- Apple iPhone XS - kerül, amibe kerül
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Pont ugyan emiatt gondolkodtam el én is dízel accordon, amit te írtál. 5-800e Ft különbség van azonos évjáratú autónál a dízel javára. Viszont Bp.-re ha szmogriadó van akkor jövőre már biztos nem mehetsz be vele, illetve külföldön is egyre többen tilják ki őket. Másrészt a hondás topikban beszélgettünk róla és ez az 5-800k nagyon hamar bele tud borulni egy használt dízelbe, csak idő kérdése. Harmadrészt az előző két pont miatt az értékvesztése is magasabb és ha jön még néhány rendelet akkor meg aztán bagóért fogják vesztegetni őket.
Én arra jutottam, hogy nekem ez túl sok kockázat, pedig egy 2.2 tcdi accordba nagyon szívesen beleraknám a seggem.
-
nagyúr
válasz bitpork #167998 üzenetére
Muternak pandát vettünk, igazából komolyabb hiba nem volt vele az 1 év alatt, csak a kormányszög jeladó ment tönkre, az típus hiba, 60-80k között javítják. 1.2 65LE, rövid váltó fokozatok, városban élhető, hosszútávon meg simán 6 alatt eszik. Nekem annyi a bajom vele, hogy kicsi, elöl-hátul. Elöl apámmal összeér a térdünk, hátul meg klausztrofóbiás leszek
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz marec1122 #168023 üzenetére
Focus szerintem nem vti lesz, hanem Ti-VCT. Az egy egész korrekt motor.
A civicnél a következőkre figyelj oda:
- nyelestengely csapágy
- kp. zár motorok
- lötyögő vezető oldali ülésFutóművet tüzetesen át kell nézni, az 1.7-es benzines motort kerüld el jó messzire és nem lesz baj
-
nagyúr
válasz marec1122 #168044 üzenetére
Bontott felujitott valto 70 + munkadij, ugy erdemes szamolni, hogy akkor mar kuplung is csere, cakk-pakk 150-bol megvan a valto, kuplung, olaj, munkadij normalis szakival. Kp zar motor utángyártott 5k, gyari 10k, ules lotyoges passz, nekem 4 eve lotyog, elso gatlo 25-30/db, hatso 15/db, kerék csapágyak 10-15/db, komplett vezerles csere gyari cuccokkal 80 korul, valto olajbol csak gyarit szabad az kb 10k a 2 liter. Motor olaj csere 25 korul megvan gyari szurovel, jofele 0w20/5w30-al. Gumi meret olcso, hankook teli 14" 50k korul mar van, nekem a yokohama nyari 15"-ra 72k volt ossz. Masodik kontroll lambda szonda szokott meg behalni, abbol csak a gyarit eszi meg a gep es van vagy 70k. Hirtelen ennyi jut az eszembe. D14, D16, K20 nagyon jo motorok, ha nem 10w szutykot ontottek bele, akkor sose megy tonkre.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
(#168049) MunezXBK
A váltógomb biztató jel, hamar kopik a típusban és ebben még szép.(#168050) dellfanboy
Ha valós a méter akkor még olcsó is. A hondákat elég drágán mérik. -
nagyúr
-
nagyúr
válasz rongyi #168208 üzenetére
A sedan es jol pakolhato, eleve uti egymast. A sedan sose lesz jol pakolhato a kis nyilas miatt a seggen. 5 ajtost nezz inkabb. A jol kinezo meg full relativ, nekem egy ufo civic tetszik, mas hanyni tudna tole. Realisan ebbol a keretbol kijon egy patika G astra vagy egy jo allapotu honda jazz, esetleg egy focus 2, bubi suzuki swift, ezek egyike sem fog csodbe vinni, ha tartod azt az orok ervenyu torvenyt, hogy autot max 6 havi fizubol veszunk
-
nagyúr
válasz rongyi #168225 üzenetére
Mi a kifogas a felsorolt tipusokkal szemben? Mindegyik olcson fenntarthato, jol pakolhato, megfelelo motorral relativ keveset fogyaszto auto.
Dontsd el mit szeretnel, menjen vagy ne fogyasszon Ha mindketto kell akkor dizel, de ott bukod az olcso fenntarthatosagot.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Jaj, anyáméknál is. Pedig nem mucsaröcsöge, hanem csak pesti agglomeráció. Télen mindent is elégetnek a szomszédok, szellőztetés abban az évszakban gyakorlatilag kivitelezhetetlen
Másik kedvenc, hogy egy random f@sz hetente-havonta bevág egy zsák szemetet éjszaka a ház és a kerítés közé az utcáról Sose sikerül elkapni, mindig csak a kerék nyomot látjuk utólag, hogy hol állt félre.
(#168353) 8th
Van egy ismerősöm aki zsír új mazda3-al jár, de közben otthon hasogatja a tüzelőt, mert Ő biza nem fogja drága pénzért kiépíteni a gázos fűtést, lol.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz runner 125 #168927 üzenetére
Kornelka volt a bad guy ha jól emlékszem azota mar ot se latni erre
-
nagyúr
válasz dkface #169146 üzenetére
Pörög, jól fogyaszt, kellemesen sportos futómű van alatta. Az 1.6 alatt a váltó se szokott gyakran megnyekkenni, az 1.4-nél a nyelestengely csapágy adja meg magát. Motorja nyúzható, csak ne hidegen és legyen benne megfelelő (0w20-5w30) olaj. Féltengely tud eltörni, ha elrozsdál, 2. lambda szonda mehet tönkre, meg a kp. zár motorok hullanak.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Sethdobaloah #169168 üzenetére
Ti-Vct-vel vannak problémák, fórumtárs most locsolt rá egy félmillát. Inkább a sima 1.6-ot érdemes keresni.
-
nagyúr
válasz Sethdobaloah #169171 üzenetére
Hátöö, nem tudom
-
nagyúr
válasz Sethdobaloah #169173 üzenetére
Vegyed ha tetszik, csak legyen tarcsiba félrerakva a motorra fél milka
-
nagyúr
válasz zolnagy #169242 üzenetére
Szerintem a renaulttol sem kell felni. Nem lett rossz az a clio, a tesztek is dicserik. A 0.9tce meg egy szog egyszeru motor, fix geometrias turbo...
Dinamikaban biztosan odaver a swiftnek es ha nem tartod a gyari olajcsere periodust, hanem lecsereled 10 ezrenkent az olajat, akkor sokaig jo lesz az
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Dave Crank #169490 üzenetére
Bosszantó, de egy hengerfejezés nem a világvége. Szvsz olcsóbb és gyorsabb ha megcsinálod, mint ha elkezdesz pereskedni, ugyanis láthatóan nem akar egyezkedni az eladó.
Utólag okoskodás, de legközelebb vásárlásnál tessék levenni az olajbetöltő sapkát és a kiegyenlítő tartályba is nézzetek bele, ilyen mértékű fogyásnál ennek jele kell legyen a habos olaj/olajos víz.
-
nagyúr
válasz Dave Crank #169493 üzenetére
4 gátló csere egy százas. Egy szett gumi szintén. Értem én, hogy szarul esik, nekem is szarul esne, de ez még bőven nem az a tétel amiért megérné pereskedni. Egy 4-500k-s motorcserénél már lehet értelme beleállni a dologba.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz szőröscica #169562 üzenetére
fokozatmentest!
-
nagyúr
válasz neophyte79 #169592 üzenetére
de a Hondákat tuti kínozták
ezek az előítéletek ...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen