Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
[SoP] Mozgásban a Concord, a Firewalk új játéka
gp A program a tervek szerint egy 5v5 felállású aréna shooternek készül továbbra is.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz NeoPampalini #133395 üzenetére
F astra kombi.
-
nagyúr
Felesleges kiszedetni. Ha nem akarsz gázzal járni, akkor benzint tankolsz. Egyébként ha már benne van, akkor érdemes kihasználni, 180Ft 1L LPG, kb. 2literrel eszik többet mint benzinből. Lehet számolni, kb féláron autózol gázzal Hátrány, hogy azt hiszem 1-2 évente a gázra kell valami külön vizsga, de nem egy nagy tétel, illetve ha pótkerék tartályos akkor ugye nem lesz hely a pótkeréknek. Másrészt nyilván nem kevés km lesz egy gázos autóban, nem véletlenül rakatta bele az előző tulaj, tehát én fokozottan figyelnék egy ilyen autónál, kérd le az adatokat a lehető legtöbb helyről, honda márkaszerviz, KEKKH, ha van biztosítós haver akkor onnan is.
Fater már vagy 5 éve jár gázos astrával, olcsóbban autózik a kombival mint anyám az ezres suzukival Semmi műszaki hibája nem volt a gáz miatt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz zoo8800 #133752 üzenetére
Esetünkben adott egy 1.4-es F astra kombi. Benyából 6.5-et kér, gázból 8L-t.
6.5L benzin -> 350Ft/L -> 22.75Ft/km
8L gáz -> 180Ft/L -> 14.4Ft/kmGázhoz is kell benzin, de nagyon kevés. 10L-ből fater nagyon sokáig elvan, csak indításhoz kell a benya.
Valóban nem fele annyi, most olcsó a benzin
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz zoo8800 #133756 üzenetére
Csepel 180Ft, vagy Soroksari ut Bp es Dunaharaszti kozott 175ft. A benya szerintem felfele fog menni, ahogy az lpg is, csak hat ugye amikor 450 volt 1L benzin akkor volt 1L gaz 200-240Ft kuttol fuggoen.
Ilyen auchan, meg O2, ehhez hasonlo kutakat en nem veszek szamba, lehet sajat hulyesegem, de nem tankolok ilyen helyeken ha 50ft-al olcsobb akkor se.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Bigemperor #133953 üzenetére
Karpit tisztitasra vanish, karpit apolasra autoglym vinyl & rubber care
-
nagyúr
válasz Bigemperor #133955 üzenetére
Homasitaban leveszed a polcrol
-
nagyúr
válasz roberto211 #134120 üzenetére
Vazz, ez gyors volt, nem most jottetek ossze nemreg?
Grat, en is 22 vagyok, de ha olembe pottyanna egy gyerok nem tom mit csinalnek
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Vesztor87 #134350 üzenetére
Szia! Eleg az 1.4 is, de eleg torkos kis auto 7-8L siman leszalad neki ha nyomod meg tobb. Futomu fapad, kb mintha muanyag betonkemeny szilentek lennenek benne Rugotores tipushiba, arra figyelj. Nem egy nagy auto, hatul nekem a 180 cmemmel kenyelmetlen volt. Belter anyaghasznalat eleg tragya, azok a muanyag elemek borzalmasak
-
nagyúr
válasz Vesztor87 #134356 üzenetére
Ignisben nem ultem, igy passz, civicemhez viszonyitom. Futomuve kemenyebb mint az atlag, de nekem pl a eibach rugok miatt joval kemenyebb a kuvik, csak azert jegyeztem meg, mert gyari futomuhoz kepest szokatlan ez a futomu hangolas. Idosebbeknek ajanlanam siman, durva milyen magasra kell ulni Leendo sogornak van ilyen 1.4-es 5 ajtosa, neki 7-8 kozott eszik. Elképzelhető hogy nagypapper tempoban kevesebbel is beéri. Belter neked bejott? Muszerfal anyaga szerintem borzalmas
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #134437 üzenetére
Egy rakat taxis ismerosom van, mindnek sajat autoja van
-
nagyúr
válasz Johnny198612 #134720 üzenetére
Opel Corsa C vagy 2005 utan gyartott Suzuki Swift sem rossz valasztas.
-
nagyúr
válasz Vesztor87 #134736 üzenetére
Ezekbe a chevikbe (lacetti, kalos) eleg elavult motorok vannak, havernak 8-10L kozott eszik az 1.4 Kalos Nem veletlenul olcsok, nem egy nagy szam auto. A fusionnel nincsenek nagy bajok, ha neked eleg a meret es nem kapsz hanyingert a belter minosegetol, akkor hajra, vedd meg nyugodtan. Rugotores ami tipushiba, visszahivas nem tudom volt-e ra.
-
nagyúr
Ugy-ugy, fusionra gondoltam.
-
nagyúr
válasz Vesztor87 #134751 üzenetére
Az nem tesz am jot a motornak es a fogyasztasnak ha emelkedon 5.-ben 1500-as fordulaton szenved az auto Van az a dolog, hogy fajlagos fogyasztas, ami valahol a nyomatekmax es a teljesitmenymax kozott optimalis, na ott fogja a legjobb fajlagos fogyit produkalni az auto. Ez ilyen kis ccm-es szivobenyanal jellemzoen 3-4000rpm magassagaban van.
Mas tema, multkor mentem egy 2*35km-es kort baratnom C corsajaval. Basszus hogy abban milyen egy buta gazpedal van Gazreakcio nulla, rarugok a gazra, majd leveszem a labam, 1.5mp hatasszunet majd felporog a motor Mintha online autos szimulatoroznek szar internet kapcsolattal. Borzalom. Kuplung holtpontjat is megtalalni, kormány nem ad semmi visszajelzést az utrol, jáj... nagyon nemgyerebe. Oké hogy tipikus A-bol B-be auto, meg nem megy tonkre, de komolyan az ezres swiftemet jobb volt vezetni anno.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roberto211 #134852 üzenetére
Nekem is tele van mar a kepzeletbeli garazsom lotto 5-os esetere mama vágen, hetkoznapi nekem es vegul egy elvezkedos hetvegi auto
-
nagyúr
válasz runner 125 #135685 üzenetére
Váratlan hibám a lamdba szonda, de azt még nem volt lelki erőm orvosolni.
- full futómű felújítás, 4 gátló, rugók, stabpálca, stabszilent, munkadíj, utána kerékcsapágy, tőcsavar, 2x futómű állítás volt 200k
- ajtó alján kis korrózió, egy meghúzás, egy kis horpadás, üregvédelem, alvázvédelem 170k
- vezérlés csere 80k (gyári és jó minőségü cuccok)
- nyári kerék szett (felni + gumi), csavarok, kp. gyűrű, 130k
- téli gumi szett 55k
- szélvédő csere repedés miatt 30k
- 3 olajcsere, 3x30k kb
- váltóolaj, fékfolyadék, hátsó fékpofa, hűtővíz, gyertyák, üzemanyag szűrő olyan 50k összeadva~800k+
Biztosítás, benzin, izzók, hifi meg még ugye benne sincs
-
nagyúr
válasz Kornel #135691 üzenetére
Pontosan, a felsoroltak nagy része bármilyen más autóra igaz lenne. Nyilván első autó vásárlás (előtte is volt már autóm, de ezt vásároltam először), a következőnél már jobban figyelni fogok, pl. elsőre jelentéktelen meghúzás és horpadás miatt nem illeszkedett rendesen az ajtó alja és elkezdett korrodálni. Nyilván megcsináltattam, nem szívesen járok rohadó autóval Ha meg már ott volt az autó, akkor alváz + üregvédelem is dukált, de ez se volt kötelező. Futóművet is jobban meg kellett volna néznem, el kellett volna vinnem hosszabb próbakörre. Most aki meg a gumin, meg a vezérlésen, folyadék cseréken spórol, az meg is érdemli Nem azt mondom, persze, ha nem veszek alufelnit, akkor kisebb gumi is kell, spóroltam volna kb ~80k-t. Olajból meg szűrőkből is van aki olcsóbbat rak és 15-ből lerendezi a cserét. Nekem csak 12 az olaj.
Új hozzászólás Aktív témák
- Opel topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Anime filmek és sorozatok
- Háztartási gépek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- Házimozi belépő szinten
- Ukrajnai háború
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- További aktív témák...
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest