- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Micro headset használatával vizsga közben a mobilt belehet mérni? Valamint le lehet hallgatni?
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Honor 200 Pro - mobilportré
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Elden Ring - Túl a 25 millión
gp Nagyon sokan beszerezték a játék a megjelenés óta, alig egy hét múlva pedig végre befut a várva várt DLC is.
-
Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
ma Ez a piac pedig India. Volt, amíg az Oppo be nem dobta az F27 Pro+-t.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
sagesz93
addikt
-
sagesz93
addikt
válasz Vismajor01 #212163 üzenetére
okés, de azért ha egy normál gyorsításról van szó, nem bőg olyan szinten, ami zavaró lenne egy normál kocsival összehasonlítva (az, hogy szar a szigetelés már más kérdés, más zajok is erősödnek ahogy gyorsul a kocsi). Okés, én már 4. generációs rendszerről beszélek, a régebbiek rosszabbak voltak nyilván. Ennél egy 0-60-ra gyorsulás pl lámpától egy átlag kocsi mellett simán kivitelezhető bárminemű erőteljes bőgés nélkül, és simán lelép bármit ilyenkor. (nem racséról van szó, csak egy normál indulásról.)
Pályán egy 100-130 nyilván nagyobb motorhangot hoz elő, de az se tart örökre, elég hamar felugrik azért. Ott engem inkább a többi zaj zavar(kerék - szélzaj), ha tart az ember egy állandó tempót, alacsonyabban pörög a motor mint egy átlag autónál.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz f4lcon #214443 üzenetére
"a NAV-ot csak az érdekli (az sem nagyon) hogy ha eladod, akkor a keletkező nyereség után fizess SZJA-t (15%)" = ez egyébként mennyi év után évülhet el? Ha ilyen módozatban kerül az emberhez egy autó, 3-5év? Vagy akár 10 év után is, ha pl millióval többért sikerül eladni mint a maradványértéken vásárolt ár, akkor is fizetni kéne?
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz f4lcon #216825 üzenetére
Ugyanaz, csak mindenki máshogy hívja megéri a felárat a TBI, későbbi eladásnál is, jobban tartják az árukat, illetve az 1.8 szívók általában full fapad kocsik, a TBI-hez meg általában a legjobb felszereltség tartozik. (T.I. kiadás és társai), tehát a plusz pénzt ez is indokolja.
-
sagesz93
addikt
Sziasztok,
Szeretném kibővíteni a keresési lehetőségeimet pár típussal, kérném segítségeteket, hátha tudtok javasolni pár kocsit... Keresésem lényege: az itthoni dögunalom céges/japán autópark mellé keresek egy vérpezsdítő 3. autót. Az olaszok felé húzok, mivel azokat ismerem, fő cél: Abarth 500 / Abarth Grande Punto / Alfa Romeo Mito , ezek mind a T-JET motorral / Giulietta QV, csak ez drága. A keret 2-3, max 4 millió Ft, ha annyira megnyerő lenne valami. Legalább 2 felnőtt + 1 gyerek bele kell, hogy férjen, tehát a 2 személyes autók kizárva. Ezen kívül más méretbeli kikötés nincs. Érdekelne más nemzetiség terméke is, kérem ajánlatok pár típust.
Amiket azért átfutottam: 1: Swift Sport, nem akarok harmadik suzukit/japánt itthon, 2: Twingo RS, kicsit gyengének tartom, nincs potenciál(ezért jó a turbós motor), 3: VW termékekkel nem szimpatizálom, mert rengeteg van az utakon, kicsit szeretek különcködni.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz Pfiucska #217551 üzenetére
Pont ma találkoztam vele a Mito ügyben (nem lakunk egymástól messze), meggyőző tesztkör volt, úgy érzem jó felé kapizsgálom a megoldást a dolgomra.
Kb 6-7 olasz autóm volt eddig, most meg két japán van itthon, hát hiányzik az "anyag", amit az olaszok adnak[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz tboldi #217558 üzenetére
M32 van ebben is tudtommal, kicsit kevés a teljesítményhez a H Astra opc-re ránézek miből áll össze. Subarut nem mernék venni sajnos, ahhoz kevés vagyok
Köszi mindenkinek a válaszokat, próbálok minden engem érintett válaszra kicsit reagálni.
Az 5 hengert imádom így a Volvo C30 és a Focus bekerül a figyelőbe, de amikor régebben is rájuk néztem a Volvóból sosem volt normális hirdetett darab (vagy aranyáron), a Focusból meg nem nagyon szokott lenni épkézláb példány, meg nekem a focus nagyon régies, nagyon nem jön be a fordnak az akkori érája. Egyébként a benzines 5 hengeres Volvo motor megbízható? Mintha azt olvastam volna, hogy nem annyira, vagy tán ez a dízelre igaz? De aztán lehet hülyeséget olvastam.
A 159-es alfa az 1,75TBI-vel nem lehet rossz, de annyira virgonc sem, valami kis gyöszt keresek inkább, a bravo is kicsit nagyobb már mint kéne ahhoz a motorhoz. Giulietta jobb volna, csak az drága. Az 500as meg pont jó két felnőttnek és egy gyereknek
Type-r civicet megnézem, valamiért az van bennem, hogy azoknak már elment az ára.
Clio RS-ből van fent most egy szép: [link] Ezek a kimaxolt szívó motorok(civicnél is) szerintem nem fekszenek ahhoz, amit én szeretnék. Megane RS nagyon jó lenne a 2literes turbóval, de azok 5 misitől indulnak inkább. [link]
Ami még felbukkant nálam a radaron, pedig VW csoport: Audi TT, nem tudom a 2. genből van-e olyan motor, amivel meg lehet venni? Illetve VW Scirocco.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz focvis #217605 üzenetére
Minit nem mernék venni, úgy ahogy Subarut sem. Az Abarth egy okés kompromisszum lenne, az "ős" T-JET motorral biztos, hogy nem lenne akkora gond mint a te volt spideredben lévő multiairrel. A szívó motoros "erős" autóktól pont ezért félek, amit te is írsz a Clionál. A GT86 drága és ott is ez a félsz, hogy nem tud elegendő mosolyt csalni az arcomra mert lomhaszívó.
A BMW-vel megfogtál, örök kedvenc az E46, főleg a kupé, szerintem elmebeteg ára lehet már egy jónak, de azért ránézek HaHun mi a helyzet. A fenntartási költségektől félek azért ennél is, de mindenképp utánajárok, hátha jobb a helyzet mint gondolom. De a cél nem annyira foglalkozni ezzel az autóval, amennyire a videókból átjön, hogy egy ilyen korú BMW-vel mennyit kell
A keresett autó lényege: a két dögunalom japán mellé valami kis izgalom 1-2 évig, mire be tudom teljesíteni a fő célt (V8). Nem mindenáron van erre szükség, csak az autóbuzériámat kellene kielégíteni egy kicsit. Gondolj bele egy autós talin, vagy egy pályanapon, vagy akármilyen autós rendezvényen megjelenni egy Suzuki Swace-el, alapvetően érdekes mindenkinek, hisz ritka autó, de maga mint autó nem éppen ilyen helyekre való... -
sagesz93
addikt
válasz tboldi #217616 üzenetére
A régi abarthoknál hallottál hasonló problémáról, mint ami a spidernél volt? Pl. a MiTonál sem olvastam ilyen jellegű gyakori meghibásodásról. (a multiairt csak azért írtam, hogy ne a régi T-Jettel keverjük )
A mai friss MiTo hirdetés: [link] A tetőablak és a bőrbelső jó volna bele, meg nekem jobban bejönne a 17"-es felnivel ami neked is van.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz tboldi #217618 üzenetére
[link] én azt hittem ez a felni csak 18"-ban volt, mint itt a hirdetésben, van belőle 17" is? hmm, a formájával nincs bajom, csak a mérete ne legyen nagyobb mint 17", szerintem már az is overkill szinte.
QRU: pont ezt akarom elkerülni, nem keresek akkora élményt, de valami más behatás legyen mint egy hibrid tucatautó, költségekben pedig kibírható legyen, olcsón beszerezhető legyen hozzá minden.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz focvis #217626 üzenetére
Csak a monza kipu, az egyértelmű [link] nekem ez a legjobb kombó hahun, csak a kereskedés hulladék, valószínű a kocsi sem 100%, mert hónapok óta fent van, pedig nagyon olcsó.
tboldi: ez a felni teljesen ok, nekem bejönne rajta ez is. Anno a régi alfámon lévő GT felni után nem lenne kihívás a sok küllős felni
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz maximilian4 #219366 üzenetére
Annyit tudok hozzátenni, hogy 2,1m volt az alap hirdetési ára, amikor felkerült, csodáltam, hogy nem viszik el, azóta már eltelt legalább 1 hónap.
-
sagesz93
addikt
Egy félig off kérdés: Vennétek most autót ami elég rétegautó / szezonális(de nem kabrió, használható egész évben, csak főleg nyáron előnyös). Mondjuk úgy hobbi autó, de napi használatra alkalmas.
Konkrét típust nem írok, de árban mondok egy példát, 6 millióért hirdetik, de most 5-ért meg lehetne venni, ennyiért nem hirdetnek másikat belőle. Azért a kérdés, mert én sem tartanám meg sokáig, csak mondjuk most nyárra, vagy 2025 tavaszán válnék meg tőle.
Csak félek a gazdasági hatásoktól, hogy nem lesz kereslet a következő 1-2 évben.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz f4lcon #220544 üzenetére
Ez a hirdető már évek óta azt csinálja, hogy 1-2 napot fent vannak a kocsik(sokszor csak egyet), letörli, és újra meghirdeti. Gondolom azért, hogy aki emailes figyelőt kér, azoknál megjelenjen. Én is így vettem észre, idegesítő volt eléggé...
Na meg a hirdetésénél mindig ott a narancssárga pötty, hogy friss hirdetés[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!