba fogsz beleszeretni ennyiért. Akad néha ennyiért tűrhető, de ritka, 300-900-ig full random az állapot.
    Lustaság az koksz 98% lesz, azon lehet javítani (spré meg tankba cucc, meg kikormolni). Nekünk pl a C3nak kb egy litert apadt a fogyasztása pár hónap alatt (idős hölgyé volt korábban).
    Féknek nem az a baja hogy dobfék, folyadékcsere és ránézés (gumifékcsőre is) kell neki hamar. A G-n a fék nem fogott rosszul, ellenben a betét/pofa vszínű cserés, ha nem sikerül kicsit megvasalni használhatóra (óvatosan, ne égjen meg, az elég gyorsan összejön). Rugókra is nézz rá.
    Lámpa milyen? Polír+fólia/lakk megérheti.
    4S²/Quatrac neki szervizelés után oszt jóvilág. :)
    Ha gyorsan jönnek CC2 tesztek, lehet lesz is fiatal '8565-ös H750 ;]

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Rhino666 #202107 üzenetére

    Én idáig csak szart se érő átvizsgálással találkoztam. Amivel szopás lesz (bowdenek, folyadékok, szilentek, porhanyós felületű pofák/betétek) azt meg szerintem nem nagyon fogják jelezni.
    Egy ötösöm van rá, hogy a 10+ éves fékfolyadékot ha 'megmérik' azt mondják rá hogy jó...

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Én szoktam lenni a félszemű aki megy ismikkel, és akna/műszeres vizsgálat nélkül is mindig találtam plusz pár dolgot mint amit a felmérés. Beleértve olyan jentéktelen dolgokat, mint pl a Leonon tócsa volt már az olajszervó szivárgástól, de a felmérőn nem szerepelt. Vagy hibátlan futóművű A6, ami már a patkolóban is kopogott több helyről.
    Nyilván, semmitől jobb, meg drágább autóhoz érdemes embert hívni, de 10-20 éves autónál sajna sokszor komolytalan a mezei felmérés.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz 4tha #202114 üzenetére

    Sok balesetmentest! Fincsi :)
    Ha izzós a főfény, jóféle ledet neki :D

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz mamboo #202126 üzenetére

    B7 az akkora mint a kompaktok; belül. Sőt, a kompakt kombim ennyiből utastérben hozza azt a helykínálatot, széltében tágasabb is, csomagtartóban meg lekörözi; és ezt még tudja pár korabeli modell.

    Mekkora autó kell? Milyen kategória/fenntartási költség sáv? Mire (milyen rávokra)?
    Van valami szempont ami fontos/előnyös?
    Oktáv/Megane túl prosztó, vagy ezek is játszanak? Mondjuk egyik barátomnál az A3 Sportback kannibalizálta épp.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Megéri boltbajáróst venni mellé, 1.4 tfsi-s változat nem elég jó allinone? Amibe második autó kerül, abból a kis többletfogyi, de még koksztalanítás is belefér.
    Célnak megfelel a 206, hátsólengőkapcsapágy meg a világításkapcsoló szokott lenni a gyenge pont, utóbbi általában javítható/cserélhető külön. De ennyiért elég budi lesz az/bármelyik autó... :(
    VAGból 2,5ig normálisan felszerelt 1.4 csí Oktávot vennék; nekem A4 kombi nem ad többet, sőt. Esetleg Superb/Passat ha német autópályán járnék sokat.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz IMIIKE1998 #202150 üzenetére

    Punto2, Clio 2. A Twingonak (és Aygo/C1/107-nek) van pár pontja ami foglalkozós lehet (bár olcsó hozzájuk a cucc) - bár ezeken túl a legolcsóbban üzemeltethetők , beleértve fogyasztás, kopó cuccok ára.
    Megane 1 is gombokért üzemeltethető, ahogy írták a fl-es Xsara is (ott hátsó lengőkarcsapágy csere (hídcsere előtt/helyett) és indexkar (com2000 egység) ami drágább tétel lehet.
    Néha Corolla is akad tűrhető ennyiért, esetleg Leon (1.4 16V, eddigre remélhetőleg a típusra jellemző bibiket már orvosolták, legalább a nagyját) vagy G Astra (1.4 16V), esetleg Colt, Fabia (1.4 16V) és 206, C2/C3 amik még nem drágán megvehető/fenntartható autók, de ezekből se könnyű nem korának megfelelő állapotút azaz k*rvára elhanyagoltat találni.
    Méret, forintos ár, felhasználni igény, illetve egyéb preferencia még segíthet szűkíteni.

    vzsryl: Jó lesz az, kézifék meg a rüki bowdenjét járasd sokat eleinte :)

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Gergőke88 #202178 üzenetére

    Megane RS, i30(/Fastback) N, GT86. M4 talán a legvirgoncabb(versenypályás tempó/körülményeknél)

    legjobb hangú (pedig az Nhek is piszok jók), meg a normál változatok összkerék kormányzása, hudralikus koppanásgátlós csillapítása is fincsi.
    GT86 a leginkább játszós/(váltóval)gépészkedős (nézz utána a bajainak és próbáld ki tetszik-e, egy rendes szett gumival). Az utód/fl lesz ebből elvileg fincsi. :K
    Alfa Giulia és Kia Stinger a nagyok, Clio és Fiesta a kicsik között.
    De baromi tág amiket néztél, mintha nem tudnád mire vágysz, vagy csak nem írtad le mi a fontosabb :R
    Pályanap, szerpentinezés éjjelente, csak combosakat gyorsulni, villantani, gyorsan letudni többszáz km-eket, nagyit autózni délután hogy kellemsen leizzadj de ne halj meg közben és ne legyen sokszázerer évente a fenntartása, stb.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz tboldi #202211 üzenetére

    107/TPCA pár apróságtól eltekintve jó, ha nem 10W40et kapott az 1KRFE akkor gombokért fenntartható jó cucc. :K
    Mondjuk a Splash ideálisabb lenne ha belefér (motor dettó szitu). Ennek kicsivel több baja van, de amúgy meglepően jó a bigblokkos nagykerekes, jó vezetni (10x jobb mint a vasaló Swift).

    Qru: Értem is, meg relatív túlzás is. De annak ellenére hogy egy 130-155 lovas DS3ra azt mondom bőven elég erős, nekem szintén gyenge a GT86(/MX5 NB-k/Civic 1.8/Mazda 6 2.x, stb). Nem pont a lovakkal van baj, a nyomatékkal inkább (túl fent van a csúcs, sehol nem tol rendesen).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz tboldi #202222 üzenetére

    Amiket próbáltam asszonynak (S-es logóval), egész egybe voltak, jól ment, jó volt a futómű, igényesebb a belseje mint a stiftnek. Ha szempont, ESP-re figyeljetek (nálunk must have volt, sok eladó nem tudta van-e benne vagy sem).
    Ja, az előnye az ülésmagasság, a váltó helye/üléshelyzet, bővíthetőség, korrekt biztonság a kategóriájában.
    Esetleg Note, de Splash és Jazz (ill Fusion[ebből egy 1.4es még befér a keretbe], Modus, C3) ellenében hamar kiesett nálunk. Ha Ford szimpi, sokkal inkább a Fusion mint a Fiesta. Mocsok alacsony utóbbi alja, és a Jazz izzó cseréje egy félperces kéjmámor a Fiestához képest!

    Kénytelen leszel a Jazz helyett nézni inkább valamit ;]

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Winne #202225 üzenetére

    Összeg?
    Értem hogy 100 sokszor kevés volt bizonyos autókban, de ettől dőreség kizárni egy egy jó 1.2-1.4T motort, ami teljesen más liga. Pl ha azt írták összehasonlítón is ezekre pl a skyactive 2.0hoz képest hogy inkább ezt a hajtásláncot választanák, akkor énnegy próbakört adnék nekik.
    Sajnos/nem sajnos egy szám rohadtul nem tudja megfelelően jellemezni hogy megy, milyen rugalmas egy autó. Corolla HSD pl jó, turbósból 308SW 1.2T (van nagyobb is) vagy Leon ST 1.4T, szívóból Ceed/i30 1.6.
    Kollégám akinek 1.8 Civicje van, turbósnak gondolta a M3 GrT-om, pedig szívó 1,6, csak értelmesebbre hangolt szelepvezérléssel, meg szintén hatos váltóval, így jobban megy mint pár konkurens 1.6-os.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Winne #202234 üzenetére

    2m-ig 10év plusz. 2-2,5 körül Megane3-at vennék, 1.6 110lovast, szükség esetén ezt is még lehet egy kicsit hergelni hogy jobban szeressen húzni, és ne legyen fojtva a gázpedáljel.
    3,5m-ig kb 6-7éves a reális, felszereltség és méter függvényében.
    Oktávia is jó, a 125 lovas szíjas motorral venném, de a Leon is érdemes kipróbálni. De mint írtam, az év autója 308SW-t 130lóval megint bevenném a pakliba. Ceedből 1.6 (keleti iskola szerint nem érződik erősnek a 136 ló, de élhető).
    Vagy Auris ST, de csak 2015től nem okádék a belseje és én csak hibridben venném.

    Akad 3,5ért még 1-2 autó fiatalabb de azok kisebb alapokon vannak, és nem 130 lovasak (bár nem mennek rosszul), 2008 (1.2T), Clio Grandtour (0.9T) Fabia vagy Rapid(a 110 lovas 1.2T, az újabb), Logan (0.9T). A psa és renault turbója picike, szinte nincs lag, és relatív magasan van a teljesítmény csúcs, mint egy nagyköbcentis szívómotor, ahhoz hasonlítanak jobban. Én ezt sokkal jobban szeretem mint a suzuki/vw féle középen (szinte)elfogyós (1.0/1.2/1.4), nagyobb késlekedéssel dolgozós turbóit, amik lent tolnak egy nagyot ha megérkezik a nyomás, de kinek mi a szimpatikus.

    Rövidtávra Auris TS Hybrid vagy 308/2008 1.2 Pt, vagy Ceed 1.4 (az mpi, az 1.6os az könnyebben kokszosodó gdi). Clio GrT/Logan 0.9TCe-e is mpi, azok is egész jól bírják.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz LZs?! #202245 üzenetére

    Alapból rendben van, de Golf szintű rugózást nem tud sztem. Előzővel mentem, nekem nem kéne (hajó vontatáshoz próbáltuk, arra ok).
    Ha hely kell, 5008 (emelt egyterű), vagy ha elég a mezei autó, akkor Octavia kombi.

    MQB A1 a Golf és a T-Roc (emelt golf), A2 a Tiguan (nyújtott, túlfújt golf).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Nem igazán követem, mert már már trash tartalom, de én inkább ilyen F Astrákkal szoktam találkozni mint a... jóval.
    Tudom, olcsó autókat nem tartják karban, de a szerelőknek ez is ördöglakat, mert bonyolultabb az 1200es Ladánál. [link]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz LZs?! #202252 üzenetére

    Passat vs Tiguan nekem nem kérdés. Esetleg a Passsat vs Superb.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz tboldi #202268 üzenetére

    Én megértem, ha rá tudok szánni x forintot, akkor miért üljek x/2 összegért egy ...kevésbé kívánatos járműbe, amire könnyen lehet 2-4 év alatt rá is fogom borítani szevizelésekkel a különbözetet?
    De hát ahányan vagyunk, annyiféle elképzelés.
    Nejemnek először 500ért akartunk motoros esernyőt venni, de már a hahu lelombozott általában, 1-2 autót megnézve élőben meg feladtam, hogy ezekbe bele se köpnék (eleget szoptam, mikor ismerősnek meg anyámnak ebben az ársávban keresgéltem hetekig). Nyilván, szerencsével találni normálisat idővel(de még kell hogy tetsszen oldalbordának is!), de bizony még milláért is voltak bontószökevények :( !
    Aztán 500-1,5mFt között körbenéztünk, hol lehet az 'optimum', 2018ban így 1m-ért vettük meg akkor az autót, amibe szívesen, nyugodtan beleültünk. 300 és 1mFt között iszonyat szórás van, de nyilván általában a jobbak az ársáv felső felében tanyáznak.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Poultier #202286 üzenetére

    Nem fogtok elszédülni a sok lehetőségtől, van az erősebb, meg a gyengébb verzió (-kettős tömegű, kisebb nyomás, egyszerűbb turbó, intercooler, csak ötös váltó; de a pontos verziókat meg kell nézni).
    Inkább a hátsó ülésekre figyeljetek, hogy pad vagy 3 külön álló verzió kell nektek, vagy kell e benti tetőcsomi, felső zárható tároló, panoráma ablak/befúvás, stb.

    molnarpeter: Akarod mondani Jogger? Egy sokkal frissebb cucc lesz.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Winne #202291 üzenetére

    110 meg 130 lovas a turbós (hardveresen egyezik). Eleinte ötös váltós volt a gyengébb, később hat gangot kapott, az szerintem többet ér mint a +20ló. ha alig mentek városban, akkor mindegy, ha sokat, akkor mindenképp hatos váltóval vedd.
    Ha érdekel, keress használt és új (összehasonlító) tesztekre. Annyira nagyon szar nem lehet ha év autója díjjal. Ezt szabad már venni szerintem.

    Luck Dragon: Erős a mezőny, ne hidd hogy nincs lassabb ;] . Az update (magadnak egy pendriveal megcsinálhatod) javított azért sok esetben, egy próbát megér.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz vendingo #202302 üzenetére

    Hm... Ez határon van a nagy kisautók és a kicsike kompaktok között. Így elsőre én az első kategóriát céloznám. Egy jó(!) mocival hasonlóan rugalmas mint a mostanid.
    Tágasabb kisautók: Pl 208 1.2 (szívó is már elég lehet, bőven jobban megy mint a korábbi 1.4es C3unk, gyorsan bemelegszik, nem annyira kicsi). Clio3, Punto, Rio, vagy PriusIII. Bár a keretbe inkább a kettesekből férnek be szebb darabok, de ki kell próbálni, nekem a 3-as üti meg az autó szintet. Nem akarok senkit megbántani, de ilyen felhasználásra inkább ha nem fér bele a 3as, inkább kéziváltós kisautót választanék; döntően városi araszolásra szódával elmenne a P2 is.

    Kisautó alapú 'családi': Én szeretem a Rapidot is, de a 110 lovas újabb 1.2 tsi-vel venném, az már nem biztos hogy belefér. Másik nyújtott B szegmenses könnyű versenyző a Cactus, gyanítom az meg nem tetszik (pedig elég jól fogyaszt és kb G4 méretű, helyenként spóros megoldásokkal). Sandero/Logan 0.9tce-t kipróbálhatod, bár elsőre sztem fapadosnak fog tűnni (Stift is valószínű, de ott még a csomi is kicsi).

    Én nem szívesen vennék ilyen távra dízelt (meg minek ha a fentiek fel eljár 4.x-5.x literrel).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák